U prvom razredu smo imali jako puno problema s učiteljicom jer joj je pisala stalno loše poruke zato što je malo sporije pisala nego drugi. Na kraju smo dobili to da se ona povukla i nije više htjela pričati. Uz pomoć pedagoga uspjeli smo postići da ponovno počne pričati i da tako pokazuje svoje znanje. Ove godine imamo najviše problema s testovima iz svih predmeta. Ona uči, ja je pitam kod kuće i ona zna sve odgovore, vježbamo i pismeno, sve dobro napravi, a kada dođe u školu, ne može se sjetiti odgovora i na kraju napiše jako loše testove te većinom dobije od jedan do tri. Ako je danas npr. neka vježba to dobije pet, a sutra ima istu vježbu samo recimo druge znamenke, pa dobije 1. Da li mi možete dati neki savjet zašto se to događa. Zašto ako imaju blic test i čak taj dan rade novu lekciju ona dobije pet, a nakon par dana kad ju ponovi i nauči, ona dobije lošu ocjenu. Unaprijed hvala.
Poštovana,
prema onome što čitam iz Vašeg pitanja zaključujem kako bi uzrok teškoća koje Vaša djevojčica ima mogao biti dvojak. Jedan uzrok mogla bi biti koncentracija koja je kod Vaše djevojčice potencijalno promjenjiva. Fluktuirajuća koncentracija može uzrokovati da dijete iz istog gradiva u dvije različite situacije dobije potpuno različite i oprečne ocjene. Na koncentraciju velik utjecaj ima i doba dana u kojem se dijete nalazi. Koncentracija je bolja u jutarnjim satima a kako dan odmiče razina koncentracije, kod djece koja imaju teškoće na tom području, drastično opada.
Budući navodite kako je djevojčica već imala fazu u kojoj odbija govoriti, teškoće koje opisujete mogu biti i psihološke prirode. Zaključno, savjetujem da napravite cjelokupnu razvojnu procjenu djeteta (defektolog rehabilitator i psiholog) nakon čega ćete dobiti konkretne smjernice za daljnji rad.