Danas je počeo najveći regionalni skup komunikacijske industrije, 7. Weekend Media Festival u Rovinju. U prostorima stare Tvornice duhana u sljedeća dva dana održat će se pedesetak predavanja, panela, prezentacija i radionica.
Festival će večeras službeno biti otvoren partyjem Tvornica plesa u Pepermint klubu na kojem će posjetitelje rasplesati svima poznati DJ-ji: Tomo In Der Muhlen, Mate Janković, Martin Milinković, Filip Jelaš, Ela Radić, DJ Dodo i Tomo Ricov. Party počinje od 21 sat.
Konferencijski program počinje sutra u 10 sati panel raspravom o financiranju startupa i predavanjem Scotta Morrisona, jednog od vodećih britanskih marketinških stručnjaka. Slijede, između ostaloga, paneli o restrukturiranju hrvatskog biznisa o čemu će raspravljati čelni ljudi najvećih hrvatskih kompanija Davor Tomašković, predsjednik Uprave HT-a, Sanel Volarić, predsjednik Uprave Croatia osiguranja, Darko Knez, predsjednik Uprave Konzuma i Jurica Novak, partner iz konzultantske kompanije McKinsey&Company te predavanje Dejana Verčiča, koji će govoriti o „smrti odnosa s javnošću“.
Revija reklamnih agencija BalCannes predstavit će 25 najboljih projekata godine u regiji, od ukupno prijavljenih 147 projekata, što je rekordan broj. Zemlja partner 7. Weekenda Media Festivala je Slovenija, pa glazbeni program u petak pripada partyju „Moj očka ma DJ’čka dva“, iza kojega stoje slovenski DJ-evi JAMirko & K’Pow. Za uvod će se pobrinuti novosadske The Frajle, sve popularnije u Hrvatskoj.
Interes za ovogodišnji Weekend nadmašuje prethodne godine, pa su smještajni kapaciteti u Rovinju gotovo posve popunjeni. Na festivalu se očekuje više od 4000 sudionika, među kojima preko 500 akreditiranih novinara, više od 130 predavača, panelista i voditelja radionica te više od 300 studenata iz cijele regije.
Najveći regionalni skup komunikacijske industrije, 7. Weekend Media Festival, otvoren je u Rovinju