McDonald's, Hula Hoop, Diet Coke (ili Coca- Cola Light) i kompanija Apple Computers, sve ove kompanije i njihovi proizvodi su toliko prisutne u svakodnevnom životu, da o njima ne razmišljamo kao proizvodima ili firmama koje bi mogle propasti. No na početku ljudi koji su ih osnovali u njih su uložili sve to imaju i plasirali ih na tržište u vrijeme ekonomske krize.
Ray Kroc otvorio je prvi McDonald's za vrijeme Eisenhowerove recesije 1955. godine. Za vrijeme iste recesije predstavljenje i prvi hula hup koji je postigao svjetski uspjeh. Dijetna Coca Cola na tržište je plasirana 1982. godine za vrijeme najteže recesije od Velike depresije. Apple pak je svoj prvi iPod predstavio 2001. godine kada su mnoge druge tehnološke kompanije propadale.
U svemu ovome postoji lekcija iz koje mnogo možemo naučiti, a to je da kad su vremena teška možemo se povući sami u sebe i ne riskirati ili svoju odličnu ideju iskoristiti kako biste promijenili život sebi i drugima, uz određene rizike. Izbor je na vama.
Ako svoju ideju želite plasirati na tržište postoji nekoliko stvari koje će vam pomoći:
1. Riskirajte. Svi znaju da što je veći rizik, to je veća i nagrada.
2. Jednom kad donesete odluku, budite samouvjereni i više se ne osvrćite unatrag. Tu ste gdje jeste zbog odluka koje ste donijeli. Bile one prave ili krive, sada se nosite s njima i krenite hrabro dalje.
3. Prestanite stalno brinuti. „Ne budite, dakle, tjeskobno zabrinuti za sutrašnji dan; jer će se sutrašnji dan brinuti sam za se. Svaki dan ima dosta svojega vlastitog zla." (Matej 6:34)
4. Ne postoje greške. Postoje samo lekcije koje ste naučili, koje će vam biti od velike vrijednosti u budućnosti.
5. Zapitajte se: "Što je najgore što se može dogoditi?". Većinu vremena stvari nisu toliko loše kao što vam se čini, pa zašto onda brinete?
6. Izađite iz svoje zone sigurnosti. Ništa vrijedno nikad se nije ostvarilo bez poduzimanja određenog rizika.
7. Učinite to. Što vas sprječava? Sastojak koji nedostaje između odlične ideje i novca kojeg možete zaraditi za sebe i svoju obitelj, jest akcija.
"Svi ljudi sanjaju, ali nejednako. Oni koji sanjaju noću u svojim skrivenim kutevima njihovog duha bude se ujutro kako bi otkrili da je sve bilo uzalud; ali oni koji sanjaju danju otvorenim očima mogu te snove i ostvariti. To sam ja napravio." Thomas Edward Lawrence (poznatiji kao Lawrence od Arabije)
Tko ne riskira, ne profitira