Weekend Media Festival u Rovinju će i ove godine od 22. do 25. rujna okupiti brojna renomirana imena iz poslovnog svijeta, među kojima će biti i Šveđani Jarno Vahnatapio i Magnus Emilson, pokretači NA-KD.com, najbrže rastućeg modnog online branda. NA-KD.com pokrenut je u prosincu 2015., a sudeći po dosadašnjim rezultatima, već u prvoj godini poslovanja promet će premašiti 10 milijuna eura. U ponudi NA-KD je 113 brendova s gotovo 3000 odjevnih proizvoda, a prodana roba je dosad isporučena u čak 115 država diljem svijeta.
NA-KD.com je izrastao iz online modne trgovine Nelly.com, koju je Jarno Vahnatapio pokrenuo u Švedskoj još 2003. godine, a od tada ju je proširio na cijelu Europsku uniju. Vahnatapio je i osnivač ZooZoo.com koji se pozicionirao kao drugi najveći švedski dobavljač hrane za kućne ljubimce. Danas je najveći dioničar NA-KD.com s udjelom od 30 posto, dok drugi najveći udjel od 15,5 posto pripada Magnusu Emilsonu, osnivaču Visit Technology grupe. Emilson investira u različite tvrtke nove tehnologije, među kojima su najuspješnije turistička platforma Citybreak, kompanija za performance marketing Tradedoubler, e-commerce platforma Jetshop te Booktable, servis za rezervacije stolova u restoranima, koji je 2015. Michelin Guide kupio za 100 milijuna eura.
Kako prenose švedski mediji, NA-KD.com nedavno je dobio novu investicijsku injekciju od oko četiri milijuna eura, a kako će se to odraziti na buduće poslovanje ove brzorastuće prinove u modnoj industriji moći će doznati sudionici Weekend Media Festivala, najvećeg komunikacijskog festivala u jugoistočnoj Europi, koji se organizira pod generalnim pokroviteljstvom Adris grupe.
Poduzetnici Jarno Vahnatapio i Magnus Emilson vlasnici najbrže rastućeg modnog online brenda