Dok se nastavlja pokret protiv objektivizacije žena u oglašavanju, Badger & Winters pomažu unaprijediti razgovor unutar industrije s rezultatima anketa koje su naručili na temu, "Što oglasi doista govore ženama".
Istraživanje, koje je proveo Badger & Winters u suradnji s The Girls’ Lounge i ABX Advertising Benchmark Index, ocjenjuje niz oglasa za identifikaciju utjecaja načina na koji su žene prikazivane u oglasima, po ključnim pokazateljima uspješnosti branda.
Badger & Winters su odabrali niz od dva oglasa za isti brand koji je spadao u dvije kategorije, neobjektiviziran i objektiviziran oglas. Izbor oglasa određivali su Badger & Winters po vlastitoj klasifikaciji prikazivanja žena u oglašavanju na temelju akademskih studija: cjelini, čovjeku i snazi ili umjetnom (rekvizitima), plastičnom i dijelovima.
"Kad smo počeli putovanje kako bi pomogli našoj agenciji i industriji razumjeti i identificirati objektivizaciju žena u oglašavanju, morali smo početi razvijati niz internih standarda koji bi mogli pomoći nama, i drugim agencijama, stvoriti okvir za to, kada je riječ o prikazivanju žena u oglasima ", rekao je Jim Winters, direktor agencije Badger & Winters. "Očekujemo više formalnih i kontinuiranih mjerenja na tu temu tako da ćemo biti u mogućnosti pomoći industriji postaviti presedan i standarde koji teže pozitivnom prikazivanju žena u oglašavanju. To je prvi korak."
Rezultati ovog istraživanja temeljenog na vlasničkoj istraživačkoj metodi također se koriste za uspostavljanje ABX Indeksa, nastavnog mjerenja generiranog vlasničkim procesom koji uključuje mjerenje ključnih varijabli uspješnosti, uključujući sposobnost oglasa za stvaranje svijesti, prenesenih poruka, generiranje "poziva na akciju", utjecaj ugleda branda i pregledi koji su se ljudima svidjeli. Rezultat od 100 pokazuje "prosječnu učinkovitost", a rezultati se temelje na usporedbi stavova neobjektiviziranih oglasa u odnosu na objektivizirane oglase u odnosu na rezultat od 100.
Na temelju rezultata, oglasi koji prikazuju žene u cjelini, ljudske i snažne rezonira pozitivno među ženama u dobi od 13 do 74, u gotovo svakom segmentu potrošača.
• prednost od 35 bodova u kupnji namjere kod žena u odnosu na oglašavanje kojim se objektivizira žene
• prednost od 83 bodova u ugledu branda među ženama u odnosu na oglašavanje kojim se objektivizira žene
Istraživanje je provedeno s više od 5000 online kvantitativnih intervjua u SAD-u među potrošačima u dobi 13-74 godina. Spol, dob, etnička i geografska pripadnost, obrazovanje i prihodi odgovaraju kvoti koju zastupaju u popusu američkig stanovnika. Ispitanici su podvrgnuti samo jednom oglasu za svakog proizvođača.
Kampanja protiv objektivizacije žena u oglašavanju