Na Dane komunikacija, središnji nacionalni festival oglašavanja, koji će se održati od 16. do 19. travnja u rovinjskom hotelu Lone, dolaze najnagrađivaniji oglašivač i agencija svijeta u 2014. - Per Nilsson, globalni direktor odnosa s javnošću tvrtke Volvo Trucks i Daniel Fischer, kreativni direktor agencije Adam&EveDDB.
Per Nilsson, globalni voditelj odnosa s javnošću tvrtke Volvo Trucks, na Danima komunikacija održat će predavanje The Epic Lecture - Volvo Trucks Live Test Series, koje je proglašeno jednim od najboljih predavanja ovogodišnjeg Eurobest festivala. Riječ je o viralnoj kampanji koja je realizirana u suradnji s poznatom švedskom agencijom Forsman & Bodenfors, a koja je postigla svjetski uspjeh bez ulaganja u oglašavanje. Kampanja je uključivala i uspješan Epic Split video sa Jean-Claude Van Dammeom, koji je rezultirao velikim medijskim publicitetom i online engagementom u cijelom svijetu.
Daniel Fischer, kreativni direktor agencije Adam&EveDDB, dobitnik 4 Grand Prixa i 5 zlatnih lavova na Cannes Lionsu za kampanju Harvey Nicholsa Sorry, I spent it on myself, na Danima komunikacija će održati predavanje na temu Behind the scenes of the world's biggest start-up. U svom predavanju govorit će o tajnama uspjeha ove mlade agencije i njenom jedinstvenom pristupu oglašavanju, prenoseći anegdote iz kampanja u kojima je sudjelovao od svog dolaska u agenciju. Koliko je uspješan u onome što radi govori činjenica da je Adam&EveDDB bila najnagrađivanija agencija na svijetu u 2014. kada je proglašena Agencijom godine Cannes Lions festivala (s čak 22 osvojene nagrade!), Agencijom godine Eurobest festivala, Internacionalnom agencijom godine i Kreativnim inovatorima godine prema izboru AdAge news portala te najboljom britanskom agencijom na natjecanjima British Arrow Awards i Clio Awards.