Madonna Badger izuzetno je hrabra žena, koja je, nakon što je izgubila praktično sve, rastala se od muža, a nakon toga su joj roditelji i djeca poginuli u požaru, uspjela je pronaći snage i ponovo stati na noge. Ne samo to već sad vodi i kampanju kojom diže žene, ali i muškarce na noge kako bi se borili protiv objektiviziranja žena u reklamama i poslu.
Jučer je održala predavanje "Sex, Lies & Advertising" na Cannes Lions na kojem je iznijela svoju potresnu priču. No osim ispovijesti, fokusirala se na svoju kampanju #womennotobjects u kojoj apelira na marketnške agencije da ne koriste žene kao objekte u reklamama. Badger je časopis Ad Age prozvao jednom od žena koje treba pratiti u 2016.g. Lansirala je pokret protiv objektivizacije žena koja uključuje i osvješćujući video #IStandUp u kojem se mogu vidjeti ponižavajuće reklame, fotografije i snimke žena iz oglasa. Kampanja je pregledana preko 35 milijuna puta u 175 zemalja, a dobila je preko milijardu medijskih impresija. "Bez potpune predanosti čitave industrije, firme će nastaviti objektivizirati žene u svojim reklamama, jačajući tako negativan način na koji mladići promatraju djevojke i nastavit će učiti djevojčice u osjetljivoj dobi da je izgled važniji od toga tko si ti, kako se osjećaj i što možeš napraviti", rekla je Badger.
Badger se pridružila osnivačica The Girls' Lounge Shelley Zalis i nakon predavanja održale su kratku panelicu u IAA Cabani gdje su predstavile istraživanje provedeno na temu objektivizacije žena, a Badger će sudjelovati u forumu na temu Walking The Talk On Diversity, te biti mentor u See It Be It programu.
Petra Novosel Balaško
Foto: Cannes Lions; Charriau dominique