Hill & Knowlton, jedna od vodećih svjetskih PR agencija potvrdila je sudjelovanje na godišnjem Cannes Lions Festivalu i postala ?prvi PR partner festivala.
Cannes Lions Festival, osnovan je 1954.g. i postao je tradicionalni godišnji "THE" događaj oglašavanja na svijetu. Nedavno se proširio i na druge komunikacijiske discipline, uključujući odnose s javnošću u 2009.g.
"Ovo je velika čast", rekao je Tony Burgess-Webb, voditelj marketinga u Hill & Knowlton. "Kreativnost je osnova za učinkovitu komunikaciju i Cannes Lions je epi-centar za kreativnost u komunikaciji. Aktivnim uključivanjem, pokušali smo postaviti smjer za PR industriju u svijetu. "
U 2009, prvoj godini kada su se dodjeljivale nagrade za PR, H & K je održao prvi seminar za odnose s javnošću i prvi ikada Cannes Lions 'tweet-up ' u suradnji s Biz Stone, suosnivačem Twittera, naglasio važnost društvenih medija. U 2010, H & K ugostio još jedan PR seminar s ImprovEverywhere i stvorio ulični događaj, štosni 'VIP Party' satiru na Cannes Lions "VIP party kulturu *. H & K je također stvorio videoblog nazvan Cannes Eye, emitirajući dnevno dva izdanja intervjua s voditeljima i CMOima brandova kao što su Kraft, J & J i Procter & Gamble.
Voditelj Festivala, Phil Thomas je rekao: "Cannes Lions je evoluirao puno dalje od čistog oglašavanje a kreativni PR je ključ za ono što brandovi žele. H & K je razumio ovo vrlo rano i pokazali su pravo vodstvo. Sa zadovoljstvom smo to prepoznali i učinili ih našim prvim ikada službenim PR Partnerom".
Cannes Lions Festival je jedino istinsko globalno okupljalište za profesionalce u industriji komunikacija. U 2010 više od 8000 delegata iz 95 zemalja prisustvovalo je na sedam dana izložbi, projekcija, kao i više od 50 stručnih seminara, 30 radionica i stručnih predavanja koja su držali svjetski poznata imena.
Petra Novosel