Domaći brend osmislio je sjajan način kako da naučiš što je to propuh i usput promoviraš Hrvatsku

Nedavno su nam u bespućima Instagrama za oko zapeli simpatični natpisi s objašnjenjima hrvatskih kulturoloških specifičnosti, izraza i filozofija življenja, a mi smo odlučile saznati o čemu se radi. Upoznale smo se tako s brendom Puro Amor

Domaći brend osmislio je sjajan način kako da naučiš što je to propuh i usput promoviraš Hrvatsku

Svakog dana provedemo previše vremena skrolajući Instagramom, a u moru brendova i proizvoda koji se na toj društvenoj mreži propagiraju rijetko što nas posebno zaintrigira. No, kada smo vidjele simpatične majice, hoodice, šalice i torbe brenda Puro Amor pojavio nam se osmijeh na licu i to zato što se radi o domaćem brendu koji na najbolji mogući način propagira hrvatske poštapalice, kulturu i način življenja, a sve kako bi nastali unikatni komadi koji definitivno pričaju odličnu modnu priču o Lijepoj Našoj.

Od šalica koje slave ispijanje kave kao najslađeg trenutka u danu, pa sve do torbi koje su stvorene za šetnju hrvatskim plažama, Puro Amor u svojoj ponudi ima za svakoga ponešto, pa se može pohvaliti proizvodima koje bismo opisale kao odlične ideje za poklone za same sebe ili drage nam osobe.

Pokretačica cijele priče je Dragitza Raštegorac Grubišić, kreativka koja je svoju ljubav prema kavi isprva odlučila prenijeti na stvaranje idealne šalice iz koje će joj svaki dan biti gušt ispijati taj omiljeni crni napitak.


„Obožavam i skupljam šalice, a jedno ljeto sam htjela kupiti bilo koju šalicu s natpisom na hrvatskom jeziku, ali da ne bude klasičan natpis nego nešto fora. Nisam našla baš ništa. Pogotovo sam htjela neki natpis na stilu "but first coffee", ali na hrvatskom, i tako sam mislila ako toga nema, možda mogu ja to napraviti. Počela sam crtati i kreirati prve natpise, raspitivala sam se gdje ih mogu tiskati, koliko bi došla prva investicija i tata mi je posudio novac za prve šalice“, priča nam Dragitza koja je tako pokrenula svoj mali obrt.

Iako joj je proizvodnja šaljivih šalica u početku bila tek dodatan izvor prihoda i posao „sa strane“, nakon što je 2017. dobila otkaz, odlučila se u potpunosti posvetiti svom obrtu i dodatno ga razvijati. Kupila je stroj za šalice, printer za natpise i pretvorila svoj dnevni boravak u kreativnu radionicu iz koje su svakodnevno izlazila mala ručna djela koja su kupce oduševila svojim vedrim stilom.


Od tada do sada se posao itekako razvio, jer se od šalica ponuda Puro Amora jako proširila.

U ponudi imamo šalice i lončiće, torbe, ruksake, nesesere (pernice), postere, magnete i podmetače. Uz to, imamo i opciju prilagodbe narudžbe za skoro sve proizvode, pa tako ljudi kod nas mogu odabrati dizajn sa šalica i naručiti ih za npr. torbu“, priča Dragitza.

Nit vodilja, tj. slogan Puro Amora je – „ideje pokrenute ljubavlju“, a ova nam dizajnerica govori kako ju posebno veseli što svojim radom može predstaviti hrvatsku kulturu na simpatičan i smiješan način.

„Uvijek mi je glavni cilj, osim predstaviti hrvatsku kulturu i jezik, to da svaka osoba može naći u Puro Amor nešto za sebe ili nekoga, nešto da ih predstavlja ili neki izraz koji predstavlja njihov stav“, objašnjava nam svoju filozofiju.


Ono što izdvaja ovaj brend iz mase drugih je i Croatian dictionary, tj. hrvatski rječnik koji na šaljiv i pomalo sarkastičan način objašnjava poznate pojmove ili fraze iz hrvatskog slenga koji opisuju kulturu življenja Hrvata te su posve specifični za našu naciju. Tako je Dragitza osmislila objašnjenja za pojmove kao što su „propuh“, „ajme“ i „kavica“, a oduševila nas je i majicama s natpisima „Ne da mi se“, što je također rečenica karakteristična za svakog Hrvata ili Hrvaticu.

„Ideje većinom dođu iz razgovora sa prijateljicama i obitelji, a za Croatian Dictionary ponekad tražim na internetu nove riječi za hrvatski sleng i onda ih pokušavam objasniti na neki malo sarkastičan i simpatičan način“, govori Dragitza koja je je nedavno izbacila u prodaju i nove torbe, ljetne platnene cekere za plažu s natpisima hrvatskih gradova na Jadranu ili na kontinentu.

„Ljudima se sviđa to da mogu izabrati bilo koji grad ili mjesto, pa im je to super. Torbe su jako kvalitetne, mogu se oprati u perilici bez problema. Drago nam je što ljudi cijene našu kvalitetu i što se većina iznenadi koliko su torbe izdržljive i kvalitetnije od drugih na tržištu", objašnjava nam.


Inače, cijene Puro Amor šalica kreću se od 70 do 80 kuna, torbi od 80 do 135 kuna, a majica i sweatshirta od 155 do 225 kuna, što je vrlo prihvatljivo s obzirom da se radi o unikatnim proizvodima stvorenima s puno ljubavi i pažnje.

Uz pažnju na dizajn, inovativne ideje i posvećenost promoviranju hrvatske kulture, nije ni čudo da je Puro Amor brzo stekao vjerne kupce i klijente koji su više no zadovoljni proizvodima s potpisom ovog brenda. Pa ipak, unatoč svojoj popularnosti, kao i mnoge druge male poduzetnike, i Dragitza je osjetila u svojoj proizvodnji i potražnji utjecaj pandemije korona virusa na svoj biznis.

„Sezona naravno nije ni blizu kao što je bila prošle godine, jer mi surađujemo s dućanima na moru, koji su neki tek sada otvorili i situacija nije ni malo jednostavna. Mislim da trenutno samo možemo svi paziti, pogotovo rizične skupine, paziti jedni na druge, ali ne možemo opet zatvoriti sve, nije to dobro za ekonomiju niti za naše psihičko zdravlje. Također, mislim da je sada konačno vrijeme da shvatimo da ne može naše gospodarstvo toliko ovisiti o turizmu, moramo tražiti nove opcije, i to ne ovisi samo o vlasti nego i o nama“, zaključuje Dragitza te napominje kako bi ljudi trebali više podržavati hrvatske proizvođače i dizajnere, te se truditi prepoznati hrvatsku kvalitetu proizvoda.

S obzirom na kretivnu viziju, odlična dizajnerska rješenja i pristupačne cijene Puro Amor proizvoda, sigurni smo da će ovaj brend izdržati ovu krizu i iz nje izaći još jači no prije.