Autonomnoj ženskoj kući prijeti zatvaranje nakon 20 godina rada.
Autonomna ženska kuća Zagreb (AŽKZ) i tvrtka Avon Hrvatska započele su zajedničku kampanju protiv nasilja nad ženama. Osim podizanja svijesti javnosti o ovom učestalom, no često tabuiziranom problemu nasilja, kampanjom se žele prikupiti dodatna financijska sredstva za AŽKZ, kojoj nakon 20 godina rada prijeti zatvaranje.
Sredstva za pomoć AŽKZ-u prikupljat će se putem otvorene telefonske linije s brojem 060 90 04 u razdoblju od rujna do studenog ove godine. Doprinos očuvanju skloništa za žene žrtve nasilja može se dati i kupnjom ogrlice, narukvice ili prstena, koji su posebno dizajnirani u okviru globalne Avonove kampanje protiv nasilja nad ženama. Sav prihod od prodaje ovih proizvoda, koji su dostupni putem Avonovog kataloga te direktnom kupnjom na obilježavanju projekta 25. rujna, namijenjen je AŽKZ-u.
Ova humanitarna kampanja obilježit će se i događanjem u Bogovićevoj ulici u središtu Zagreba, 25. rujna, u razdoblju od 10 do 14 sati. Program će voditi Barbara Kolar, Avonova ambasadorica i glasnogovornica akcije, a svojim sudjelovanjem podršku projektu pružit će i mnoge javne osobe.
„Vjerujem da smo u posljednjih 20 godina svojim radom dovoljno prisutni u javnosti kako bi naša nastojanja bila prepoznata kod šire javnosti. No, nadamo se da ćemo ovim putem doprijeti do svih onih koji nam mogu pomoći, kako bismo mi i dalje pomagali svim ženama kojima je to zaista potrebno“, izjavila je Neva Tölle, aktivistica Autonomne ženske kuće Zagreb.
„Tvrtka Avon poznata je diljem svijeta po svojim dvjema kontinuiranim kampanjama za dobrobit žena: borbi protiv raka dojke te borbi protiv nasilja nad ženama. Autonomnu žensku kuću Zagreb kao ključnog subjekta za sprječavanje i ublažavanje posljedica nasilja nad ženama u Hrvatskoj prepoznali smo kao partnera već prošle godine, a s obzirom na ozbiljan problem glede budućnosti ove važne udruge, zajedničku kampanju smo shvatili kao naš prioritet“, rekla je Lucija Josipović, Avonova voditeljica odnosa s javnošću i oglašavanja za Hrvatsku, Bosnu i Hercegovinu i Sloveniju.
Kampanjom se prikupljaju sredstva za pomoć Autonomnoj ženskoj kući Zagreb, kojoj nakon 20 godina rada prijeti zatvaranje