6 tajni osmišljavanja i prodaje vlastitih proizvoda

Povećajte prihode i izgradite poslovni imidž prodajom vlastitih proizvoda

6 tajni osmišljavanja i prodaje vlastitih proizvoda

Nema boljeg načina kako zaraditi gomilu novca preko interneta od prodaje vlastitih proizvoda. Ovo ne samo da će vam pomoći da povećate prihode, već će vam pomoći i da izgradite poslovni imidž relativno brzo. Posao prodaje vlastitih proizvoda možete najlakše pokrenuti pomoću slijedećih šest koraka:

1. Izaberite područje. Prva stvar koju trebate napraviti jest da si za cilj postavite profitabilno područje koje dosta dobro poznajete. Morat ćete utvrditi probleme s kojima se možete susresti, konkurente s kojima ćete odmjeravati snage i aktualne trendove. Ovo će vam olakšati i osmišljavanje proizvoda koji želite prodavati i njegovu prodaju.

2. Upoznajte ciljano tržište. Nema boljeg i bržeg načina do zadovoljnih mušterija, od poznavanja njihovih točnih želja i potreba. Prije nego što krenete u razvijanje nekog proizvoda i njegovu prodaju, porazgovarajte s nekoliko mogućih klijenata. Uključite se u razgovore, forume na internetu, saznajte sve što njih zanima vezano uz vaš proizvod, što im se sviđa, što ih smeta. Saznajte njihove preferencije, kupovnu moć i ostale elemente koji bi mogli utjecati na kupovinu vaših proizvoda.

3. Provjerite svoje resurse. Nemojte krenuti u proizvodnju prije nego što se uvjerite da možete posao obaviti kako spada i do kraja. Ako ste se odlučili na proizvodnju nečeg, budite sigurni da imate dovoljno materijala potrebnih za izradu, dovoljno zaposlenih i budžet iz kojeg ćete pokrivati sve ostale nepredviđene troškove.

4. Pomognite klijentima. Kako bi vaši proizvodi postali vredniji i potrebniji potencijalnim klijentima, pobrinite se da ono što nudite bude usmjereno ka  poboljšanju kvalitete njihovih života. Osmislite i prodajte proizvode koji im pomažu riješiti važna pitanja ili probleme u životu.

5. Testirajte svoje proizvode. Uvjerite se da su proizvodi koje ćete nuditi svojim klijentima nešto što im je stvarno potrebno. Dajte svoj proizvod nekolicini poznanika koji će vam iskreno reći što misle o njemu. Saznajte što bi se moglo izboljšati, prijedloge shvatite ozbiljno i onda i poboljšajte svoj proizvod.

6. Reklamirajte svoj proizvod. Bez obizira na to koliko kvalitetan proizvod imate, danas više ništa ne prolazi bez marketinga i oglašavanja. U skladu s budžetom osmislite oglašivačku strategiju i držite se je. Reklamirajte se preko interneta, letaka, reklama u novinama, na forumima...