. Mogući problem mogao bi biti - nezainteresiranost za učenje a interes u crtićima i igricama, i to je upravo situacija kod njega. Pokušali smo puno toga: da ima vrijeme učenja pa vrijeme igrica, da određeno vrijeme radi zadatke, sa nagradama... Međutim, problem je još tu, tako da s obzirom na obujam zadataka u školi on po cijele dane uči i još ne stigne. Naravno, jako je razočaran jer mu druga djeca govore kako stignu se igrati, a ujedno sve nauče i dobivaju odlične uspjehe. Trebam napomenuti da je takav i kod drugih obaveza: oblačenje, tuširanje, posebno jelo - jako spor. Molim vas za savjet kako raditi sa njim i što bi mu moglo pomoći. Hvala puno! LD
Poštovana,
djeca mlađe osnovnoškolske dobi još nemaju razvijen osjećaj za vrijeme pa im organizacija dana lako izmakne kontroli.
Ukoliko dijete ima i teškoće koncentracije koje se ne moraju ispoljavati samo kao psihomotorni nemir i kratkotrajna pažnja, tada će mu za sve aktivnosti trebati mnogo više vremena. Koncentracija s kronološkom dobi sazrijeva ali ju je moguće i pravilnim vježbama razvijati (vježbe provodimo u našem Kabinetu).
Dobra struktura radnog dana u čijoj izradi sudjeluje i dijete, tablice i planeri, kontinuirani rad i izvršavanje školskih obaveza te uporno i dosljedno praćenje takvog djeteta s vremenom će dati rezultate. Uspjehe i postignuća svog djeteta uvijek procjenjujte u odnosu na njega samoga te ćete na taj način postići i potrebnu motivaciju za napredak.
Nataša Čičin – Šain, prof. defektologKabinet Korneo