
Dva sjajna hrvatska brenda u pohodu na svjetsko tržište

Premda relativno mala, Hrvatska se može pohvaliti impresivnim talentima, briljantnim idejama i genijalnim brendovima, koji ju ponosno predstavljaju u svijetu. Tu se posebice izdvajaju dvije uspješne hrvatske kompanije, čiji su proizvodi naizgled nespojivi, ali zapravo se idealno nadopunjavaju. HIGHLANDER kao serija atraktivnih planinarskih događaja i BITE ME kao energetske pločice idealne za planinare.
HIGHLANDER je u svega nekoliko godina 'prešao put' od Velebita do zadivljujućih svjetskih planina, ubrajajući države poput UAE, Maroka, Egipta, Portugala, Grčke i još mnoge druge, u svoj raznolik portfolio. Osmišljen je s ciljem inspiriranja ljudi da izađu iz svoje zone komfora i ustaljene rutine, kako bi postali bolja verzija sebe, a pritom doprinijeli i boljem svijetu. Pruža jedinstvenu
A savršeno rješenje za glad i umor na planini energetske su pločice, poput BITE ME. BITE ME je odgovor na zahtjeve sportaša, rekreativaca i svih onih koji traže zdravi izvor energije vrhunskog okusa. Osnivači su inspiraciju za razvoj svojih pločica pronašli u povijesnom naslijeđu Mediterana i lokalnim sastojcima, pri čemu su karakteristične okuse spojili u osvježavajuće organske energetske proizvode. Zahvaljujući kontroliranom proizvodnom procesu, pomnom odabiru sirovina te redovitim kontrolama kvalitete proizvoda, BITE ME proizvodi su u potpunosti prilagođeni potrebama veganske i bezglutenske prehrane. U razvoj proizvoda utrošeno je preko 2 godine kako bi se postigli savršeni omjeri ugljikohidrata, masti i proteina i pritom stvorili odlične funkcionalne energetske pločice jedinstvenih okusa i organskih sastojaka poput: smokve, maslinovog ulja, cvijeta lavande, limunovog ulja, badema, soli.
Baš poput HIGHLANDERA, BITE ME se sve više širi izvan hrvatskih granica, pa se tako može pronaći na policama u Sloveniji, Poljskoj, Danskoj, Estoniji i Njemačkoj. Zanimljiv je podatak kako je BITE ME među prvima u svijetu koji uspješno proizvodi prirodnu funkcionalnu hranu, a trenutno se u ponudi nalaze sirove energetske biopločice i punjene sirove biokolačiće (Lava Cookies). Misija brenda razbijanje je predrasude da biljna hrana ekološkog podrijetla nema dobar okus, i to im itekako polazi za rukom.
Ova dva mlada hrvatska brenda zajedničkim snagama idu u osvajanje svijeta i globalnog tržišta, a uspjeh zasigurno neće izostati.