U okviru sponzorstva projekta sajma mode Fashion.hr Industrija, Perwoll svojim društveno-odgovornim angažmanom pruža podršku mladim dizajnerima iz regije koji će svoje modele izložiti u posebno osmišljenom prostoru pod nazivom LIFT.
Medijima su predstavljeni rezultati natječaja LIFT by Perwoll koji je organiziran kako bi se odabrali najtalentiraniji mladi dizajneri iz regije čiji će modeli biti predstavljeni na ovosezonskom sajmu mode Fashion.hr Industrija. Stručni žiri odabrao je, između 63 pristigle prijave, 8 najtalentiranijih mladih dizajnera u regiji. Finalisti natječaja LIFT by Perwoll svoju kreativnost i talent imat će priliku predstaviti javnosti od 30. rujna do 2. listopada na regionalnom sajmu mode Fashion.hr Industrija, koji će se pod pokroviteljstvom dm-a održati na Zagrebačkom velesajmu.
Mladi dizajneri iz Hrvatske: Kristina Ivković, Ana Marija Šćeparović, Diana Viljevac, Marina Barbančić, Aleksandar Žarevac, Morana Krklec te slovenske dizajnerice Minka Rozman i Katja Kuhar finalisti su LIFT-a i izlagači na ovosezonskom sajmu mode.
Natječaj LIFT by Perwoll pokrenut je u okviru projekta Fashion.hr Industrija s ciljem afirmiranja mladih dizajnera iz cijele regije. LIFT je zamišljen kao direktna platforma kojoj je dugoročni cilj osigurati kreativno-poslovni razvoj i medijsko etabliranje mladih dizajnerskih talenanta koji simboliziraju budućnost regionalne modne scene. Kao poseban partner u projektu LIFT od samog početka sudjeluje brand Perwoll koji kroz ovu inicijativu želi kvalitetno i efikasno podržati novu generaciju dizajnerskih kreativaca.
„Želimo da suradnja između Perwolla i Fashion.hr Industrije ima i taj poseban element društveno-odgovornog poslovanja i upravo stoga svojim angažmanom potičemo razvoj hrvatske i regionalne modne scene i industrije kroz potporu mladim dizajnerima“, izjavila je Helena Grahovac, direktorica prodaje u Henkel Croatia.
Laureatima prvog LIFT natječaja iz ožujka ove godine, Adeli Kliškić i Nikoli Barbiru, Perwoll je dodatno omogućio predstavljanje samostalne kolekcije na nadolazećem Dove Fashion.hr-u za sezonu proljeće-ljeto 2012.
„U sklopu fakulteta su nam javili da se održava LIFT koji je jedna mogućnost mladim dizajnerima da se istaknu i predstave svoj rad. Naravno tu je bio Perwoll kojima se možemo zahvaliti što su nam financijski omogućili da izradimo tu kolekciju na kraju krajeva. Mi smo sretni i zadovoljni i trenutno smo jako uzbuđeni. Radimo na kolekciji, trudimo se da sve bude na vrijeme gotovo, pazimo na sve detalje i da to sve dobro izgleda na kraju, tako da nam je to sad osnovni cilj“, rekao je Nikola Barbir.
„Nadamo se da će biti zanimljivo publici, da će biti nešto na što možda nisu navikli, nešto što nije tipična konfekcija nego nešto malo drugačije. Svaki odjevni predmet se posebno radi, posebno kroji, ima dosta ručnog šivanja“, rekla je Adela Kliškić o kolekciji koju će prikazati na pisti Dove Fashion.hr-a koji se održava krajem rujna na Zagrebačkom velesajmu.
„U principu imamo više ideja prije samog projekta na kojem radimo tako da zapravo sad vučemo neke ideje još od prije. A već imamo i neke ideje za kasnije. Uvijek ima ideja, to nije problem, najbitnije je da ima ideja i da ih ne ponestane. A izraditi kolekciju i dovesti je do finalnog proizvoda je tek pravi posao koji traži vremenski i financijski truda i svega. Lako za ideje“, dodala je mlada dizajnerica.
Koncept projekta sajam mode Fashion.hr Insutrija zamišljen je kao interakcija između dizajnera, tekstilne insutrije, potencijalnih kupaca, medija, scene i javnosti, a tijekom trodnevnog događanja posjetitelje sajma očekuje niz atraktivnih događanja i sadržaja – dnevne modne revije, projekcije odabranih filmova, zanimljive radionice, interaktivne tematske diskusije te edukativni paneli u kojima će sudjelovati brojni relevantni govornici iz zemlje i regije. U suradnji s Perwollom, posjetiteljima će također biti omogućeno razgledavanje i kupnja modela mladih hrvatskih dizajnera u izložbenom prostoru LIFT kao i sudjelovanje u atraktivnim promocijama, nagradnim igrama i raznim drugim događanjima.
Perwoll kao globalni stručnjak za njegu osjetljive odjeće svoju inspiraciju pronalazi u najnovijim modnim trendovima. Mladi dizajneri kao budućnost regionalne modne industrije i budući „trendsetteri“ poslužili su kao inspiracija Perwollu te omogućili i potrošačima uživanje u kreacijama koje će oblikovati modu budućnosti.
Osim toga, Perwoll je u suradnji s dm-om pripremio posebnu promociju za sve kupce Perwolla u odabranim dm trgovinama. Za kupnju bilo kojeg Perwoll proizvoda u razdoblju između 16. i 30. rujna, svaki kupac dm-a dobiva paket ulaznica za tri dana sajma mode Fashion.hr Industrija. Ovim posebnim ulaznicama također se ostvaruje popust od 20% na kupovinu dizajnerskih artikala na označenim mjestima tijekom sajma.
Tajana Tretnjak