OBIITELJSKA PRIČA

Domaći brend Tetino ima divne heklane torbice, a Nina Zorić nam je otkrila sve o njima

Ninine heklane torbice imaju posebnu priču jer su nastale kao suradnja s njezinom tetom Zdenkom. Njihove torbice se brzo rasprodaju, a kako su nastale i što Nina planira otkrile smo u razgovoru s njom

Nina Zorić - Tetino torbe
Foto: Privatni album

Zagrepčanka Nina Zorić već nekoliko godina živi u Amsterdamu gdje je završila fakultet, a zatim počela raditi u marketingu. No priča o njezinim torbicama je ono zbog čega smo odlučile razgovarati s njom. Mlada 22-godišnjakinja osnovala je brend zanimljivog imena - Tetino. Simpatično ime povezuje gotovo zaboravljenu vještinu - heklanje i torbice.

Torbice Tetino zapravo su bile u začetku kada je njezina teta Zdenka odlučila naučiti heklati, a zatim je Nina od nje dobila posebnu torbicu. No uskoro je shvatila da želi još nekoliko unikatnih modela u svom ormaru te je i sama naučila ovu skoro zaboravljenu vještinu. Početkom 2023. godine Ninu je teta naučila heklati, a nešto kasnije osnovala brend koji je odmah postao hit s rasprodanim kolekcijama (dropovima) u istom danu. Sve torbice su ručni rad dviju žena, a upravo zato smo odlučile razgovarati s Ninom i otkriti što sve planira.

Kako si došla na ideju da napraviš brend od heklanih torbica?

Pokretanje brenda je krenulo sasvim slučajno. Teta mi je napravila prvu heklanu torbicu koja mi se baš svidjela, te sam vidjela kako izgleda proces izrade torbice i to mi je izgledalo umirujuće i zanimljivo. Malo po malo i naučila sam heklati te sam krenula sama raditi torbice. Počela sam dobivati upite od prijateljica mogu li i njima napraviti jednu, pa sam tako odlučila napraviti Instagram gdje ću moći objavljivati dostupne boje torbica - i tako je sve krenulo.

Zašto baš heklane torbice?

Iskreno, nema određeni razlog. Teti se probudila želja da nauči heklati jer cijeli život šiva, zašto ne naučiti nešto novo. Ja sam primijetila koliko često nosim prvu torbicu koju mi je napravila, pa sam ih htjela jošnekoliko, u drugačijim bojama - i tako sam odlučila sama izrađivati, za sebe i za druge.

Kako ti je raditi s tetom na ovom projektu?

Super! Njoj svako malo padne na pamet neka nova ideja kako unaprijediti torbice. Sada kada uspoređujem torbice iz prve kolekcije i torbice iz zadnje - stvarno se vidi razlika. Kada sam u Zagrebu dođem kod nje i satima radimo na torbicama. Evo na primjer, neki dan smo osam sati u komadu završavale torbice za ljetnu kolekciju!

Koji su najveći izazovi s kojima si se suočila prilikom pokretanja vlastitog brenda?

Na početku je sve bilo dosta jednostavno, ali sada kada brend raste i ima sve više zainteresiranih kupaca, postaje sve teže jer odražavam sve sama. Dva, tri mjeseca unaprijed treba početi heklati torbice i raditi podstave, pa ih mjesec dana prije krenuti podstavljati i završavati, i uz to održavati društvene mreže i komunicirati sa zainteresiranim kupcima. Ali na kraju dana, sve mi je to novo i zanimljivo. Sigurna sam da sam već naučila puno stvari koje će mi biti korisne u budućnosti.

Možeš li nam opisati proces izrade jedne torbice? Kreneš li intuitivno ili imaš neki plan ili dizajn kojeg se držiš?

Svaka torbica se izrađuje po istom dizajnu. Koliko sam ih već napravila, mislim da bih mogla cijelu torbicu napraviti zatvorenih očiju. Dizajn torbice me naučila teta, ja sam samo napravila par izmjena u veličini - više preferiram manje torbice. Svaka torbica je posebna zbog podstave. Pažljivo je ušijemo unutar torbice da ona bude stabilnija i da sve stvari unutar nje budu sigurne. Skoro svaka torbica ima drugačiji dizajn iznutra.

Koja torbica je tvoj favorit i koju žene najviše vole?

Meni su najdraže šarene torbice koje sam bila napravila za proljetnu kolekciju od ostataka konca, a cure uglavnom polude za bilo kakvom nijansom roze torbice! Uvijek pokušam predvidjeti koja će boja iz kolekcije biti najtraženija pa ih napravim najviše, ali nije baš jednostavno pogoditi. Iz ljetne kolekcije, Papaya je bila apsolutni favorit! Prodala se u svega par sekundi, a mislila sam da će se prodati zadnja, meni je ipak Grape bila najdraža.

Kako si uspjela postići veliku popularnost svog brenda? Na koji način su društvene mreže pomogle u promoviranju brenda?

Nemam trenutno nekakav poseban plan. Samo mi padne na pamet ideja za sliku i video, te se sve odvija sasvim neplanirano. Tetino je još uvijek mali brend, kako on raste, tako će sigurno i planovi, promocije i marketing.

Koji su tvoji planovi za ovaj brend?

S obzirom na to da se svaka nova kolekcija torbica rasproda sve brže, cilj mi je povećati broj torbica u kolekciji, ali za to će nam biti potrebno pojačanje. Čim se nađe pojačanje, sigurna sam da ćemo izbaciti nove proizvode i imati češće kolekcije.

Možemo li očekivati neku novu kolekciju za jesen? Hoće li biti nekih većih torbica i jesenskih boja?

Sigurno! Iako još nisam krenula planirati za jesen jer trenutno završavam torbice iz ljetne kolekcije, u planu je i jesenski drop. Što se tiče većih torbica, teta trenutno izrađuje Tote torbe, kojih će nekoliko biti dostupno ovo ljeto. Tako da stay tuned!

Image
ORIGINALNO I JEFTINO

Second hand shopovi u Zagrebu. Evo gdje pronaći dizajnerske i vintage krpice