Kada netko spomene talijansku modu zasigurno jedna od asocijacija mora biti i legendarni talijanski modni brand MaxMara. Tradicija i prepoznatljivost ovog modnog branda s uvijek klasičnim pristupom modi diljem svijeta je stekla velik broj modnih sljedbenika, a ove sezone slavi 60 godina uspješnog modnog djelovanja.
MaxMara ovaj modni jubilej vrijedan divljenja proslavlja putujućom izložbom „Kaputi! MaxMara, 60. godina talijanske mode“ koja će svjetsku premijeru imati u prestižnom moskovskom Državnom povijesnom muzeju početkom 2012. Kaputi koji su oduvijek bili svojevrsni modni olimp ove modne kuće, najzornije će prikazati njezinu modnu evoluciju kroz bogatu povijest. Izložba „Kaputi! MaxMara, 60. godina talijanske mode“ sve posjetitelje će odvesti na jedinstveno putovanje kroz najpoznatiji i najistaknutiji odjevni predmet ove modne kuće – kaput. Svi njegovi oblici, krojevi, boje bit će prikazani kroz selekciju od 70 rijetkih kaputa koji datiraju od 1950-ih godina do danas. Osim kaputa, na izložbi će se moći pogledati skice i fotografije iz bogate MaxMara arhive, kao i sad već legendarni kaputi bivših MaxMara dizajnera (Emanuelle Khanh, Anne-Marie Beretta, Karl Lagerfeld, Jean Charles de Castelbajac, Dolce&Gabbana, Narcisco Rodriguez, Franco Moschino, stilista i dizajnera Nanni Strada).
MaxMara Hrvatska također odaje svojevrsni omaž ovom modnom jubileju kroz jedinstvenu modnu prezentaciju. U MaxMara dućanu u Zagrebu modni kritičar dr. Nenad Korkut vodio je predstavljanje najnovije MaxMara jesen/zima 2011/2012 kolekcije koju su nosile neke od naših najuspješnijih modela: Kristina Šalinović, Adrijana Dejanović, Marinka Pelivan i Tamara Pernar.
„MaxMara ima imidž koji je vrlo jak, kontinuiran, vrlo klasičan. Ono je što žena voli, a to je da se moda ne mijenja iz sezonu u sezonu. Moja majka nosi MaxMaru dugi niz godina, i ovo što je večeras obukla kupila je prije pet, šest godina ako ne čak i više. To su komadi odjeće koji su vrlo klasični, koji su vrlo privlačni ozbiljnim ženama koje su same zaradile novac, koje same žele investirati u nešto, a ne nositi ono što su im kupili muževi, ljubavnici. To je žena koja se želi ugodno osjećati u odjeći koju nosi za vrijeme radnog vremena, a opet dovoljno ekskluzivno izgledati i u večernjoj varijanti i biti sređena za navečer. A garderobu nadopunjavati samo nekim modnim detaljima. Tako ja doživljavam taj brand“, rekao je Nenad Korkut.
„Mislim da je cijena relativno prigodna u odnosu na druge razvikane modne kuće. Može si je priuštiti i prosječna žena dobrih primanja. Smatram da je i to tajna njezine dugovječnosti, ne samo na našem tržištu već i na svjetskom. MaxMara je brand koji dugo opstaje, nema nekih kriza, ima velik broj dućana po svijetu i jedan je od najvećih brandova u svijetu.
Primjerice, njihov najpoznatiji najklasičniji kaput u svakoj novoj kolekciji pomalo varira, nije uvijek isti, ali se uvijek oslanjaju na ono što im je donijelo slavu i što se dobro prodaje, što žene žele i traže, prilagođavaju se ukusu kupca što je danas neophodno.
Prvenstveno MaxMaru vidim na ženi u, neću reći zrelim, nego najboljim godinama, kad je radno aktivna, kad sama odlučuje što će obući i kad bira odjeću u kojoj će joj biti udobno na poslu, a i poslije posla. Nije to odjeća za tinejđere“, dodao je Korkut.
Upravo zbog smjele simbioze ženstvenosti i elegancije ne čudi da je i dan danas modni brand MaxMara prvi izbor svih štovatelja talijanskog modnog štiha.
MaxMara kolekcija jesen/zima 2011/2012 zasigurno će i ove sezone osvojiti brojne modne sladokusce. Nikad pretenciozna, uvijek decentna i umjerena, MaxMara godinama njeguje svoj prepoznatljiv stil u kojem žene diljem svijeta neizmjerno uživaju. MaxMara nije trend, ona je način i stil života i njihovi komadi nikad ne izlaze iz mode. Spoj klasike i moderne elegancije s prepoznatljivim talijanskim istančanim pristupom dokaz su da je ovih 60 godina samo početak modnih vizija ovog modnog branda.
Tajana Tretnjak