Za nas koji virtualno prisustvujemo ovom modnom mjesecu i tjednima mode, stvari su bile nešto manje uzbudljive, no jedan francuski brend uspio je stvoriti modno uzbuđenje samo sa svojim lookbookom, i to je učinio odajući počast vlastitoj povijesti.
Schiaparelli je svoju proljetnu kolekciju za 2021. godinu prikazao praktički serijom fotografija na kojima su prikazana samo dva modela koja se provlače po izložbenom salonu brenda i diljem Pariza, noseći kolekciju ambiciozno krojenih odjevnih predmeta u uglavnom neutralnim bojama i jednostavnih ravnih sandala.
Ali prava zvijezda kolekcije je nakit. Pozlaćene naočale prošarane električnim plavim očima u kombinaciji s prevelikim naušnicama i broševi u obliku ključa. Kalupi koji prekrivaju donju polovicu lica napravljeni su za najfiniju verziju maske (iako možda ne i najpraktičniju), a zlatni prekrivači bradavica predstavljeni su s oversized ogrlicama.
Zvuči i izgleda ekstravagantno, ali i neobičniji komadi zavladali su modom i ulicama, a s obzirom na neuobičajenu 2020. godinu i pandemiju koronavirusa, nije toliko čudno da najveći trendovi u modnim dodacima uključuju lice.
Bilo koji ljubitelj ovog luksuznog brenda zna da nasljeđe Schiaparellija leži u njegovom avangardnom i nadrealističkom pristupu, koji je najbolje 'nosila' osnivačica Elsa Schiaparelli, a neki od najboljih primjera mogu se naći upravo u njenom nakitu.
Izgleda da je Schiaparelli ostao vjeran svojim korijenima, a je li na pomolu novi trend, preostaje nam samo za vidjeti. Nakon 2020.-e, tko zna što nas sve čeka sljedeće godine, u modnom, ali i bilo kojem drugom smislu...