Jednostavan, sofisticiran i senzualan image nove kampanje Schwarzkopf Cro-a-Portera proslavio je žensku ljepotu i definirao modni senzibilitet nove sezone i potvrdio najvažniji domaći modni projekt. Ususret novoj sezoni Schwarzkopf Cro-A-Porter-a povodom novoostvarene suradnje s tvrtkom Schwarzkopf organizirano je snimanje na kojemu su eminentne hrvatske dizajnerice preuzele uloge modela te zablistale poput filmskih diva. Schwarzkopf frizerski tim pronašao je alter ego svake dizajnerice, te uskladio njihov novi izgled s dosad neotkrivenim senzibilitetom dizajnerica.
Dizajnerski studio Boudoir, sestre Morana Saračević i Martina Čičko Karapetrić ususret svojoj multimedijskoj izložbi pozirale su poput anime-djevojaka, junakinja kakve i same kreiraju u SECOND LIFE-u, temi svoje izložbe.. Ljubičasti pramenovi,u kontrastu s klasičnim frizurama, naglasili su ljepotu sestara.
Modna kameleonka Matija Vuica doživjela je još jednu transformaciju kojom je utjelovila duh 60-tih godina prošlog stoljeća. Voluminozna kosa i izraženi make up očiju dodatno su naglasili mističan šarm ove originalne dizajnerice.
Đurđica Vorkapić (Hippy garden) poput Ave Gardner zablistala u duhu dive starog Hollywooda. Elegancija s blagom notom seksepila i kosa bujnijeg volumena sklonjena od lica naglašava njezinu senzualnost i profinjeni, ali i tajanstveni glamour.
Blijedi ten, upali obrazi, tamno izražene usne te teksturalno naglašena kosa pretvorili su dizajnericu brenda Etna Maar, Andrijanu Subotić Pjajčik u lik iz filma Tima Burtona koji stilski odgovara njezinu avangardnom senzibilitetu.
Klasičnu ljepotu Ane Marije Pirić, iz dizajnerskog dvojca Arileo naglasila je vatrena boja kose i damski make up, kao kontrast njezinoj sofisticiranoj eleganciji i nježnom senzibilitetu. Ovakva igra naglašavanja suprotnosti pretvorila ju je u pravu ljepoticu iz pedestih. Neda Makjanić Kunić (MAK) poznata kao moderna, snažna, poslovna žena zasjala je poput sexy rock dive. Kombinirajući eleganciju i seksepil pokazala je kako žena uz svoju poslovnu može imati i onu divlju, neukrotivu stranu.
Lana Puljić (LOKOMOTIVA), ženski dio dvojca Lokomotiva uspješno se transformirala u fantastičnu Sci-Fi junakinju. Intenzivne boje su naglasile futuristički glamour, a mlada dizajnerica je uz svoj moderni, mladenački izgled istovremeno pokazala svoju nježnu, ali i oštru stranu.
Minimalistički chic dodatno je naglasio ljepotu i nježnu ženstvenost lijepe dizajnerice Sonje Lamut. Poput kapljica kiše na njezinim kreacijama, suze su obilježile dizajneričinu emocionalnu, nježnu i ranjivu osobnost. Poput žive vatre zaiskrila je nova boja kose avangardne dizajnerice Tamare Bombardelli. Sexy pogled i naglašeni make up otkrili su sigurnu i samosvjesnu poslovnu ženu koja zrači energijom i provokativnim seksepilom,oružjem za kojim ova dizajnerica nikad ne poseže u stvarnom životu.
Talijanska kinematografija i njena najveća diva Sophie Loren sa svojom uvijek voluminoznom frizurom, poslužila je kao inspiracija za izgled dizajnerice branda Linea Exclusive, Irine Car. Uz nježne valove i zaigrani, ali tajanstveni pogled isplivao je dizajneričin pritajeni ali zavodljivi seksepil.
Otkačene i neobuzdane dizajnerice Maja Merlić i Andreja Bistričić (DIORALOP) nisu skrivale kako se ne vole fotografirati, no ipak, odlično su na trenutak pozirale u stilu Disneyevog lika Minnie Mouse,čime je naglašena njihova sklonist k eksperimentiraju i dobroj zabavi u radu,tipičnoj za ove perspektivne mlade djevojke!
Ovosezonski Schwarzkopf Cro-A-Porter može se pohvaliti najbogatijom listom avangardnih dizajnera koji izlažu svoje kolekcije. Naime, avangardni modni izričaj odstupa od klasičnih modnih trendova stoga je umjesto masovne komercijalizacije usmjeren na eksperimentiranje sa krojem i konstrukcijom. I ove sezone 'avangardu' na pistu Schwarzkopf Cro-A-Portera donijele su Ksenija Vrbanić – Xenia Design, Andreja Bistričić i Maja Merlić – Dioralop, Viktorija Vržesnevskaja - Madame Demode, Tamara Bombadelli, Tomislav Bahorić, Jelena Aleksić i Andrijana Subotić Pjajčik.
Schwarzkopf Cro-A-Porter od svojih početaka u svom timu ima najpoznatiju hrvatsku avangardnu modnu dizajnericu - Kseniju Vrbanić. Ksenija se među rijetkima može pohvaliti iznimnim uspjehom na svjetskoj modnoj sceni, a posljednju kolekciju svog Xenia Design branda već je izlagala u preko 80 gradova širom svijeta te trenutačno slovi kao najprodavanija hrvatska dizajnerica na inozemnom tržištu. Nova kolekcija ove dizajnerice inspirirana je ženom u muškom svijetu, pa će tako i modeli oblikovati detaljima iz muške odjeće u ženskom kontekstu u deset nijansi sive i nezaobilaznoj crnoj.
XD Xenia Design
Pravo osvježenje u hrvatskoj avangardi prije par sezona napravio je modni dvojac DIORALOP pod kreativnim vodstvom dizajnerica Andreje Bistričić i Maje Merlić. Djevojke su u vrlo kratkom roku od trenutka prvog predstavljanja, upravo na pisti Cro-A-Portera, osim u Hrvatskoj doživjele i pravi uspjeh na regionalnoj, ali i europskoj modnoj sceni. Ovaj dizajnerski dvojac ostvario je i suradnju s poznatim britanskim britanskim brandom obuće "Underground Shoes". Dioralop će i dalje ostati dosljedan polaroidnim printevima, no ove sezone će ih dodatno naglasiti crno bijelim elementima te bogatstvom teksture.
Dioralop
Dizajnerica ruskog porijekla Viktorija Vržesnevskaja, koja stoji iza modnog branda Madame Demode, predstavila je na ovosezonskom Schwarzkopf Cro-A-Porteu jednu pomalo neobičnu kolekciju u kojoj će kako ona sama kaže "pokušati odjenuti inače neodjevene anđele". Modeli su u bijeloj boji s 'oblačnim' elementima od sivog pliša kojima se dočarava tmurna atmosfera s baroknim detaljima. Viktorija je zajedno s kolegicom Tamarom Bombadelli u posljednjih godinu dana prisutna sa svojim modelima u berlinskom concept storeu – Villin.
Nakon dvije sezone zajedničke suradnje sa brandom "Madame Demode", dizajnerica Tamara Bombardelli prvi puta je samostalno predstavila svoju kolekciju pod imenom - "Minimalno Ciganski". Dizajn same odjeće inspiriran je romskim elementima kombiniranih s minimalizmom. Cijela kolekcija je bazirana na ručno izrađenim aplikacijama na koži te igri boja koje dizajnerica sama naziva ‘boja na boju’.
Madame Demode
Mušku kolekciju predstavila je dizajnerica iz Slavonije Jelena Aleksić kojoj je ovo četvrto izlaganje na Schwarzkopf Cro-A-Porteru. Kolekcija se bazira se na inovativnim krojevima svijetlih boja u kombinaciji s tamno plavom, a na modelima će biti rokerskih i „svemirskih” elemenata.
Jelena Aleksić
Andrijana Subotić Pjajčik, dizajnerica branda Etna Maar, izlagala je u studenom 2012. svoju kolekciju na sajmu u Beču te dizajnerskom sajmu "Blickfang" u Lintzu. Ova dizajnerica se također nedavno vratila s New York Fashion Weeka gdje je istražila tržište i trendove te dogovorila suradnje s tamošnjim galerijama. Spletom okolnosti, njezino putovanje rezultiralo je slučajnim susretom s jednim američkim novinarem koji je priču o Andrijani objavio u New York Timesu. Unatoč inspirativnom putovanju, inspiraciju za skorašnju reviju pronašla je u djelima Pabla Picassa, čija izložba se ovih dana postavlja i u Klovićevim dvorima u Zagrebu, te i u cjelokupnom životu Dore Maar po kojoj je brand Etna Maar i dobio ime. Svoju proljetnu kolekciju bazira na mnoštvu boja i asimetričnih oblika za razliku od dosadašnjeg izražavanja u crnim i sivim nijansama. Ovo proljeće u Etni Maar nosit će se prugaste haljinice s oversized jaknama, a brand će i dalje ostati vjeran modelima od pletiva.
Etna Maar
Manuel Maligec
Marija Pinjuh
Easy Shades by Tomislav Bahorić with Livio Badurina
I muški predstavnik domaće avangardne scene, dizajner Tomislav Bahorić predstavio je svoju najnoviju klekciju na proljetnom Schwarzkopf Cro-A-Porteru. Početna točka kolekcije su printevi naneseni širokim kistom u debelom sloju. Oni čine jedini kontrast u smislu odstupanja od monokolora te čitavoj kolekciji daju pomaknutu notu. Slojeviti elementi različitih tekstura stvaraju privid svjetla i sjene po čemu je kolekcija i dobila ime – Easy Shades.
Nova kolekcija, Easy Shades, dobila je ime po slojevitim elementima na modelima različitih struktura koje stvaraju privid svjetla i sjene. Osnovna misao kolekcije je crno bijeli kontrast, ne u smislu miješanja tih dviju boja već kao monokolor svaki zasebno poigravajući se grafizmom, dok likovne elemente stvaraju krupni potezi kistom. Easy Shades modeli izrađeni su za muškarca koji je slobodan i jasno izražava svoj modni stav. Ako postoji stav, bez obzira bio bijeli ili crni - rezultat je uvijek pun pogodak. To je Bahorićev stav u koncipiranoj, minimalističkoj modnoj priči, koja ove sezone ima najjasnije odrednice dosad.
Svaka kolekcija mi se nadovezuje na onu prethodnu, a ‘starting point’ ove kolekcije su printevi naneseni širokim kistom u debelom sloju koji čine jedini kontrast u smislu odstupanja od monokolora, te daju pomalo edgy mood. Iz bijele, prelazak u crnu je sam po sebi razumljiv, i kolekciji daje snažan prizvuk. Jednostavno krojeni komadi, ravnih linija slojevito se slažu u savršeno nosive modne kombinacije pri čemu dobivamo igru svjetla i sjene. Za kampanju ovako promišljene kolekcije dizajner Tomislav Barhorić odabrao je glumca Livia Badurinu.
Livio Badurina
Spirit by T.B. Tomislav Bahorić
Tatjana Pantoš
Damir Begović i Domagoj Štimac
Ivan Maan
Jedan od ponajboljih slovenskih dizajnera Matevž Faganel, poznat po svojim čistim linijama i jasno određenoj formi predstavio je svoju 10. po redu kolekciju na ovosezonskom Schwarzkopf Cro A Porteru. Matevž za sebe kaže kako svoje modele dizajnira za moderne žene koje vole minimalizam u modi i stil pronalaze u svakodnevnom chicu, a u Sloveniji je poznat po brojnim suradnjama s javnim osobama. Sa svojim brandom M*Faganel nedavno je dizajnirao haljine za liniju zdrave hrane Nupo koji je odgovoran za vitku liniju poznatih Slovenki, ali i Hrvatica.
Matevž Faganel
Tamara Bombardelli
Vain
Modna revija Arileo
Modna revija Jet Lag
Modna revija Ledenko
Marija Cvitanović
Matija Vuica
Boris Pavlin ime je koje iz sezone u sezonu oduševljava jedinstvenošću svog rada u Hrvatskoj, a na Schwarzkopf Cro-A-Porter-u predstavio je svoju 17. samostalnu kolekciju. Krhke, gotovo eterične siluete u nježnim nijansama ružičaste, vanilije i bijele, bezvremenske su u svojoj ženstvenosti.
Svileni organdiji protkani sitnim perlicama, najfinijom čipkom te svileni vez satkani su u sanjivu viziju žene koja egzistira na rubu mašte. Floralni motiv provlači se kroz čitavu kolekciju, kako konstrukcijski - krojevima koji asociraju na cvjetne pupoljke ili latice, tako i teksturalno- koketiranjem sa prozračnim, blago koloriranim te često gotovo prozirnim svilama. Na koncu se provlači i grafički - kroz odabir reljefnih čipki i veza koji jasno asociraju na proljetno buđenje prirode.
Graciozna poput leptira, Pavlinova je muza ove sezone sasvim neuhvatljiva, pomalo sjetna i nadasve tajnovita, a u kampanji za proljeće/ljeto 2013. savršeno ju je utjelovila mlada hrvatska glumica Ivana Roščić. Kako je dizajner htio za svoju kampanju nekoga jako krhkog s bezvremenskim crtama lica, tako se Ivana odmah nametnula kao idealan izbor.
Ivana Roščić za Borin Pavlin
Boris Pavlin
Sonja Lamut
Borna & Fils
Hippy Garden
Linea Exclusive
Lokomotiva
Teo P. za MAK
Zigman