
Revolucija među vjenčanicama: Kako odabrati onu idealnu na ekološki održiv način?

Velika skupa bijela haljina napravljena od luksuznih materijala koju nosimo samo jedan dan u životu postala je simbol neodrživosti i ekološke neosvještenosti. S obzirom da je modna industrija drugi po redu svjetski zagađivač, naš pristup modi i kupovini odjeće trebao bi se promijeniti. Fast fashion opterećuje prirodu, pa sve popularniji postaje upravo suprotan termin - slow fashion. Proces proizvodnje, izbor materijala, kupovina i plasiranje tržište u slow fashion smislu bazira se na održivosti, koja bi trebala postati imperativ u našem pristupu životu općenito, a ne samo modi.
Jedan od najjednostavnijih načina kako odabrati održiviju vjenčanicu je raspitati se o brendu. Neka vam prioritet budu brendovi koji naglasak stavljaju na ekologiju i pokušavaju u svom poslovanju biti što osvješteniji po pitanju očuvanja prirode. Nekoć je eko moda bila sinonim za grube tkanine i bež tonove, no danas su pronađeni način da proizvod bude eko, a da stil i estetika ne pate zbog toga.
Osim što ćete promisliti o tome od kojeg brenda kupujete, potrebno je razmisliti i o dugoročnosti vaše kupnje. Hoće li vaša vjenčanica biti haljina koju ćete moći ponovno odjenuti ili ćete ju nositi tek na par sati na vaš poseban dan i nakon toga ju odbaciti u taman kutak ormara?
Čak i da se ne možete zamisliti ni u jednoj drugoj opciji osim duge, bijele raskošne haljine ne brinite. I dalje postoje načini kako da vaša vjenčanica nije na teret okolišu. Naime, postoje mnoge organizacije koje doniraju vaš novac od kupnje vjenčanice u dobre, humanitarne svrhe.
Iznajmiti haljinu odlična je opcija za sve one koji žele što ekološki održiviju vjenčanicu. Ako se odlučite iznajmiti haljinu ili odijelo, smanjit ćete količinu potrošenog novca, ali i odjeće koja će vam nepotrebno skupljati prašinu na dnu ormara.


Plava košulja je klasik koji nikad ne izlazi iz mode - evo kako je nositi

Ledena revolucija: kako je 'face icing' osvojio tiktok i promijenio pravila igre u njezi kože
