Mnoge me prijeteljice nagovaraju da se javim nekoj od televizija kako
bih pomogla, po njihovim riječima, 'siroticama' koje se pojavlju na
dalekovidnicama naše male kifle (volim ovaj špicnamet). Sigurno
očekujete da se sad otvorim i krenem drvljem i kamenjem na telke. Ne
bih, još... Naime, zamislite sebe u ulozi neke od televizijskih faca
koja se dnevno izlaže našim kritičkim pogledima ili kad ista ta osoba
odlazi u poštu, u banku, ili jednostavno pije kavu u nekom lokalnom
kafiću. Zar mislite da je tim ljudima jednostavno? Oni su svoju osobu
izložili nama, na pogled, na procjenu, na kritiku i mi koji nismo toliko
izloženi imamo sva prava za kritiku. Ma, tko nam daje pravo? Ja ne bih
kritizirala. Zašto? Zato što je to jednostavno i na ništa nas ne
obvezuje.
Jedan moj dragi prijatelj jednom je napisao: "Ne volim
kritičare. Jer sama riječ govori 'kriti čar'. Ja osobno više volim 'dati
čar'." Pametne misli. Imaju smisla. No, vratimo se na temu: javiti se
televiziji ili ne? Ja odlučujem ne javiti se, ali zato predlažem svima
vama da sugerirate televizijskim kućama uslugu imidž konzaltinga na
konkretnim primjerima jer vaše su riječi moćne, budući da vi, kao i ja,
gledate u ekran i zaključujete kako netko nije u skladu s očekivanjima.
Ponekad je to boja kose ili make up, ili odjeća koja je totalno u
disbalanasu s osobom koja nam se putem malih ekrana obraća. Kad bih to
ja učinila, ja bih bila krivo shvaćena. Ne kao dobrotvor, nego suprotno.
Naime, mnogi među ljudima koji nam ulaze u kuću putem televizije ne
znaju kako i što, ali to nije problem. Problem je što ne vjeruju onima
koji ih savjetuju jer, na žalost, nisu opravdali povjerenje. No, vi ste
uvjereni u to da oni, lica s TV ekrana, nisu u svom najboljem izdanju,
da ne ostavljaju dobar dojam i da na žalost ne pružaju primjer. Ali
istovremeno vjerujem da bi oni cijenili konstruktivnu kritiku jer bi ona
u dogledno vrijeme to prestala biti i mogla bi donijeti 'čar'.
Danas
sam imala opet konzultacije i osmijeh zadovoljstva klijentice i potpuno
novi i drugačiji izraz lica i njene opće pojave bio je divan. Ali ta je
cijenjena osoba iskreno priznala da ne zna kako izbjeći zamku kupovine
pogrešnih boja, krojeva i tipa odjeće, te je otvorenog srca došla na
konzultacije koje su je učinile lijepom. Ja ne mogu ništa reći osim,
možda, da obožavam posao koji radim i da ću biti sretna ako mi pomognete
pronaći ljude koji žele ostvariti maksimalno u svom izgledu, a da
ostanu svoji. Jer iskreno vjerujem da ću dati 'čar' svima koji to žele.
Andreja Horvatić,
Specijalistica imidž konzaltinga
www.profashion.com.hr
www.image-consulting.com.hr
Imaju li osobe koje se pojavljuju na televiziji dobar imidž?