Pronašle samo ruksak koji obožavaju naše influencerice - i saznale priču kako je nastao

Skromni četvrtasti školski ruksak nastao je u skučenom podrumu i postao omiljeni ruksak svjetskih, ali i naših influencera

Pronašle samo ruksak koji obožavaju naše influencerice - i saznale priču kako je nastao

Moda je ambivalentna. Često stavlja naglasak na brzinu, na impulzivnost, na trenutak koji se događa sada i u kojem moramo imati baš taj komad odjeće ili obuće. Takav princip ne ostavlja prostor za razmišljanja o posljedicama. Jer utrka za takvom modom je iscrpljujuća – za naša primanja, za naše ormare i ladice, za nas same, za okoliš.

No uz tu brzu modu postoji i ona bezvremenska, koja dopušta svojim proizvodima da traju toliko dugo dok ne postanu ikone, simbol generacija, umjetnička djela. Baš takvoj modi pripada Kånken, najprodavaniji svjetski ruksak i najpoznatiji artikl švedskog outdoor brenda Fjällräven.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Image


Ljupka Tanevska, Kånken No.2

Nastao 1978. godine, a cilj Åkea Nordina, osnivača Fjällrävena, bio je da ergonomskim dizajnom jednostavnog četvrtastog ruksaka ispravi problem koji su švedski školarci imali s leđima i držanjem. Baš u toj je priči jasno vidljiva spomenuta ambivalencija mode; naime tada moderne torbe na jedno rame toliko su loše distribuirale teret teških školskih potrepština da su uzrokovale zdravstvene probleme čitavoj generaciji djece.

Image
Image


Putoholičari, Kånken Classic 

Kao odgovor na to nastao je Kånken koji jeizravnao je leđa švedskoj djeci te usput postao omiljen diljem svijeta, simbol generacija koje su uz njega odrastale. Ikona za one kojima je održivost princip u svemu, pa i modi.

Image
Image


Ana Bacinger, Kånken Art 2

Nije loše za jedan jednostavni, četvrtasti školski ruksak nastao u jednom skučenom podrumu na sjeveru Švedske, a postao omiljeni ruksak svjetskim, ali i našim influencerima. Pronašle smo najljepše modele. Napiši nam u komentarima koji se tebi najviše sviđa.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Image
1/6