U samome je središtu Zagreba 5. prosinca 2013., uz vatrene modele donjeg rublja, omiljeni talijanski brand intimnog rublja i kupaćeg asortimana, Yamamay, svečao otvorio prvi flagship store u Hrvatskoj. Predstavljeni su sexy božićni pokloni kojima dominiraju vatrena crvena i raskošna zlatna, a ponudu novog storea u Ilici provjerile su i Renata Sopek, Marijana Batinić, Iva Balaban, Mirela Forić Srna, Antonija Stupar Jurkin, Sandra Bagarić, Jelena Glišić, Ivana Delač Đolo te Natalija Prica.
Yamamay je poznat po bezvremenskim ljepoticama koje uljepšavaju kampanje ovoga branda, poput Chiare Baschetti i Marice Pellegrinelli. Nedavno je javnosti pokazao i prvi kupaći kostim izrađen od dragoga kamenja, čija cijena iznosi milijun dolara. Kupaći kostim od milijun dolara predstavljen je na ovogodišnjem izboru Miss Universe u ruskoj prijestolnici, te je u potpunosti izrađen u Italiji i prekriven očaravajućim dijamantima. Sastoji se od otprilike 900 komada dragoga kamenja koji dosežu gotovo 200 karata: osim dijamanata, ručno su prišiveni smaragdi i rubini, a sve je uklopljeno u bijelo-zlatnu kombinaciju.
Yamamay je danas jedan od najvećih lanaca trgovina intimnog rublja i kupaćeg asortimana u Italiji. U nešto manje od 10 godina, Yamamay je otvorio preko 540 trgovina u Italiji, dok u inozemstvu ima više od 150 prodajnih mjesta. Hrvatskom tržištu brand se prvi puta predstavio 2006. godine, a od 2012., kada je osnovana tvrtka Pianoforte Croatia, Yamamay je direktno zastupljen na tržištu. Uz Yamamay storeove, tvrtka Pianoforte Croatia, preuzela je i Carpisa trgovine u Zagrebu i Splitu, a samo 18 mjeseci od ulaska na tržište, danas upravlja sa 16 prodajnih mjesta te 70 zaposlenih djelatnika s namjerom daljnjeg širenja i učvršćivanja pozicije branda na domaćem tržištu.
(Željka Bujan)