Poznati dizajner Ivan Alduk nastavlja s izvrsnim kampanjama za svoju liniju vjenčanica. Svoje povjerenje je po treći put poklonio fotografskom dvojcu Decker&Kutić koji sezonu jesen/zima 2016./17. vide u igri svjetla i sjene kao izvrsnog akcenta na stvarnu ljepotu modela i novih vjenčanica. Osam vrhunskih fotografija prikazuje bridal kolekciju u novom svjetlu, odnosno u ovom slučaju plavičastom polumraku iz kojeg na svjetlo istupa lijepa žena spremna samouvjereno uploviti u novu fazu života.
Unikatne, ručno šivane i po mjeri izrađivane vjenčanice obiluju bogatom teksturom koja je vidljiva na čipkama 3D efekta i precizno vezenim detaljima. Silueta s naglašenim strukom i dalje je okosnica dizajnerovog prepoznatljivog rukopisa. Kolekcija sadrži pročišćene i jednostavne modele, kao i one voluminoznije i raskošnije sa svevremenskom estetikom.
Udobnost i lakoća nošenja je jedna od glavnih karakteristika ALDUK BRIDAL kolekcije od koje se nije odstupilo ni ovaj put. Nježno bijeli i tonovi vanilije koloritna su osnova kolekcije na koju se bogata tekstura tkanina izvrsno nadograđuje i dolazi do izražaja kao nikada do sada.
«Profinjena estetika dvojca Decker&Kutić odlično predstavi svaku moju novu kolekciju vjenčanica, a tako je i ovog puta. Rakoš novih tkanina odlično je naglašena na fotografijama, kao da se može i fizički opipati. Izuzetno sam zadovoljan kako novom kampanjom, tako i kolekcijom koja je već dostupna za probe i narudžbe u mom showroomu uz rezervaciju termina putem web stranice ili maila ivan@alduk.hr» - poručio je ovog puta dizajner.
![Image](https://d19p4plxg0u3gz.cloudfront.net/9b5b355a-35cf-11eb-ad6b-0242ac13002a/v/2dd14004-38e2-11eb-a900-0242ac15000f/1600x1200-2dd1533c-38e2-11eb-8306-0242ac15000f.webp)
![Image](https://d19p4plxg0u3gz.cloudfront.net/c47d06a2-35cf-11eb-a370-0242ac13002a/v/2dd14004-38e2-11eb-a900-0242ac15000f/1600x1200-2dd1533c-38e2-11eb-8306-0242ac15000f.webp)
![Image](https://d19p4plxg0u3gz.cloudfront.net/ec4bd06e-35cf-11eb-bdd9-0242ac13002a/v/2dd14004-38e2-11eb-a900-0242ac15000f/1600x1200-2dd1533c-38e2-11eb-8306-0242ac15000f.webp)
![Image](https://d19p4plxg0u3gz.cloudfront.net/0ff4bdf0-35d0-11eb-b62e-0242ac13002a/v/2dd14004-38e2-11eb-a900-0242ac15000f/1600x1200-2dd1533c-38e2-11eb-8306-0242ac15000f.webp)
![Image](https://d19p4plxg0u3gz.cloudfront.net/38297c70-35d0-11eb-81c3-0242ac13002a/v/2dd14004-38e2-11eb-a900-0242ac15000f/1600x1200-2dd1533c-38e2-11eb-8306-0242ac15000f.webp)
![Image](https://d19p4plxg0u3gz.cloudfront.net/60c77560-35d0-11eb-ae98-0242ac13002a/v/2dd14004-38e2-11eb-a900-0242ac15000f/1600x1200-2dd1533c-38e2-11eb-8306-0242ac15000f.webp)
![Image](https://d19p4plxg0u3gz.cloudfront.net/890f30c6-35d0-11eb-b412-0242ac13002a/v/2dd14004-38e2-11eb-a900-0242ac15000f/1600x1200-2dd1533c-38e2-11eb-8306-0242ac15000f.webp)
Mlada i lijepa Gordana Dude iz agencije Talia model zaštitno je lice kampanje. Make-up je djelo Mihaele Dodić dok je Jasmina Salo iz Keune Akademije kreirala nekoliko različitih frizura.