Posljednje ankete pokazuju da Europljanke na donje rublje godišnje potroše samo 100 eura, iako ovaj sektor tekstilne industrije uvjerljivo i sigurno pruža otpor aktualnoj svjetskoj krizi. Prošlogodišnja prodaja je više nego uspješna, jer se za prvih devet mjeseci 2008.g. ostvarilo 2,7 milijardi eura prihoda. Znači, poslovanje se povećalo za cijelih 9%, u odnosu na 2007. godinu.
Najupornije sljedbenice novih trendova rublja su djevojke i žene stare od 25 do 34 godine, ali mlađa generacija ljubiteljica ove vrste odjevnih predmeta, odnosno djevojke stare 15-24 godina, ulažu više u kupovinu, pa su im grudnjaci, tange, gaćice, spavaćice i pidžame kvalitetniji. Starija generacija u koju se ubarajaju žene od 45 do 54 godine, potroše godišnje 108 eura za dopadljivo, donje rublje, izlažući se jedino planiranim izdacima!
Rezultati istraživanja o kupovini donjeg rublja su zabavni - pokazuju da 3/4 kupovine muškog rublja obavljaju- žene! Zatim, da velike brojeve grudnjaka kupuju-crnke. Njih 35%. Čak 66% kupaca grudnjaka s košaricama veličine A ili B su prave plavuše. Mediteranke pomnije biraju rublje od žena sa sjevera Starog kontinenta!
![Image](https://d19p4plxg0u3gz.cloudfront.net/d2f226b4-35ba-11eb-bf14-0242ac13004a/v/2dd14004-38e2-11eb-a900-0242ac15000f/1600x1200-2dd1533c-38e2-11eb-8306-0242ac15000f.webp)
Međutim iza brojeva i šifri nalazi se moda, običaji razdoblja i želje žena u skladu sa društvom u kojem je ljepota, postala moralna vrijednost.
![Image](https://d19p4plxg0u3gz.cloudfront.net/de793cf2-35ba-11eb-bddf-0242ac13004a/v/2dd14004-38e2-11eb-a900-0242ac15000f/1600x1200-2dd1533c-38e2-11eb-8306-0242ac15000f.webp)
Ali ne samo to... pošto žene od donjeg rublja zahtijevaju da ih uljepša i pokrije nedostatke, te istakne prednosti njihovog tijela. Ne žele biti klonovi manekena iz revija i magazina, ali zahtijevaju ugodnost i udobnost. Svjetski "lungewear" je najbolji primjer za to. Ugodno, ali delikatno, rublje mora odgovarati i ispuniti sva očekivanja. Pa kada "panty" najavi vlastiti povratak, odmah se iznose reference poput Marylin Monroe ili Anite Ekberg, što je daleko od rublja koje su pod odjećom nosile bake.
![Image](https://d19p4plxg0u3gz.cloudfront.net/e7abc772-35ba-11eb-a148-0242ac13004a/v/2dd14004-38e2-11eb-a900-0242ac15000f/1600x1200-2dd1533c-38e2-11eb-8306-0242ac15000f.webp)
Prelude - pobjednik natječaja
Korzeti još uvijek imaju veliki broj sljedbenica koje se odabiru dramatične boje, duboke tonove poput ljubičastog i sivog, bordeaux ili plavog.
![Image](https://d19p4plxg0u3gz.cloudfront.net/efc14162-35ba-11eb-adbf-0242ac13004a/v/2dd14004-38e2-11eb-a900-0242ac15000f/1600x1200-2dd1533c-38e2-11eb-8306-0242ac15000f.webp)
Ling Selmak
Ali u crnom silueta postaje sublimirana, dajući utisak savršenstva. Rublje s tiskom je danas rijetko, pa se osjetio povratak ponovno pronađene umjerenosti, glamouroznog karaktera. Rado se upotrebljavaju moderna i tek otkrivena vlakna, koja se ne peglaju i koja se lakše suše.
![Image](https://d19p4plxg0u3gz.cloudfront.net/f8f2046a-35ba-11eb-9741-0242ac13004a/v/2dd14004-38e2-11eb-a900-0242ac15000f/1600x1200-2dd1533c-38e2-11eb-8306-0242ac15000f.webp)
Lingerie Lou
Očit uspon odjela "loungewear" odjeće
Elise Anderegg
Odjeli donjeg rublja donose sve veće prihode, što označava kraj mode "papirnatih maramica" i uvođenja polaganije mode, bolje napravljene i raznolike. Izašlo se iz prijašnjih oblika, pa se predlažu improvizacije: odjeća se izlaže na satovima yoge, gimnastike, na ležerniji i prirodniji način. Godišnja doba se slažu sa kombi- hlačama od kašmira, jeansom i drugim, suvremenim materijalima.
![Image](https://d19p4plxg0u3gz.cloudfront.net/02732f50-35bb-11eb-8d7c-0242ac13004a/v/2dd14004-38e2-11eb-a900-0242ac15000f/1600x1200-2dd1533c-38e2-11eb-8306-0242ac15000f.webp)
LINGADORE
Sama riječ je engleski izraz, a označava odjeću koja se nosi u zatvorenom, odnosno kućama i stanovima. Namijenjena opuštanju, osobnoj dobrobiti, ali na rafiniran i profinjeni način, čak i jako promišljen. To ovaj stil odvaja od već poznatog "homeweara", manje elegantnog, ali praktičnijeg. Zato dolazi u direktan doticaj sa hvaljenim "Pret-a-porter", pa se kupci, ponekad, izgube u različitim i obilnim izborima. Važno je da se trendovi neprestano kreću i usavršavaju, što sprječava ograničenja.
![Image](https://d19p4plxg0u3gz.cloudfront.net/0b064378-35bb-11eb-a4d9-0242ac13004a/v/2dd14004-38e2-11eb-a900-0242ac15000f/1600x1200-2dd1533c-38e2-11eb-8306-0242ac15000f.webp)
Christian Cane
Pariz, prijestolnica kreativnosti
![Image](https://d19p4plxg0u3gz.cloudfront.net/14c2f406-35bb-11eb-b96d-0242ac13004a/v/2dd14004-38e2-11eb-a900-0242ac15000f/1600x1200-2dd1533c-38e2-11eb-8306-0242ac15000f.webp)
Primjetljiv je porast "Concept-brandova", prikazanih na reviji donjeg rublja, koju Grad svjetlosti ugošćava po drugi put, u izložbenim prostorima smještenim uz Versajska vrata /Porte de Versailles/. Predlažu stalni razvoj različitih linija, nadahnutih svim tipovima žena.
![Image](https://d19p4plxg0u3gz.cloudfront.net/1dea9444-35bb-11eb-a414-0242ac13004a/v/2dd14004-38e2-11eb-a900-0242ac15000f/1600x1200-2dd1533c-38e2-11eb-8306-0242ac15000f.webp)
Ling
Nakana je moguća i ostvariva jer kreatori iz 108 zemalja, raspolažu izložbenim prostorom od 42.000m2. Svaki dan se održalo 20 konferencija, po dva trend Foruma, isto toliko revija, praćenih "defileom događaja" , što je pokazivalo nova strujanja u području "ultra donjeg rublja"! Salon na vratima Pariza, posjetilo je oko 30.000 radoznalaca, ali i ozbiljnih kupaca, zapanjenih organizacijom, inovacijom te raznolikošću tržišta.
![Image](https://d19p4plxg0u3gz.cloudfront.net/26747594-35bb-11eb-a408-0242ac13004a/v/2dd14004-38e2-11eb-a900-0242ac15000f/1600x1200-2dd1533c-38e2-11eb-8306-0242ac15000f.webp)
![Image](https://d19p4plxg0u3gz.cloudfront.net/2f31b37c-35bb-11eb-ae4f-0242ac13004a/v/2dd14004-38e2-11eb-a900-0242ac15000f/1600x1200-2dd1533c-38e2-11eb-8306-0242ac15000f.webp)
Simone Perele Chantelle
Džana Mujadžić