Avangardne modne bajke u crnoj boji zaštitni su znak Charlija. No predstavljanje kolekcije u samo jednoj /ne/boji nije nimalo lak zadatak.
Kod Lori je crna boja duboko prisutna u DNK brenda i kod Charlija je to nešto potpuno prirodno. Prisutnost samo crne boje, koja nosi cijelu priču, toliko je snažna da vizuali djeluju upravo suprotno; gotovo ispunjeni bojom. Kolekcija je esencijalna i progresivna; minimalistička a pritom puna tihe strasti. Dinamika je dobivena kontrastnim teksturama, našivene aplikacije stvaraju dvodimenzionalan dojam, a krzno služi kao okvir osobnosti. Ženu, kako je u svojim inspirativnim pričama vidi Lori, nježno i istovremeno snažno, utjelovila je mlada Petra / Relatum.
Sinergiju između Lori/ Charlija i Mare Milin ne treba posebno naglašavati. Njihova suradnja počela je davne 2007, a ovo je 14-ta kampanja koju rade zajedno. Jedni od najdojmljivih vizuala, vezanih za hrvatsku modu, proizašli su upravo iz ove tvornice snova. Sama kampanja snimala se u istom danu kad i kampanja za Spirit by T.B. te su u jednom momentu odlučili preklopiti modele i dobili sjajne neočekivane vizuale.
Cijelu modnu priču čini savršeno i pomno odabrana ekipa stručnjaka
Photo_ Mare Milin
Asist Photo _ Milan Krkač
Make Up Artist _ Simona Antonović
Hair _ Salon Saša
Model _ Petra.U _ Relatum
Video _ Suzana Arslani
Asistent _ Ana Šunjić
Cipele _ Moda Ivana
Minimalistička kolekcija, no puna tihe strastvenosti