Završen je natječaj «Postani Dove pro•age model na Fashion.hr-u» sa finalnim castingom za odabir 10 stvarnih pro•age modela starijih od 45 godina koje će nositi reviju Igora Galaša na modnom događanju Dove Fashion.hr koje će se održati od 24. do 26. rujna u Zagrebu.
Natječaj je u organizaciji Dovea i dm-a održan već drugu godinu zaredom, te je zabilježio izvrstan odaziv žena iznad 45 godina, njih 700! Članovi žirija bili su: Jasmina Matiša, brand manager za Dove u Hrvatskoj, Vinko Filipić, direktor Fashion.hr i Igor Galaš, modni dizajner.
Prijavljene su gospođe iz svih krajeva Hrvatske dok najstarija pro•age dama ima 67 godina. Na finalnom castingu ujedno je i najavljeno generalno sponzorstvo Fashion.hr-a od strane Dovea.
Pro•age modna revija u sklopu Dove Fashion.hr-a je sastavni dio Dove
Kampanje za stvarnu ljepotu koja je usmjerena na promjenu javne
percepcije žena starijih od 45 godina.
Modna scena je jedan od aktera koji utječu na stvaranje nedostižne slike ljepote. Stvarna ljepota je ono što Dove i Fashion.hr zagovaraju već drugu godinu zaredom kroz ovaj jedinstveni projekt. Promicanje stvarne ljepote je glavni razlog suradnje Dovea i Fashion.hr-a pod istim nazivnikom.
"Provesti Dove Kampanju za stvarnu ljepotu je uvijek izazovan zadatak, a naročito kad se ono odnosi na žensku ljepotu iznad 45 godina koju društvo ne primjećuje. Danas su žene odabirane na temelju kriterija osobnosti, optimizma i unutarnje energije te više ne možemo govoriti o natječaju već o cijelom jednom pro•age pokretu žena iznad 45 godina koje se osjećaju dobro u svojoj koži i uživaju u svojoj ljepoti svaki dan." - izjavila je Jasmina Matiša, brand manager za Dove u Hrvatskoj.
"Izuzetno smo zadovoljni uspjehom koji Dove pro age kampanja postiže iz sezone u sezonu, pogotovo putem modne revije koja se sada već redovito održava na Fashion.hr-u te kao takva plijeni veliku pozornost medija i javnosti. Dove i FASHION.HR konstantno žele tjerati na promišljanje konvencionalne forme ljepote koje su, nažalost, pogotovo izobličene u modernom modnom svijetu. Ovakva kampanja predstavlja svojevrsni "poziv za buđenje" jer odbija prihvatiti atribut mladosti kao isključiv temelj na kojem počiva cijela modna industrija. Fashion.hr, kao vodeći hrvatski modni koncept, ponosno nastavlja svoju misiju po pitanju rušenja društvenih stereotipa putem izvanredne Dove kampanje." Vinko Filipić, direktor Fashion.hr-a
Vinko Filipić, Jasmina Matiša i Igor Galaš
"Stvoriti odjeću je svakako izazov svakog dizajnera ali pravo kreativno pitanje nastupa prilikom sažimanja jasne poruke putem kolekcija koje prezentiramo. Dove eksplicitno i bez ikakvog straha progovara o stvarnoj ljepoti koja se krije u svakom ljudskom biću i upravo zbog toga, sebe doživljavam kao medij kroz koji ta poruka ovu sezonu ponovno živi u svoj svojoj snazi. Svoj dizajn želim prilagoditi Dove poruci i na taj način transformirati ideje kampanje u vlastiti kontekst." Igor Galaš, modni dizajner.