Visoka moda uvijek je bila predmet želja mnogih žena. Kostim od tvida modne kuće Chanel, njihova klasična crna torba s lancem ili sjajne cipele Manola Blahnika zbog kojih se gledala serija "Seks i grad" - sve su to stvari zbog kojih uživamo u modnim fotografijama ili videima s revija visoke mode. Naravno da moda ponekad i šokira te da se svako malo pojave neke neobične stvari na crvenim tepisima ili modnim pistama. Tako se na nedavnom pariškom Tjednu mode Bella Hadid pojavila na pisti samo u donjem rublju, a zatim je sprejom nanesen gusti sloj lateksa i 25-godišnja manekenka je uskoro nosila savršenu midi haljinu s visokom prorezom. Modni trenutak koji je užario sve društvene mreže, ali i modni svijet. Ovakvi trenuci ostaju zapamćeni kao posebni i postaju dio modne povijesti. Ipak bi dizajneri trebali pokazati svoju kreativnost i uvijek pomalo šokirati, zar ne?
Louis Vuitton je nedavno izbacio torbicu koja je poput kantice za boju, Maison Margiela sada je predstavila torbicu koja je kanta za vodu, a Balenciaga torbicu u obliku vrećice čipsa. Cijene? Prava sitnica- tek nekoliko tisuća eura. Čini se kako su dizajneri svjetski renomiranih brednova, posljednjih godina odlučili testirati svoje kupce. Žele li nositi skupe komade u obliku kanti, vrećica za smeće ili vrećice čipsa?