Nakon niza uspješnih suradnji sa slavnim dizajnerima poput Stellle McCartney, Viktor & Rolfa, Karl Lagerfelda i drugih, H&M i dalje nadopunjuje uspješan niz novih suradnji.
Najnovija će definitivno iznenaditi i oduševiti sve obožavateljice dobrih cipela i torbica, jer slijedeće veliko ime koje već radi na posebnoj kolekciji je brand JIMMY CHOO.
Od 14. studenog ljubitelji i ljubiteljice skupih cipela moći će se dokopati kreacija sa omiljenom markicom po nešto pristupačnijim cijenama. Urnebesno visoke tanke pete salonki i gležnjača naći će se na policama H&M-a po cijenama od 40-200 EUR. Nije mala cijena za švedski lanac ali je puno manja od uobičajenih cifra toliko željenih predmeta žudnje sa ovim slavnim potpisom!
Predsjednica tvrtke Jimmy Choo, Tamara Mellon o ovoj suradnji izjavila je slijedeće: "Osjećamo se privilegirano što smo među modnim velikanima koji su ostvarili uspješne suradnje sa tvrtkom H&M i što ćemo dizajnirati kolekciju za modno osvještenu, urbanu ženu, a uključit ćemo i nekoliko dobrih komada i za muškarce."
Kreativna direktorica H&M-a Margareta van den Bosch kaže kako možemo očekivati glamuroznu i sexy kolekciju modnih dodataka koji će dodati posebnu čar i najobičnijoj i najjednostavnijoj modnoj kombinaciji.
Ova suradnja posebna je po tome se prvo počelo sa modnim dodacima oko kojih se gradila čitava kolekcija odjeće, a ne obrnuto kao što je to uobičajeni redoslijed. Tako je luksuzni brand za ovu posebnu priliku pripremio i nekoliko komada ženske i muške odjeće koja savršeno paše uz cipele i torbice.
Jimmy Choo kolekcija pojavit će se u 200 odabranih H&M dućana svijetskih metropola. I ovog puta očekuje se masovna histerija i prazne police u rekordno kratkom roku.
Ana Golubić
www.baggiz.hr
Foto: H&M
Magnus Magnusson