Helena Š. & Oliviero Toscani za "L'Officiel"

Najbolji svjetski fotograf i trenutno najuspješniji hrvatski model u suradnji

Helena Š. & Oliviero Toscani za "L'Officiel"

Kada spojite jednog od najboljih svjetskih fotografa i trenutno najuspješniji hrvatski model, dobijete modni editorijal u rangu umjetničkog djela. Editorijal slavnog Oliviera Toscanija sa Midikenn-ovim modelom Helenom Š. je objavljen na čak 20 stranica u posljednjem izdanju poznatog magazina, "L'Officiel".

Malo je toga što se ne zna o Toscaniju. Čovjek, koji je doslovno izmislio Benetton kakvog ga danas poznajemo punih je 18. godina stvarao vizualni identitet i korporativni image ove poznate talijanske kuće, te je krenuo  korak dalje i kreirao njihovu sportsku liniju, "Playlife". Za njegove vizije "otimali" su se neki od najmoćnijih svjetskih brandova poput: Chanela, Valentina, Fioruccija i Armanija. Još 1990. godine, izdaje prvi globalni modni magazin "Colors" koji postavlja buduće trendove modne fotografije. U međuvremenu osniva i producentsku kuću te se okreće snimanju kratkometražnih filmova i ostvaruje uspješnu suradnju sa MTV-om, Rai televizijom i mnogim drugima.

Image

Kao dokaz da njegova genijalnost ne poznaje granice dolaze i filmske nagrade na festivalu u Cannesu i Veneziji. Prije nekoliko mjeseci, u vrijeme održavanja Milano Fashion Week-a, izazvao je veliku kontroverzu sa kampanjom koja upozorava na probleme anoreksije među današnjom mladeži. Jedno je sigurno, što god Toscani radi, radi na svoj način i njegov rad  nikad ne ostane nezamijećen. Snimanje za "L'Officiel" je trajalo dva dana na lokacijama u okolici Pariza i bez obzira što im vremenski uvjeti i nisu išli na ruku, konačan rezultat je apsolutno senzacionalan. "L'Officiel" je najstariji modni magazin u Francuskoj.

Image

Na tržište je prvi puta lansiran još davne 1921. godine te do današnjeg dana u svijetu broji 70 izdanja. Upravo je "L'Officiel" prvi predstavio najveće kraljeve haute couturea poput: Balmaina, Diora, YSL-a i Balenciage. Helena je sa ovim poslovnim angažmanom ustoličila poziciju kao miljenica francuskih modnih urednika. Toscani je bio toliko opčaran ljepotom i profesionalnošću Midikenn-ovog modela, da je na licu mjesta angažirao za snimanje svoje slijedeće kampanje.