Kampanju “Everybody” za jesen 2019. utjelovile su četiri uspješne plesačice iz različitih dijelova svijeta, različite dobi i građe uz predvodnicu kampanje Georginu Rodriguez. Predstavnice Yamamay "Everybody" kolekcije zajedno su predstavile koreografiju inspiriranu 90-tima u suvremenim i zavodljivim komadima donjeg rublja.
Brendu je u interesu da se žene osjećaju lijepo i samouvjereno dok nose njihovo rublje su tražili zaštitno lice koje je posebno. Georgina se pokazala savršenim odabirom, a fotke iz kampanje oduševljavaju.
Nova ekskluzivna kolekcija namijenjena je svim ženama bez obzira na oblik tijela i godine. Klasični komadi ili oni provokativniji s čipkom i detaljima dati će osjećaj samopouzdanja svim ženama. Nije važno kako izgledate, već kako se osjećate – poruka je nove Yamamay kampanje koja kroz ples prikazuje različitosti i ljepote ženskog tijela.
Umjetnice različitih figura zajedno podupiru stav da je različitost predivna, te da trebamo voljeti sebe i živjeti zdrav život bez ideala ljepote koje želimo dostići uz ideju da je samopoštovanje, čak i kad ne zadovoljavamo društvene standarde lijepe figure.
Mi smo izdvojile naših 10 favorita, a ti nam napiši nam komentarima što misliš o ovoj kolekciji.