Ovoga vikenda mladi dizajnerski dvojac Tadija Glasnović i Nikola Zorotović, koji stoje iza imena CHYPKA, predstavili su svoju najnoviju kolekciju „TAKEOVER“. Kao i prethodna, i ova kolekcija prikazana je na specijalnom Trinity & Chypka partyu kao dio vrhunskog izlaska u klubu Johann Franck. U vrhunskoj atmosferi i pred mnogobrojnom publikom CHYPKA je ovoga puta predstavila i potpuno novi asortiman – velike i male putne CHYPKA torbe i ruksake. Ovaj talentirani dvojac svojim sve popularnijim streetwear brendom pomiču granice, kako u dizajniranju, tako i u prezentiranju, stvarajući time jednu potpuno drugačiju modnu priču u Hrvatskoj.
Način prezentiranja kolekcija u prepunom klubu već polako postaje zaštitni znak ovog zagrebačkog steetwear brenda koji se na sceni nalazi nešto malo više od dvije godine. U tom kratkom roku okupili su već zavidnu količinu obožavatelja i kupaca koji uživaju u njihovim modelima, posebnim po tome da izvrsno spajaju urbano i tradicionalno. I u ovoj najnovijoj kolekciji u prvom planu je naravno motiv hrvatske čipke, a sama kolekcija obiluje raznim novitetima. Najveća novost su svakako CHYPKA torbe koje su izazvale ogromno oduševljenje. Izrađene su od kože i dolaze u nekoliko veličina: velike i manje putne torbe, ruksaci i belt bag-ovi. Kabanice i čuturice podižu priču cijele kolekcije, a po prvi puta su koristili i metalne uzorke.
„Ovo nam je do sada najzahtjevnija kolekcija. Osim raznih noviteta u samoj odjeći, veliku pozornost obratili smo na modne dodatke tako da smo po prvi puta koristili dosta metalnih uzoraka chypke, a tu je i naša prva linija torbi. I ovoga puta smo izabrali klub za predstavljanje jer takav način prezentiranja u potpunosti odgovara viziji našeg brenda i publici koja nas prati. Jako je lijepo vidjeti mlade ljude kako uživaju u partyu koji smo im pripremili a uz to na sebi nose Chypka modele“, izjavili su Tadija Glasnović i Nikola Zorotović, kreativni dvojac iza brenda CHYPKA.
Novi modeli CHYPKA hlača u „Takeover“ kolekciji dolaze s trakama na nogavici koje se mogu mijenjati. Trake se vrlo jednostavno skidaju i mijenjaju jer su na kopčanje, a dolaze u crnoj, bijeloj i fluorescentnoj boji. Kratke i duge majice nose pak jednu potpuno drugačiju priču - motiv ruže koju je nacrtao Nikola Zorotović i natpis koji objašnjava sinergiju te ruže i brenda Chypka – „There is a secret between ROSES and LACE, ELEGANCE is the only beauty that never FADES“.
Bogata kolekcija prepuna detalja i modnih dodataka već na prvi pogled osvaja brojne poklonike ovog originalnog brenda i sve one koji će to ubrzo postati. Najnoviju CHYPKA kolekciju možete pronaći u njihovom dućanu na adresi Ilica 14 u srcu grada Zagreba ili na webshopu www.chypka.com.
Mladi zagrebački streetwear brend pripremio večer za pamćenje predstavivši najnoviju kolekciju punu izvrsnih noviteta