U skladu s epidemiološkim mjerama, moda ove sezone stanuje kod kuće, pa je treba prilagoditi apsolutno svim situacijama urbane žene - radnim zadacima, hendlanju klinaca, obitelji, kuhanju, kavici sa susjedom/BFF, romantikom kad klinci (napokon) odu na počinak i potrebi da 'udahnete' malo svježeg zraka tijekom šetnje. Upravo u skladu s time nastala je zimska modna priča 'Kod kuće je najljepše' koju dizajnerica i modna savjetnica Alma Premerl Zoko priča kroz pomalo (ne)obične spojeve funkcionalnosti, ugodnosti i modnog šika.
„Ne znam što bih rekla, žalim li zbog toga jer kraj ove godine ne završavamo u šljokicama, tilu i svili ili sam sretna što moj modni brend ALMAfashion i u ovoj ludoj godini nudi brojnim ženama da u svim situacijama blistaju i ne zaborave na svoju ljepotu?“ - kaže Alma dodajući kako kao dugogodišnja modna savjetnica i stilistica u ovoj godini posebno apelira na žene da ne sjede za računalima u starim pidžamama, da ne jedu nekontrolirano, da ne zaborave na lijepo njegovane ruke, obojanu kosu. Jer kad se jednom opustite i prepustite, kilogrami se akumuliraju, a kompletna slika koju vidite u ogledalu nije ono što će vas veseliti.
– Zato glavu gore, modu u fokus! Možda će vam se činiti da je to nepotrebno, jer nitko vas ne vidi u vaša četiri zida, ali to kako izgledate je jako važno za osobnost, vitalnost i vlastito zadovoljstvo. Upravo zato sam stvarajući ALMAfashion kolekciju za hladniji dio godine razmišljala upravo o tome što bi se sve moglo odjenuti kod kuće, tijekom povremenih odlazaka u ured, na putu do vrtića, trgovine, u kuhinji dok poslužujete specijalitete... Kad pogledate kolekciju, vidjeti ćete o čemu govorim, ali i svakako odabrati nešto za sebe.
U ovoj su kolekciji u fokusu fine mekane tunike, četiri vrste hlača, nekoliko haljina koje se lako 'prebace' kad je to potrebno, kaputići i tople jakne… Novitet u ovoj sezoni su ALMAfashion trenirke - vrlo seksi spojevi tunika i hlača koje se kombiniraju zajedno, ali i svaki odjevni predmet posebno, te pregače/tunike koje prekrivaju nesavršenost građe tijela ali i neki stari odjevni predmet.
Budući da je ALMAfashion brend nastao kao potreba žena različitih oblika građe tijela da odaberu ono nešto što savršeno odgovara njihovoj građi tijela (jabuka, kruška, pješčani sat…) Alma je i u ovoj sezoni vjerna kvalitetnim tkaninama ali i krojevima koji koketiraju trendovima. Isto tako, Alma je u ovoj sezoni poradila i na skali veličina nudeći vam tako da odaberete u standardu Malu, Srednju ili Veliku veličinu, te izvan standarda Buciku koja podržava veličine i do broja 50.
Kampanja je snimljena u prekrasnom zagrebačkom restoranu Eateria, model je Ana Lea Janžić, a fotografije potpisuje Nikola Zoko. Sve hulahupke koje model nosi s potpisom su Solidea.
Sve detalje o prodajnim mjestima i novitetima potražite na FB ALMAfashion!