Dizajnerica Anamarija Brkić predstavila je svoj novi web shop kojim je sada njezina odjeća uistinu na dohvat ruke ljubiteljicama njenog dizajna ma gdje god se nalazile. Tom prigodom dizajnerica je predstavila i svoju novu proljeće/ljeto 2014. kolekciju koju su tom prigodom među prvima odjenule Jelena Veljača, Kristina Bradač, Anita Dujić, Nevena Rendeli, dok se druženju pridružila i Iva Balaban, Martina Štritof i brojne druge poznate javne osobe.
O pokretanju internetske prodaje, te o tome što odlikuje njezinu kolekciju za ovu sezonu, Anamarija Brkić govori za portal Žena.hr :
"Predstavili smo novu kolekciju koju smo unazad mjesec dana zapravo već promovirali u javnosti, no, kako kreće online prodaja i nova web stranica, odlučili smo to objedinili da svi vide uživo odjeću i da istodobno čuju da smo pokrenuli novi web. Što očekujem od online prodaje? Upravo to da je to postalo jako prihvaćeno, dostupno, sve više ljudi kupuje preko interneta i moramo se prilagođavati vremenu."
O novoj proljetnoj kolekciji brenda A'marie dizajnerica ističe:
"Što se tiče materijala, imamo dobavljače iz Italije, Turske, u svakom slučaju proizvode po mojim idejama, moje boje, ono što sam ja dosad već na neki način isprobala od njihovih tkanina, i sa čime sam zadovoljna i sa čime su naši klijenti bili jako zadovoljni, to smo nastavili dalje u novoj kolekciji. Ti su materijali skuplji, ali se to i vidi u njihovoj kvaliteti, u samoj odjeći, u nošenju. Za svaku tkaninu dobivamo certifikate,proizvodi se sve po najvišim europskim standardima, od boja za tkanine do kvalitete materijala koju biramo, tako tu sam zaista rigorozna i stavljam najveći naglasak na to. Kupci to i traže, to je formula koja se pokazala uspješnom. U kolekciji prevladavaju boje svijetloplava, zatim, boja pudera, bijela, svjetlo siva, nježne, pastelne. Krojevi su ženstveni, asimetrični pomalo, decentni detalji kao što su čipka, da bude razigrano, ali opet i da budu jednostavni da se mogu kombinirati i nositi. Od modnih dodataka uz odjeću svakako izdvajam naočale s reflektirajućim staklom."
Pastelne boje, ženstveni modeli
Za nadolazeću toplu sezonu brend A'marie kao glavni materijal predstavlja pamučnu čipku raznih uzoraka koju implementira prvenstveno u haljine, kao cijelu prednjicu ili samo u slučaju kratkih rukava, čime ostvaruje originalnost te zanimljivu igru romantike i opuštenosti. Uz pastelne nijanse i boje pudera pomno se pojavljuju plavo-bijele pruge, još jedan opušteni moment koji dolazi u najfinijoj svili. Anamarija Brkić i ovu kolekciju upotpunjuje svojim poznatim modelima T-shirtica, tunika i haljina od tencela, svilenkastog materijala otpornog na vlagu i bakterije, te micromodala od prirodne celuloze koji se skoro pa uopće ne osjeća na koži, regulira tjelesnu temperaturu, stvara osjećaj svježine te sprječava nastanak neugodnih mirisa. Kao novitet tu je multifunkcionalan kroj hlača, koji se može nositi na više načina, kao model niskog struka ili kombinezon još jedan idealan odjevni komad za ljetnu sezonu.
Anamarija Brkić nastavlja svoju suradnju s hrvatskim Ghetaldusom te za proljeće 2014. ide korak dalje s inovativnim rješenjem zrcalnih leća kojima prati svjetske trendove. Klasični i retro okviri dolaze u bijeloj, puderastoj, žutoj, smeđoj i sivoj boji te s uzorkom, a upotpunjuju ih detalji poput originalno smještenih pruga u jarkoj nijansi te dupliciranih okvira u drugoj boji.Ovaj put sve lookove u kampanji upotpunjuje nakit Oblik Atelier dizajnerice Mije Hebib sa sjedištem u New Yorku, kolekcija 'The Brass Band', koja se savršeno nadovezala na proljetnu viziju Anamarije Brkić.Kao što je i najavila u prethodnoj kolekciji za jesen/zimu 2013./2014.dizajnerica ostaje dosljedna tome da je odjeća s njezinim potpisom cjenovno pristupačnija s naglaskom na vrhunsku kvalitetu materijala gdje ne pristaje na kompromis.
(M.G.)