12 stvarnih žena u emotivnoj kampanji hrvatskog modnog brenda DeLight

One imaju svoju definiciju mode!

12 stvarnih žena u emotivnoj kampanji hrvatskog modnog brenda DeLight

Drugačijom kampanjom hrvatski modni brend DeLight  predstavlja ono što moda uistinu treba biti – osjećaj! Od prvog dana kada je stupio na scenu, DeLight ima jasan cilj – stvarati i kreirati modu za stvarne, ali samosvjesne i odlučne žene. Žene koje znaju što žele, žene izgrađenog stila koje slijepo ne slijede trendove, ali žele u svom ormaru vrhunski krojenu odjeću izrađenu od najboljih materijala, nosivu u svako doba dana, i odjeću koja laska ženskoj figuri. Kao predvodnici trendova prvi su u sezoni jesen-zima 2016-2017. izbacili power suit koji je do danas ostao najtraženiji i najprodavaniji dio svake kolekcije, a kaputi od kašmira i vune koji odišu luksuzom i elegancijom nalaze se na listi želja mnogih žena.

„Odavno je poznato da ono što nosite utječe ne samo na percepciju ljudi o vama, nego i na vas same. Naša misija je žene učiniti sretnima. Ne stremimo kreacijama koje se obuku jednom i nikada više. Našim kolekcijama želimo vratiti duh nekih prošlih desetljeća kada se promišljalo o modi, kada su žene nosile odjeću krojenu po mjeri i pažljivo je kombinirale s modnim dodacima. Smatramo da smo u protekle dvije godine i uspjeli u tome. Naše klijentice DeLight komade nose iz sezone u sezonu s istim oduševljenjem i srećom kao i prvoga dana. I zato smo se odlučili za ovakvu kampanju kojom želimo pokazati kako DeLight nije samo odjeća, DeLight je osjećaj.“ - pojasnio je Ivan Friščić, kreativni direktor brenda, ideju za kampanju.

Iza dvanaest vizuala stoji 12 različitih žena, 12 sudbina, 12 poslovnih uspjeha; i na koncu, 12 žena koje prepoznaju DeLight od njegovih početaka. Andrea Andrassy svoju ljubav prema DeLightu prenijela je i na mamu. Pravnici, gospođi Branki Andrassy kaput i mala crna haljina među najdražim su komadima u ormaru, a kako se osjeća u njima primjete i ljudi oko nje jer baš u DeLight komadima primi najviše komplimenata. Andrea, zaštitno lice dvije DeLight kampanje ne krije svoje oduševljenje svakom kolekcijom i svakim komadom u kojem je „delightful“. Talentirana mlada glumica Tara Rosandić prepoznatljiva je po svom lepršavom stilu, DeLight haljine obožava, posebno bijelu kreiranu posebno za nju u kojoj se osjeća kao istinska diva iz nekih prošlih vremena. A  „moćno“ je osjećaj koji DeLight power suit izaziva u poduzetnici i vlasnici lanca slastičarnica, gospođi Martini Bračić.   

Nepobjediva, strastvena, elegantna, luksuzna samo su još neki osjećaji koje DeLight odjeća izaziva, a ovih 12 žena, zaštitnih lica ove kampanje složne su u tome da je moda za njih upravo taj osjećaj i emocija koju su pokazale u ovoj kampanji. Cilj DeLight tima je ženstvenim krojevima, modernim dizajnom i prirodnim materijalima svaku ženu prije svega obući u osjećaj nepobjedivosti i posebnosti. Ta nepobjedivost istaknuta je i kroz  Yves Saint Laurent makeup koji svakoj ženi dopušta da bude najbolja verzija sebe i da naglasi svoju individualnost.

Autor fotografija: Matea Smolčić Senčer
Video: Marko Gregurić (www.samojako.co).
Frizure: Josip Mirković za Fabula de Forma   
Make up: Ines Krajnović.



Tekst se nastavlja ispod oglasa
1/11