Igra zavođenja govorom tijela: znaš li prepoznati kad ti se netko upucava? Šalješ li ti dobre signale?

Neverbalna komunikacija puno toga otkriva o nama

Igra zavođenja govorom tijela: znaš li prepoznati kad ti se netko upucava? Šalješ li ti dobre signale?

Razlika između muškaraca i žena?

Žene obično održavaju kontakt očima češće i duže nego muškarci. No, one su istovremeno manje sklone netremice gledati nekoga u oči (ili što bismo rekli buljiti) i češće prekidaju takav kontakt očima. Dakle, muškarci rjeđe uspostavljaju kontakt očima, ali kad ga uspostave skloniji su buljenju.

Također, žene se ugodnije osjećaju dok drugu osobu gledaju u oči nego muškarci.  Pogledom žene najčešće pokazuju svoju ljubaznost i submisivnost, dok muškarci češće pokazuju svoju grubost, status i dominaciju. Žene prilaze bliže sugovorniku i više im se sviđa razgovor kada stoje ili sjede pored osobe. Muškarci više vole razgovarati licem u lice.

U razgovoru muškarci su skloni nagnuti glavu i tako slušati što druga osoba govori. Žene pak češće gledaju osobu direktno.  Također, muškarci su dok slušaju drugu osobu skloniji mrštiti se i ¨bacati¨ povremene poglede, dok su žene sklonije smiješiti se i klimati. Ako je razgovor neugodan, muškarci češće netremice gledaju osobu, a žene izbjegavaju pogled. Žene su vještije u izražavanju emocija svojim licem, te u interpretaciji izraza lica drugih ljudi. Također žene se češće smiješe nego muškarci, i više im se sviđaju osobe koje se smiješe.

Iako žene koriste više izraza lica, izgleda da koriste manje pokreta i ti pokreti su ograničeniji nego kod muškaraca. Što se tiče dodira, izgleda da žene više dodiruju druge, a i same su češće dodirivane nego muškarci.  Dodirivanje je ponašanje za koje se smatra da više priliči ženama nego muškarcima

Kod  ¨čitanja¨ neverbalnih znakova, gotovo sva istraživanja pokazuju da su žene uspješnije u razumijevanju neverbalnih znakova.  One su osjetljiviji komunikatori, pridaju komunikaciji veliku važnosti pritom koriste kako verbalni, tako i neverbalni kanal.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
2/4