MINIMALIZAM I NAPREDNA TEHNOLOGIJA

Njega kože u 2025. godini: Trendovi koji će preoblikovati beauty svijet

Stručnjaci iz različitih područja – dermatolozi, estetičari i vlasnici beauty brendova – prepoznali su ključne promjene koje će obilježiti ovu godinu pred nama

beauty svijet
Foto: Shutterstock

Kako se bližimo 2025. godini, svijet ljepote suočava se s brojnim inovacijama i promjenama koje obećavaju unaprijediti naše rutine u njezi kože. Stručnjaci iz različitih područja – dermatolozi, estetičari i vlasnici beauty brendova – prepoznali su ključne promjene koje će obilježiti ovu godinu pred nama. Pomoću podataka o proizvodima i sastojcima za koje se ljudi najviše zanimaju, imaju jedinstvenu perspektivu o tome kako će se njega kože razvijati te kako će to utjecati na naše svakodnevne skincare rutine.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Za portal Whowhatwear otkrili su koji bi to pomalo neočekivani trendovi u 2025. godini mogli dominirati svijetom ljepote. Ovi trendovi ne samo da odražavaju napredak u znanosti i tehnologiji, već i odgovaraju na potrebe potrošača za personaliziranim, učinkovitijim i održivim rješenjima.

Pojednostavljene skincare rutine

Sve više potrošača okreće se pojednostavljenim rutinama njege kože. Umjesto kompliciranih procesa koji se sastoje od bezbroj koraka, naglasak je na kvalitetnim proizvodima koji obuhvaćaju više funkcija u jednoj formuli. Stručnjaci ističu da ovakav pristup ne samo da štedi vrijeme, već i smanjuje mogućnost pogrešnog kombiniranja sastojaka. Brendovi kao što je The Ordinary već su prepoznali ovaj trend, lansirajući proizvode s višestrukim aktivnim sastojcima koji pružaju sveobuhvatnu njegu u samo jednom koraku. U 2025. godini, police za njegu kože bit će manje zatrpane, ali bogatije učinkovitim proizvodima.

Povjerenje stručnjacima

Posljednjih godina beauty svijet bio je pod snažnim utjecajem influencera, no 2025. donosi zaokret prema stručnjacima. Dermatolozi i estetičari postaju glavne figure u preporukama proizvoda, zahvaljujući svom znanju i kredibilitetu. Uz sve veće troškove života, potrošači žele biti sigurni da ulažu u proizvode koji pružaju stvarne rezultate. Stručnjaci s jakom prisutnošću na društvenim mrežama dodatno olakšavaju pristup stručnim savjetima, čineći edukaciju o njezi kože dostupnijom nego ikad.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Foto: Pexels
1/6