Salon International - najveći frizerski show na svijetu

Novosti iz Londona s najveće frizerske smotre

Salon International - najveći frizerski show na svijetu

Frizeri iz 56 zemalja diljem svijeta pristustvovali su najvećem frizerskom showu – Salon International. Tri dana, od 18. do 20. listopada 2008.g., londonski je ExCeL bio središte inspiracije, obrazovanja, razvoja proizvoda i motivacije tisućama frizera.

Sa preko 250 izlagača, na Hair Showu je svatko mogao pronaći ponešto za sebe. Na pozornicama su se predstavili HJ, Wahl UK i The Fellowship iz Velike Britanije, te BaByliss, Racoon International, Schwarzkopf Professional i FHI HEAT. Mogle su se vidjeti demonstracije Toni & Guy, Keune, Corioliss, Osmo Ikon, Denman, Balmain, Rusk, Kemon i TIGI, tako da su posjetitelji iz blizine mogli promatrati najnovije tehnike i proizvode u frizerskoj industriji.

Ovogodišnja galerija nagrada za najbolje britanske frizere, pod pokroviteljstvom HJ i Schwarzkopf Professional je bila veća i bolja nego ikad.

Image


RRI

Za salone koji su tražili inovacije ili način razvijanja poslovanja, Hair Show je imao mnogo za ponuditi, od frizerske opreme do edukacija.

Image
Image


Hooker & Young

Neka od najvećih frizerskih imena uživo su prezentirali svoj rad. Toni & Guy Artistic Team je prezentirao svoju novu kolekciju Flux, koja pokazuje višestrukte teksture i boje s varijacijama u širini i dužini zajedno sa spektakularnim avantgardnim frizurama i izgledom.

Image


Image

Sassoon Academy, koja predstavlja Sassoon Professional, je pokazala niz modela sportskog izgleda iz posljednje kolekcije Deconstructionism. Inspirirani kombinacijom renesanse iz Firenze iz 1450-te godine i Antwerp Six iz sredine 90-tih, kolekcija je pokazala snažne oblike koji su personalizirani i nadopunjeni ključnim tonovima boja, uključujući ljubičastu sa crvenom i narančastom ili mješavinom plavo-sivih i tamno-sivih tonova.

Image
Image

Jednostavna elegancija bila je tema prezentacije Tima Hartleya. On se udružio s Tracy Hayes i Kiyoshi Inoue iz Environmenta, koji se bave miješanjem boja za kosu kako bi pripremio show koji je inspiriran 60-tim i 80-tim godinama prošlog stoljeća, predstavljajući modernu klasiku.

Image
Image

Stručnjak za dugu kosu, Patrick Cameron, koji predstavlja Wella Professionals, pokazao je svoju novu kolekciju Prestige, inspiriranu hollywoodskim starletama 40-tih i 50-tih godina prošlog stoljeća, te suvremenom divom, Ditom Von Teese.

Image

Njegova je tehnika oduševila publiku, jer je jednostavna, a rezultati su zapanjujući.

Image
Image

Na seminarima, tri britanska najiskusnija i najinovativnija edukacijska tima - Mahogany, hob i Rush London, su pokazali svoje najnovije kolekcije u intimnom i inspiracijskom seminarskom okruženju. Mahogany su stvarali iluzije svojom kolekcijom Optec. Koristeći optičke iluzije oblika kose, stvarali su frizure koje se igraju kovrčama, asimetrijom i geometrijskim oblicima. Boja je bila ključna u njihovoj kolekciji, a tim je predstavio i dvije nove tehnike bojanja kose: geo-curve i geo-wave.

Image
Image

Seminar koji je održao hob jer prezentirao njihov pristup “svjesnog rezanja” i tehnike preciznog rezanja na kosama prekrasnih boja.

Image
Image

Rush London Artistic Team predstavljen Goldwellom, je prezentirao Technature, kolekciju koja je inspirirana prirodom, spojenu s popularnim trendom životinjskog printa, tako da se kosi daje gotovo oblik krzna, te su prezentirali “statički pokret”, koji kombinira snagu s pokretom.

Image
Image

U obje kolekcije važna je uloga boje, a koristile su se ljubičasta, plava i zelena, zajedno s bojom tamnog mahagonija i bakra, što se kosi dalo sasvim novu dimenziju i teksturu.

Image

Salon Genius je bio sponzor poslovnih edukacija Business Extra na kojima se moglo čuti kako razviti obrt i povećati profit, kako poboljšati timski rad u salonu, koje marketinške strategije koristiti u radu slaona, te kako napraviti poslovne promjene.