Proizvodi koje vam preporučujemo za studeni 2016.

Uljepšajte si ovaj dan pogledom na predivne kozmetičke novitete

Proizvodi koje vam preporučujemo za studeni 2016.

Foreo LUNA™ play


Švedski brend FOREO, specijaliziran za inovativne uređaje i proizvode za ljepotu, u dm-drogerie markt prodavaonicama diljem Hrvatske predstavlja novu zvijezdu među svojim uređajima - LUNA™ play!

Veličine francuskog makarona, LUNA™ play objedinjuje T-Sonic tehnologiju™ i prepoznatljiv FOREO dizajn za zabavno i učinkovito čišćenje lica te svjež i zdrav izgled kože.

Iako naizgled malena, LUNA™ play predstavlja izuzetno veliki zaokret u svijetu inovacija, a njezina tajna je u sljedećim posebnostima:

1.    T-Sonic™ pulsacije uklanjaju 99.5% nečistoća i mrtve stanice kože, dok istovremeno nježno izvlači ostatke šminke iz pora. LUNA™ play poboljšava apsorpciju proizvoda za njegu kože, ujednačava ten i obnavlja njegovu teksturu.
2.    2-zonska glava četkice prilagođena za sve tipove kože. Tanje dodirne točke nježno čiste veće površine lica poput obraza, dok deblje dodirne točke precizno i dubinsko čiste teže dostupna područja na licu (T-zona).
3.    LUNA™ play koristi jedan intenzitet pulsacija, a snažan motor oslobađa do 8,000 T-Sonic™ pulsacija u minuti koje omogućuju dubinsko, ali nježno čišćenje kože.
4.    Silikonski materijal u potpunosti je vodootporan, brzo se suši i sprječava nakupljanje bakterija, zbog čega je 35x više higijenski u odnosu na najlonska vlakna.    
5.    Jednostavan za korištenje i praktičan za putovanja. Sadrži bateriju koja nije punjiva, a omogućuje 100 čišćenja. Uređaj je dostupan u 7 živahnih boja – aquamarine, fuchsia, midnight, mint, pearl pink, purple i sunflower yellow.

“Lansiranjem LUNA™ play uređaja FOREO je učinio prvi korak ka cjenovno pristupačnim high-tech rješenjima za njegu lica. LUNA™ play idealna je za sve one koji se još nisu upoznali s našom nagrađivanom tehnologijom i žele isprobati višestruke prednosti uređaja za čišćenje lica prije nego što investiraju u neki od većih i vrijednijih proizvoda,” izjavio je Paul Peroš, izvršni direktor tvrtke FOREO.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
14/14