Giorgio Armani novi parfem MY WAY
Značaj parfema MY WAY nije sadržan samo u njegovu nazivu: on odražava utjecaj životnih putovanja, bila ona geografska ili emotivna, na kreiranje našeg karaktera koji oblikuju ljudi koje srećemo na tim putovanjima, kao i trenuci koje proživljavamo. Ovaj miris nije samo uspio ovjekovječiti duh znatiželje i povezanosti, nego ga i ogoliti i prikazati njegovu srž: „I AM WHAT I LIVE”.
Od upotrebe recikliranih materijala i onih kojih se mogu reciklirati preko sastojaka iz održivih izvora do inovativnog sustava ponovnog punjenja, koji omogućuju značajno smanjenje otpadnih materijala, MY WAY najbolje predstavlja ekološke napore Armani beautyja.
Miris MY WAY najprije će biti dostupan isključivo na E-commu brenda Armani beauty od 10. kolovoza, diljem svijeta od 23. kolovoza, a prikazivanje reklamne kampanje na globalnoj razini održat će se 6. rujna 2020.
MY WAY utjelovljuje američka glumica Adria Arjona, koja dijeli jedinstveni afinitet prema filozofiji iza ovoga parfema, o čemu najbolje svjedoče njezin karakter i životni stil, odnosno njezina otvorenost prema novim iskustvima i povezanost s drugima. Osim što će postati ambasadorica parfema MY WAY, također će predstavljati i dekorativnu kozmetiku brenda. Arjonu čekaju i drugi veliki projekti, poput Marvelova filma Morbius koji izlazi 2021., ali ga već sad svi s nestrpljenjem iščekuju.
„Adria Arjona je pustolovka, moderna žena današnjice: inteligentna, znatiželjna, neovisna i bez predrasuda, sposobna cijeniti svako životno iskustvo. Ona je uistinu građanka svijeta koja, zahvaljujući svojim jedinstvenim iskustvima i susretima, s pravom može reći: I am what I live.” Giorgio Armani