Neodoljivi mirisi s Istoka napokon stigli u Hrvatsku

Čak 125 godina tradicije, stoji iza brenda Atelier Rebul koji u svom bogatom asortimanu ima više od dvjesto proizvoda

Neodoljivi mirisi s Istoka napokon stigli u Hrvatsku

Svatko od nas ima vrlo specifična sjećanja kada je u pitanju osjetilo mirisa. Nešto nas automatski vrati u djetinjstvo, školu, kod bake ili djeda, zagrljaj majke ili možda u neki poseban grad, na neko neponovljivo putovanje ili jednostavno u neki vrijedan trenutak koji ćemo zauvijek pamtiti. Često puta, savršen bijeg od stvarnosti tražimo u nečemu što nam pruža osjećaj ugode i opuštanja. U tim trenutcima posežemo za malim trikovima koji i najgori dan mogu pretvoriti u oazu mira. Upravo takva oaza mira je brend Atelier Rebul čije je predstavljanje danas održano u Kulturnom centru Uranija.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image



Čak 125 godina tradicije, stoji iza brenda koji u svom bogatom asortimanu ima više od dvjesto proizvoda. Neprocjenjivo znanje koje se prenosilo iz generacije na generaciju, iznjedrilo je skincare proizvode i parfeme neodoljivih mirisa čije je najveće bogatstvo proizašlo iz kvalitete i povjerenja koje se gradilo godinama, kao što se gradi i dan danas.

Image



Baština Atelier Rebul-a gradila se na povjerenju i odnosu između oca i sina. Davne 1895., Jean Cesar Reboul, mladi farmaceut iz Francuske, putovao je Istanbulom kako bi posjetio svog oca koji je tamo radio kao inženjer. Istanbul ga je jednostavno oduševio. Onako prekrasan, mističan i prepun mogućnosti, zaokupio je njegovu maštu te je tamo pronašao savršeno mjesto na kojem je otvorio jednu od prvih turskih ljekarni - the Great Paris Pharmacy i tako je krenula priča o brendu koji danas oduševljava milijune ljudi. 

Image



Svi proizvodi su bez parabena, mineralnih ulja, a pripremaju se s pažljivo odabranom, znanstvenom formulom prirodnih sastojaka. Riječ je o proizvodima koji se vrlo lako zavuku pod kožu, a njihov miris je nešto s čim ćete se buditi sretni i zadovoljni, u to smo sigurni. 

Pogledaj tko je sve došao na predstavljanje brenda:

Tekst se nastavlja ispod oglasa
1/8