Jeffrey Lynn Steininger Jr od malena je volio eksperimentirati sa šminkom svoje majke, a danas je vlasnik kozmetičkog brenda čiji su proizvodi baš kao i on - ekscentrični, kontroverzni i drugačiji.
On je Jeffree Star - s više od 18 milijuna pretplatnika na YouTube-u, a karijeru je započeo na jednoj drugoj društvenoj mreži - MySpaceu - koji je koristio za promociju svoje glazbene karijere. Na kraju je postao najpraćenija osoba na toj mreži do 2006. godine.
2009. godine objavio je svoj prvi i jedini studijski album, , na kojem se nalazila i pjesma snimljena u duetu s Nicki Minaj pod nazivom Lollipop Luxury. Jeffree je napustio glazbenu industriju 2013. godine i u potpunosti se posvetio šminkanju - radio je iza šaltera u MAC-u i šminkao je slavne osobe, šminkao je za modna snimanja i vjenčanja.
Od malena je volio eksperimentirati sa šminkom, kada bi od svoje majke "krao" sjenila za oči i rekreirao lookove iz njezinih modnih magazina koje je volio čitao. To ga je potaknulo da u studenom 2014. pokrene kozmetičku tvrtku Jeffree Star Cosmetics, kojom je postao jedna od ikona make up svijeta. Njegova linija sadrži sve, od ruževa, pudera pa do highlightera, a prema Forbesu, godišnja zarada od prodaje penje se preko 100 milijuna dolara.
Kako je uvijek privlačio pažnju svojim videima, i njegov ljubavni život je uvijek bio pod povećalom. Godine 2009. u intervjuu za časopis Out Magazine rekao je kako se identificira kao androgina osoba - osoba koja se izgledom i vlastitom identifikacijom ne priklanja ni ženskom ni muškom rodu. "Zapravo, ne zovem sam sebe nikako. Ja sam muško, ne želim operaciju promjene spola - znate, mama me tako blagoslovila - pa, ostat ću muškarac i izgledat ću kao djevojka i svi će to voljeti!", objasnio je tada.
Početkom ove godine je u emotivnom 17-minutnom zapisu na YouTube-u objavio da je prekinuo petogodišnju vezu s Instagram zvijezdom Nathanom Schwandtom. "Ovu godinu započinjem sam", rekao je tada i objasnio da je prekinuo sa "svojom srodnom dušom" jer se Nathan teško nosio s njegovom slavom i neprestanim 'nadzorom' medija koja dolazi s njom.
Tako se bacio na osmišljavanje nove palete sjenila, koju je nedavno najavio na svom YouTube kanalu, a predstavio ju je i na Instagram profilu. Paleta pod nazivom "Cremated" službeno izlazi 22. svibnja, a otkrio je i da je bila inspirirana njegovom fascinacijom smrću, gotičkim stilom šminkanja, kao i njegovom omiljenom frazom - "Ja sam pokojnik".
Nedavno je otkrio i da ovaj paleta definitivno neće biti za one koji vole dugine boje, a kada smo vidjele novu paletu u kojoj prevladava siva boja, jasno nam je da nije lagao. Paleta sadrži 24 nijanse sjenila za oči - od bijele do mračne crne, sve s upitnim imenima, uključujući Morgue (eng. mrtvačnica), Death Certificate (eng. osmrtnica) i Grave Digger (eng. grobar).
Iako su mnogi oduševljeni Jeffreejevom najnovijom paletom, u komentarima se podigla prašina zbog pokretanja kolekcije šminke pod nazivom "Cremated" (eng. kremiran) tijekom globalne pandemije zbog koje je stotinu tisuća ljudi širom svijeta izgubilo život. Ipak, u svojim prethodnim videozapisima Jeffree je objasnio da je kolekcija prvotno trebala biti predstavljena u travnju, ali je zbog pandemije koronavirusa odgođena. Dakle, to je bilo planirano mjesecima unaprijed, puno prije nego što su se naši životi zauvijek promijenili.
No to nije zaustavilo komentare i podijeljena mišljenja - onih koji su u potpunosti oduševljeni najnovijom paletom i onih koji smatraju da se lansiranje trebalo odgoditi.
Kako god bilo, složit ćemo se da je i ova paleta, kao i brojne druge njegove palete, prepuna zanimljivih boja različitih nijansi, iako je malo drugačija od onoga što bismo očekivali od popularnog Jeffreeja. I sam Jeffree kaže da je ova paleta pravi izbor za savršeni smokey eye look, što ne možemo poreći.
Jedva čekamo da nova paleta krene u prodaju, a prije nego li bude dostupna kod nas, izdvojile smo deset najzanimljivijih proizvoda iz kolekcija Jeffree Stara koje želimo isprobati.