Najbolji zimski parfemi i mirisi

Intenzivne mirisne note s kojima ćete ostaviti trag ove zime

Najbolji zimski parfemi i mirisi
VOYO logo

N° 5

BUDUĆI DA JE BOŽIĆ DOBA GODINE KAO NIJEDNO DRUGO, I BUDUĆI DA JE N°5  MIRIS KAO NIJEDAN DRUGI, CRVENO JE BOJA KOJA SE PODRAZUMIJEVA.
Po prvi put u povijesti Kuće CHANEL, legendarna prozirna bočica koju je kreirala Mademoiselle Chanel odjenula je vatreni plašt crvene boje. Jedinstveno limitirano izdanje, N° 5 L’EAU Eau de Toilette i N° 5 Eau de Parfum (100 ml) u jarko obojenom crvenom staklu i 55 numeriranih crvenih Baccarat kristalnih bočica za kolekcionarsko izdanje N° 5 Parfum (900 ml).


KOJA BI SE DRUGA BOJA MOGLA KOMBINIRATI S MOĆNIM N° 5, SIMBOLOM VIZIONARSKOG DUHA? CRVENA, “BOJA ŽIVOTA, BOJA KRVI” PREMA RIJEČIMA MADEMOISELLE.

Dizajnirana 1921. i usavršena 1924. godine, čista pravokutna bočica s jednostavnim, geometrijskim linijama i fasetiranim čepom posjeduje radikalnu strukturu koja je postala manifestom moderne estetike. Ikonični dizajn suptilno se mijenjao tijekom 20. i 21. stoljeća, zadržavajući majstorsku ravnotežu oblika i proporcija. Ostajući vjerna svojoj pionirskoj prirodi, ona nastavlja svoj razvoj koji dokazuje nova aura.

CRVENA. KOJA BI DRUGA BOJA MOGLA BITI TAKO PRIKLADNA ZA OVAJ “ŽENSKI MIRIS S MIRISOM ŽENE”, KREIRAN KAO OLFAKTIVNI DVOJNIK MADEMOISELLE CHANEL?

Kreatorica je izdabrala ovaj cvjetno-aldehidni miris za cijeli život i smatrala je njegov mirisni potpis svojim talismanom. Kao odraz njezine strastvene duše, crvena dočarava njenu nepokolebljivu ljubav prema trgovini, raznim umjetnostima i muškarcima koji su obilježili njezin život. Boja koja ništa ne zadržava, ona utjelovljuje, kao obećanje posvećenosti i samopouzdanja, svu smjelost, slobodu i snagu žene koja je stvorila vlastitu sudbinu.

CRVENA. KOJA BI DRUGA BOJA MOGLA IZRAZITI BESKOMPROMISNE ODLUKE KREATORICE KOJA JE ŽENE ŽELJELA ODIJEVATI SAMO U CRNO, BIJELO, BEŽ, ZLATNO I… CRVENO?

Boja koju je ona istraživala u njezinim prijelazima, živosti i dubini. Bila to tamnocrvena, granatna ili rubin, u spoju s baršunom, tweedom ili šifonom, za odijelo ili plašt, crvena je uvijek bila monokromni izraz u njezinoj modi.
Ne u detaljima, već kao djelo apstraktne umjetnosti oslikano preko cijele površine, poput fatalne privlačnosti koja će na sebe prikovati oči.

CRVENA. OD KOJE BI DRUGE BOJE SRCE N° 5 MOGLO BRŽE KUCATI, ZADAJUĆI RITAM SVOM ŽIVOTU U FILMOVIMA I FOTOGRAFIJAMA?

Simbol zavodljive moći, crvena je uvijek simbolizirala ultimativnu ženstvenost. Od odijela Carole Bouquet do crvenog tepiha Nicole Kidman i Haute Couture haljine Gisele Bündchen, da ne spominjemo film Crvenkapica Luca Bessona. Ista crvena nit vodi kroz oglasne kampanje za legendarni CHANEL miris. U svojoj novoj duboko crvenoj staklenoj ili kristalnoj bočici, N° 5 otkriva još jedan vid ovog arhetipskog ženskog mirisa.


Tekst se nastavlja ispod oglasa


Image


Image


Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image


Image
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
4/10