Miris luksuza: Ovo su najskuplji parfemi na svijetu u 2020. godini

Rijetki i dragocjeni sastojci, luksuzno pakiranje i vrhunski marketing ključne su stavke najskupljih mirisa na svijetu

Miris luksuza: Ovo su najskuplji parfemi na svijetu u 2020. godini

Svi vole lijepo mirisati i svojim parfemom stvoriti dobar dojam. Ipak, parfem je puno više od ugodnog mirisa ili luksuznog pakiranja. Iako rijetko razmišljamo na ovaj način, parfem je zapravo 'san' koji potiču reklame one prekrasne žene koja trči na plaži u svili, pleše sa savršenim muškarcem pod mjesečinom ili je popularna poput slavne glumice koja ga reklamira. Podsvjesno, osoba koja kupuje parfem vjeruje da bi ona mogla biti ta žena te da nošenje ovog određenog mirisa može promijeniti njezin život...

Na tržištu postoje puno brojni parfemi - oni cjenovno pristupačniji s kojima se možemo redovito počastiti, oni koji se zbog visoke cijene kupuju samo u posebnim prilikama...ali i oni koji su toliko skupi da ih kupuje samo šačica ljudi na svijetu. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image

Najmirisniji vjesnici proljeća: Deset neodoljivih parfema koji mirišu na voćnjake i cvijeće


Zašto neki parfemi toliko koštaju?

Tri su ključna elementa koji odličan parfem mogu učiniti zaista skupim:

  • upotreba rijetkih sastojaka
  • luksuzno pakiranje
  • vrhunska marketinška kampanja

Zaista dragocjeni sastojci...

Jedan od glavnih razloga zašto su neki parfemi toliko cijenjeni i posebni jest taj što su ekskluzivni i napravljeni su od rijetkih i skupih sastojaka koji dolaze od životinja, drveća i cvijeća

Takvi sastojci, primjerice, uključuju mošus prikupljen od rijetkih životinja i ambergris koji dolazi iz probavnog sustava kitova. Sastojci iz cvijeća obično su esencijalna ulja koja se pažljivo sakupljaju iz tisuća cvjetova. Parfem Joy Jean Patoua, na primjer, sadrži esencijalno ulje prikupljeno od 10 000 cvjetova jasmina ručno ubranih u Grasseu, gradu na francuskoj rivijeri. Taj broj cvjetova daje samo 1 ml esencijalnog ulja. Također, oud je izuzetno rijedak sastojak koji se koristi kao jedna od osnovnih nota u mnogim vrhunskim parfemima, a radi se o smoli koju proizvode samo najstarija stabla divljih agara, pa je vrlo rijetka.

Luksuzno pakiranje

Pakiranje parfema igra ključnu ulogu u njegovoj prodaji. Bočica parfema je luksuzni predmet i za mnoge žene, senzualni dizajn bočice i upotreba luksuznih dekorativnih detalja daju parfemu onaj 'wow' faktor prije nego što je miris uopće otkriven. S najluksuznijim parfemima na svijetu, ambalaža se podiže na novu razinu poput Baccarata koja koristi prekrasne kristalne bočice za parfeme, zlatne detalje ili čak dijamante.

Najskuplja bočica parfema ikada bila je miris DKNY Golden Delicious Million Dollar koji je zaista koštao milijun dolara. Parfem je predstavljen u nevjerojatno lijepoj bočici ukrašenoj s 2.909 dragocjenog kamenja, uključujući 2.700 dijamanata i 7.18-karatnim ovalnim safirom. Uz to, bilo je potrebno 1.500 sati da se dizajn uopće dovrši na jednoj bočici parfema.

Prestižna reklamna kampanja

Marketinška kampanja vrhunskog dizajnerskog parfema bit će skupa, ali i učinkovita. Često označen na sličan način kao i vrhunsko vino, vrhunski parfem će biti lansiran kao 'limited edition' jer to stvara ekskluzivnost i mnogi bogati kupci spremni su platiti ogromnu cijenu samo kako bi mogli uživati u osjećaju posjedovanja takvog posebnog parfema. Također, u reklamnim kampanjama poznatih brendova često sudjeluju slavne ličnosti, a takva celebrity promidžba pomaže podići cijenu parfema.

Ovo je pet najluksuznijih mirisa, pet najskupljih parfema na svijetu:

1/6