Ovo nije film o brandu… Niti je bajka. Ovo je čisti estetski doživljaj koji evocira kultne simbole i slike iz Lancômove kolektivne memorije. Kuća Lancôme i redatelj Thomas Tyman osmislili su intrigantan i očaravajući video uradak Ceci n’est pas une rose ispunjen radošću i neočekivanim elementima, kako bi odali počast 80-oj obljetnici prepoznatljivog simbola francuske elegancije. Ekskluzivna internetska premijera održala se 20. veljače, na dan koji prethodi godišnjici Lancômova osnutka (21. veljače 1935.), najavljujući službeni početak godine slavlja koja će nedvojbeno potvrditi da je život lijep s Lancômom.
Upravo je koncept francuske ljepote – slobodne i sretne, doprinio službenom prihvaćanju nadrealizma. Duh ovog umjetničkog pokreta koji je nastao u Parizu nekoliko godina prije osnivanja Lancômea prisutan je u nizu prekrasnih, snovitih scena s prikazima elemenata koji ovu 'kozmetičku kuću s ružom' čine tako prepoznatljivom. U međuigri neočekivanih kombinacija, veličina, kronološki raspored i atmosfera ne igraju posebnu važnost: miješaju se kadrovi iz prošlosti i sadašnjosti, lica ambasadorica ukrašena nasmijanim crvenim usnama izmjenjuju se s crno-bijelim fotografijama Lancômovog osnivača Armanda Petitjeana, kadrovi ruža izmjenjuju se s arhitektonskim elementima, bočice s kutijama za nakit iz fantastične kolekcije, kultni proizvodi današnjice s onima koji će to tek postati…
Doista, Ceci n’est pas une rose okrenut je budućnosti, iza koje stoji 80 godina izvrsnosti i 80 godina pažljivog osluškivanja želja žena širom svijeta. To je priča koja nadahnjuje budućnost u službi ženske ljepote. Stoga ne čudi što Isabella Rossellini, utjelovljenje ženstvenosti à la Lancôme, stoji bok uz bok s Lupitom Nyong’o, najnovijom muzom branda kojeg su kroz godine predstavljale mnoge ljepotice, jedinstvene ikone svojeg doba. Bočica parfema Flèches, jednog od prvih Lancômovih mirisa, u videu se pojavljuje u kombinaciji s našim najnovijim mirisom La vie est belle, simbolu sretne ljepote protkanim dragocjenim znanjem i iskustvom koje se prikuplja još od 1935. godine. Ovi su kadrovi ukomponirani u okruženje čarobnog vrta i bajkovitih arhitektonskih elemenata koji prizivaju atmosferu sna.
Bogato nasljedstvo protkano avangardom: majstorski režiran film također odražava ovaj paradoks utkan u Lancômove inovacije - korištenjem tradicionalnih tehnika animacije kreiran je jedinstveni stil koji pomiče granice. Svaki je kadar pomno razrađen kroz elemente kazališta od kartona. Utrošeno je 200 sati za ručno izrezivanje 50 elemenata koji se javljaju u različitim scenama. Snimanje je trajalo preko 30 sati, uz preciznu animaciju elemenata u stvarnom vremenu na setu koji je zauzimao površinu od 800 kvadratnih metara.
Ovo je više od filma o brandu – ovo je umjetničko djelo koje svojom veselom atmosferom potiče žene da vole život s Lancômom. Ovdje, sada… i zauvijek.