L'OCCITANE pokloni u dizajnerskim kutijama CASTELBAJAC Paris
L'OCCITANE trgovine već su poznate kao idealna destinacija za kupnju poklona te svake godine u vrijeme blagdana s nestrpljenjem iščekujemo vidjeti čime će nas ovog puta iznenaditi.
Ovaj poznati brend luksuzne francuske kozmetike za blagdansku sezonu 2018. godine predstavio je suradnju s prestižnom modnom kućom CASTELBAJAC Paris. Zahvaljujući ovom partnerstvu, L'OCCITANE poklon-kutije ove su godine zasjale u modernom kolorističnom pop-art dizajnu koji će svakoga zaintrigirati da otkrije što ga očekuje ispod božićnog drvca. U ovim kutijama skriva se još iznenađenja – najpopularniji L'OCCITANE proizvodi također u dizajnerskom izdanju, limitirane kolekcije, novi mirisi, neodoljive kugle i zvjezdice prepune mirisnih njegujućih poslastica… Naravno, i ove godine ponudili su lijepi izbor setova po promotivnim cijenama, za manje i veće budžete.
Što kažu iz L'OCCITANEA, koja su najčešća pitanja kupaca u prosincu i koji su najpopularniji pokloni ove sezone? „Pripadnice ljepšeg spola nerijetko mjesecima unaprijed planiraju kombinacije L'OCCITANE darova kojima će razveseliti svoje prijateljice i partnere, a vole i objaviti svoje želje na društvenim mrežama. Ove godine im se sviđa to što su njihovi omiljeni proizvodi, iz kolekcija Badem i Karite, u dizajnerskom ruhu, pa je to opet nešto moderno i prestižno za pokloniti prijateljicama.
Za muškarce biraju najčešće naše balzame poslije brijanja koji su posebno njegujući i kvalitetni. S druge strane, muškarci su nepredvidivi. Neki vole na vrijeme naručiti poklone putem naše web trgovine, jer znaju što njihove gospođe vole i koriste. Druge pak, očekujemo nekoliko dana prije Božića, kada obično dođu potražiti last-minute savjet od naših estetskih savjetnica u trgovinama. Što je novo, što žene vole, ona vaša krema za ruke, nešto s božurom, neki dobar parfem… Ovo su samo neki od zahtjeva oko kojih uvijek rado savjetujemo kupce. To je posebno veselo razdoblje u našim trgovinama, što mislim da svaki kupac može i osjetiti kada uđe u bilo koju L'OCCITANE trgovinu.“, komentira Ana-Marija Turković, voditeljica maloprodaje za L'OCCITANE.
Što se krije iza crteža na kutijama i limitiranim kolekcijama, odgovara voditeljica marketinga Petra Sikirić. „Odabir božićnih poklona je težak jer poklonom želimo osobi pokazati koliko nam znači i prenijeti joj neku poruku. Kada se radi o nama bliskoj osobi, često za poklon biramo nešto kvalitetno, njegujuće, što i sami redovito koristimo jer želimo taj doživljaj njege i luksuza pružiti i toj, posebnoj osobi. Htjeli smo kupcima i vizualno dočarati da iza svakog L'OCCITANE proizvoda stoji istinita priča o našim vrijednostima i na taj način ih podsjetiti da je ponekad najbolji izbor onaj najjednostavniji – koji bi i sami za sebe odabrali.
CASTELBAJAC Paris za nas je oslikao vrijednosti koje brend L'OCCITANE već mnogo godina podupire. Oznaka „Moja Provansa“ označava dugoročna partnerstva L’OCCITANEA s dobavljačima. „Moj planet“ simbolizira L’OCCITANEOVE aktivnosti za zaštitu bioraznolikosti, dok „Moja predanost“ odražava našu potporu emancipaciji proizvođačica karite maslaca. „Moj vid“ priča je o borbi protiv sljepoće koja se može spriječiti, borbi koju predano vodi naša međunarodna Zaklada. Odabirom L’OCCITANE poklona za svoje najdraže, naši kupci dijele ove vrijednosti što nam je iznimno drago.“