Cijenjena vizažistica Simona Antonović otkrila svoju mobilnu aplikaciju, ali i najpopularnije make-up trendove

Make-up mobilna aplikacija “Make-up Tutorials by Simona” u mnogočemu je jedinstvena u svijetu i donosi 5 tutorijala

Cijenjena vizažistica Simona Antonović otkrila svoju mobilnu aplikaciju, ali i najpopularnije make-up trendove

Simona Antonović jedna je od najcjenjenijih, ali i najinovativnijih make-up umjetnica koje naša zemlja ima. Osim suradnje s brojnim najpoznatijim svjetskim i domaćim modnim i lifestyle časopisima te mnogobrojnim marketinškim kampanjama i višegodišnjeg rada sa slavnom vizažisticom Pat McGrath na Paris Fashion Weeku, ona je i službeni je make-up artist za CHANEL PR na području središnje Europe. A nedavno je predstavila i svoj najnoviji projekt - potpuno besplatnu make-up mobilnu aplikaciju “Make-up Tutorials by Simona”, u mnogočemu jedinstvenu u svijetu. Ako se uz to još pridoda informacija o novoj internetskoj stranici www.simonantonovic.com koja se svojim jedinstvenim konceptom nameće kao referentno informativno mjesto za make-up u Hrvatskoj, sigurno je da će brojne ljubiteljice šminke imati puno razloga za zadovoljstvo.

Tutorijale je poznata vizažistica, koja je ujedno i dobitnica prestižne modne nagrade Elle Style Awards 2013. za najboljeg umjetnika make-up-a, namijenila svim ženama i djevojkama kako bi lako svladale osnove šminkanja i/ili usavršile svoje znanje, u svakoj prilici i na svakom mjestu. Aplikacija je prilagođena iPhoneima, iPadima, iPod Touchu i Android pametnim uređajima, a uključuje visokokvalitetne HD videotutorijale za šminkanje koji vas korak po korak jednostavno vode kroz pet novih lookova – “Podloga”, “Petominutni Make-Up”, “Cat-eye look”, “Ljubičasti Smokey Eyes” i “Pin-Up look”.

Osim što svaki od pet HD videotutorijala nudi i dodatne sadržaje kao što su make-up trikovi te opisi nanošenja šminke, dodatna je prednost nove aplikacije detaljan popis proizvoda koji su korišteni u stvaranju pojedinog make-up looka. Jednom kad skinete aplikaciju, ona ostaje na pametnom telefonu i može se koristiti u bilo kojem trenutku.

Ovom prilikom otkrivamo više o toj mobilnoj aplikaciji i tutorijalima, ali i nešto više o samoj Simoni i njezinome radu:

Za početak, možete li nam ukratko predstaviti svoj rad?
- Profesionalna sam vizažistica četrnaest godina. Šminkanjem se bavim još od puberteta, a profesionalnu karijeru započela sam u Londonu 1999. Trenutno živim u Hrvatskoj, a radim i na domaćem i na međunarodnom tržištu. U Hrvatskoj već dugi niz godina surađujem s najboljim hrvatskim modnim i ženskim magazinima (Elle, Cosmopolitan, Story Book, Gloria Glam, Sensa, itd.), modnim dizajnerima (Elfs, Amarie, I-Gle, Keti Balogh, Borna Rajić, Ivana Popović, itd.), fotografima (Mladen Šarić, Decker+Kutić, Marko Grubišić, Mare Milin, itd.), kao i mnogim marketinškim agencijama za snimanje reklamnih kampanja. U inozemstvu radim za magazine Vogue i InStyle, kao i make-up za razne modne brendove (Givenchy, Galliano, Lanvin, Dries van Noten) na Paris Fashion Weeku u timovima najpoznatijih make-up artista današnjice – Pat McGrath i Petera Philipsa. Osim toga, imam vlastiti make-up studio u Zagrebu u kojemu pružam usluge profesionalnog šminkanja za sve prigode (vjenčanja, proslave, poslovni sastanci, itd.), individualne edukacije o šminkanju, uređenje obrva te profesionalnu edukaciju za postojeće i buduće vizažiste. I Lansirala sam jedinstvenu mobilnu aplikaciju s make-up tutorijalima pomoću koje se svaka žena može našminkati prema svojemu omiljenom make-up looku.


Image



Gdje ste se obrazovali i koliko je važno dodatno usavršavanje kod ovog posla?
- Već sam imala podosta dobre temelje u šminkanju, kada sam se, nakon srednje škole, uputila u London 1999., kako bih se usavršavala i razvijala kao make-up umjetnik. Počela sam asistirajući iskusnijim i starijim vizažistima za razna snimanja i revije jer iskustvo i praksa su uvijek i jednako bitni u svakome poslu, pa tako i u ovom. Iskustvom stječemo sigurnost u svoj rad i znanje, učimo o odnosima i kako funkcionira posao.

Otkud crpite ideje za šminkanje?
- Ideje za šminkanje crpim iz raznih izvora, najčešće iz drugih umjetnosti – mode, filmova, književnosti, ali ipak najviše iz prirode.

Image


BEAU MONDE / ph. Oltin Dogaru



Tko je Vaš uzor među svjetski poznatim vizažistima?
- Make–up umjetnici čiji rad pratim i izuzetno cijenim su Pat McGrath, Peter Philips, Gucci Westman, Lucia Peroni, Val Garland, a uspjela sam u tome da su Pat McGrath i Peter Philips postali i moji mentori jer im asistiram na revijama u Parizu.

Nedavno ste šminkali za Dries Van Noten na Paris Fashion Weeku, što je ogroman uspjeh za jednog vizažista. No, vi već od 2011. godine radite na PFW-u kao članica tima slavne Pat McGrath. Kako je došlo do te suradnje?
- Do suradnje s Pat McGrath je došlo nakon što su me agenciji Streeters u Londonu preporučili organizatorica i voditeljica PR-a na jednom projektu za Wellu, a koji sam radila u Dubrovniku sa svjetskom frizerskom zvijezdom i poznatim stilistom kose Eugeneom Souleimanom. Njih dvije su me nagovorile da počnem raditi i izvan Hrvatske jer im se jako svidio moj rad. Nakon posjeta agenciji Streeters u Londonu, već nakon par mjeseci, počela sam raditi s Pat McGrath revije Lanvin i Givenchy na Pariškom tjednu mode. Sljedeće sezone suradnja se nastavila i traje do danas, a početkom ove godine kontaktirali su me iz agencije Peter Philipsa za rad u njegovome timu na prošlom PFW-u.

Image


Gloria Glam / ph. Mladen Šarić



Kakva je Pat McGrath osoba? Je li zahtjevna?
- Pat je izuzetno profesionalna i nismo imale razgovore izvan samoga šminkanja modela jer za to nemamo vremena. Komuniciramo jedino kada joj dovedem modela na pregled nakon što završim make-up i uvijek je ugodna i pristupačna. Morate shvatiti da je to tamo ozbiljan posao i da se naporno radi i te da nema mjesta ni za najmanje pogreške jer je ulog ogroman, sva modna scena svijeta pažljivo gleda što će dizajner pokazati, ali ne samo odjeću, već i frizure i make-up. Zapravo je jako stresno jer sve mora biti savršeno i na vrijeme. Ima nas od 60 do 100 u cijelom backstageu, od modela, vizažista, frizera, producenata i nitko nema vremena ni za što drugo osim za rad. Uostalom, svi smo tamo iz jednog jedinog razloga – odraditi svoj posao najbolje što možemo i znamo jer time dobivamo nove angažmane i opcije za buduće poslove.

Kako je izgledao sam rad na reviji Dries Van Noten?
- U 11:00 je bilo vrijeme dolaska, znači svi smo morali biti tamo par minuta ranije s opremom, kako bi do 11:00 trajalo raspakiravanje kofera sa šminkom. Zatim nam je Peter Philips pokazao kakav ćemo raditi make-up na jednom od modela, vrlo detaljno i pažljivo objašnjavajući postupak i proizvode koje je koristio. Nakon toga nam je producentica dovela model na stolicu i krenuli smo s radom. Nakon završetka šminkanja pojedinog modela Peter sve detaljno pregledava i daje svoj ‘blagoslov’ pa nastavljamo dalje s radom na sljedećoj djevojci. Nakon što se modeli odjenu i čekaju u redu za izlaz na pistu, ključni trenutak cijele revije, mažemo im tijela kremom, puderima i finiširamo lica da budu što savršenije na pisti. Sve skupa je trajalo oko pet sati.

Image


Iz arhive Simone Antonović



Koliko, općenito, "posla" odrađujete vani?
 Većinu posla još uvijek obavljam u Hrvatskoj. No, iz godine u godinu, ostvarujem sve više suradnje na stranim tržištima za snimanja modnih editorijala, reklamnih kampanja i rad na revijama. Osim toga, prije par mjeseci, postala sam zime brand ambasador za Chanel Make-up za centralnu i istočnu Europu i samim time radit ću više poslova vani jer posao za Chanel znači šminkanje za beauty editorijale u inozemstvu.

Kakva je trenutno situacija za vizažiste u Hrvatskoj?
- Mislim da situacija u Hrvatskoj nije baš najbolja, kako za vizažiste tako i za sva kreativna zanimanja. Zapravo, sve ovisi o tome čemu težite. Meni nije jedini san šminkati samo mladenke za svadbe, već želim da mi to bude jedan od segmenata posla. Došlo je do jednoga zanimljivog problema, a to je da većini ljudi čiji rad i poslovni rezultat direktno ovisi o izvedbi pojedinih umjetnika, nije važno tko šminka, fotografira, frizira, stilizira i kako će njihov proizvod ili rad na kraju izgledati. Uz to, trenutno dominira veliko nerazumijevanje i podcjenjivanje tuđega rada jer je postalo uvriježeno mišljenje kako svatko sve može sam i da kvaliteta nije bitna što, nažalost, na kraju često dovodi do gubitka posla za sve uključene. Znate kako se kaže: „Ma, to je samo malo našminka i gotovo.“, ili „To ćemo sve riješiti u photoshopu.“ Međutim, to malo našminkati uvijek znači loše našminkati, a još nije isprogramiran photoshop koji može zamijeniti kvalitetnog fotografa i make-up artista. Generalno, tržište je jako palo, posla je manje, ali još uvijek ga ima jer nekolicina urednika u modnim časopisima i producenata reklamnih kampanja u produkcijskim kućama čvrsto drži visok nivo kvalitete izvedbe i ne posustaju u tome, što je odlično za sve.

Mogu li hrvatski vizažisti konkurirati svjetskima?
- Apsolutno da, ali samo najbolji, kao i u svakome kreativnom zanimanju. Saša Joković i ja  to smo masu puta dokazali jer oboje radimo na svjetskim poslovima i projektima


Image


Simona Antonović za CLOX




Na vašoj stranici/blogu dostupne su aplikacije s besplatnim make-up tutorijalima, otkud ideja za takvo nešto?
- Ideja za izradu mobilne aplikacije nastala je spontano, prije negdje tri godine, kada sam došla na ideju zajedno s najboljom prijateljicom iz osnovne škole koja već sedamnaest godina živi i radi u Australiji i Novom Zelandu i bavi se digitalnim marketingom. Shvatila sam kako su se zaista jako promijenila vremena u modnome biznisu i da ću morati razvijati svoj posao šminkanja i kroz druge kanale. Nisam pala u depresiju, već sam se bacila na posao. Kako su u to vrijeme make-up video tutorijali na YouTubeu postajali veliki hit, moj tim i ja smo razmišljali o njima i shvatili kako na svijetu ne postoji mobilna aplikacija s video tutorijalima za šminkanje koji su vizualno i funkcionalno producirani na top razini i koja se u cijelosti, sa svim video tutorijalima, downloada na mobilni uređaj da se korisnik ne mora spajati na internet kako bi pogledao tutorijal. Tako je počelo.




Image



Kome su sve one namijenjene?
- Aplikacije s make-up tutorijalima namijenjene su baš svakoj ženi bez obzira na njezino dosadašnje znanje o šminkanju, vještinama ili spretnosti. Danas je nezamislivo da se žena na poslu, školi, faksu pojavi nenašminkana. Time potaknuta, htjela sam da svaka žena u svojemu mobitelu uvijek ima moju aplikaciju s tutorijalima jer sam je zamislila kao privatne instrukcije i vodič koje može svaka žena pratiti u bilo kojoj dnevnoj situaciji. Naravno, tutorijali su krajnje jednostavni, detaljni, kratko traju i uz njih dolazi popis korištene šminke. Sve što je potrebno jest ponavljati moje postupke i vježbati. Strpljiv i marljiv rad ima sigurne rezultate. Nekome će ići brže i lakše, dok će drugima biti potrebno malo više strpljenja i rada. Tutorijal ‘Petominutni Make-Up’ može svladati svatko i ako se svaka žena na svijetu uspije tako našminkati, to je to, ja sam svoj cilj ostvarila!


Kakve su zasad reakcije na predstavljene aplikacije?
- Za sada imamo sjajan odaziv, aplikacija je preuzeta u 118 zemalja, a ukupan broj preuzimanja raste iz dana u dan.

Image



Image



Ovo je dobra prilika da Vas pitamo o make-up trendovima za ovo proljeće i ljeto... Kakva će se šminka najviše nositi?
- Trendovi za ovo proljeće i ljeto su tzv. klasici s pomakom. Obožavam nude make-up koji smo mogli vidjeti na Balmain reviji gdje djevojke jedva da su imale podlogu, a kamoli maskaru i gdje je sve stvar lijepe kože. Najveći trend je sigurno narančasti mat ruž koji se kombinira s minimalnim make-up-om na ostatku lica. Crne oči, bilo da je izvučen tuš grafičkog oblika ili da je njim uokvireno oko iznutra i izvan kapka te lagano namjerno razmrljamo da bi dobili grunge efekt. Popularne su i pastelne bolje na kapcima, kao što su mat pastelno zelena, plava i žuta, lagano za aplicirati i super za razbiti rutinu, a i teško za pogriješiti prilikom apliciranja.

Kakve su Hrvatice po pitanju praćenja make-up trendova?
- Hrvatice se vole šminkati i jako vode brigu o svom izgledu, no izgled koji njeguju je ipak pomalo neprofinjen. Način na koji se većina šminka me u većini slučajeva ‘bode u oko’. Podeblji sloj pudera uglavnom krivih nijansi, pretamno i pregrubo grubo iscrtane obrve, smeđe ‘rumenilo’, lepeze umjetnih trepavice, itd, Uglavnom, ima tu posla.

Nama se čini da i nema nekih prevelikih eksperimentiranja sa šminkom, držimo se klasike.
- Rijetko primjećujem da je make-up na ljudima kreativan, originalan i hrabar. Uglavnom viđam ili previše nanesene šminke ili lica bez apsolutno ikakve šminke. Mislim da se trebamo modernizirati tehniku ‘manje je više’, potruditi se informirati i naučiti kako se našminkati te potrošiti malo vremena dok ne postignemo željeno i nešto novaca kako bismo nabavili adekvatne proizvode.

Image

VOGUE / ph. Bruna Kazinoti

Aplikaciju možete preuzeti na adresama:
iPhone, iPad, iPod Touch: https://itunes.apple.com/hr/app/make-up-tutorials-bysimona/id822296458?mt=8
Android: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.simonantonovic.makeup.app&hl=hr



O SIMONI ANTONOVIĆ
Simona Antonović, hrvatska make-up umjetnica, profesionalnu karijeru započela je u Londonu 1999. Dobitnica je prestižne modne nagrade Elle Style Awards 2013. za najboljeg umjetnika make-upa. Simona je članica žirija časopisa Cosmopolitan za Cosmo Beauty Awards. Službeni je make-up artist za CHANEL PR na području središnje Europe. Njezini make-up radovi nalaze se na stranicama najpoznatijih svjetskih i domaćih modnih i lifestyle časopisa kao što su Vogue, Elle, Cosmopolitan, InStyle, Gloria, GloriaGLAM, Story, Story Book i Sensa, kao i na modnom portalu Büro 24/7. Surađuje s najboljim hrvatskim modnim fotografima – neki su od njih Mladen Šarić, Decker&Kutić, Bruna Kazinoti, Marko Grubišić i Mare Milin – te s većinom hrvatskih modnih dizajnera kao što su ELFS, Sheriff&Cherry, Linea Exclusive, Borna Rajić, Keti Balogh, Silvio Vujičić, Xenia Design i I-GLE. Već deset godina radi nezaboravne make-upove na najvažnijem hrvatskom modnom događaju Cro-à-Porteru. Njezini radovi mogu se vidjeti i u mnogobrojnim marketinškim kampanjama. Od 2011. Simona radi na Paris Fashion Weeku, na revijama Lanvina, Givenchyja, Galliana i Louisa Vuittona, prve četiri sezone kao članica tima slavne make-up artistice Pat McGrath, a od sezone jesen/zima 2014/2015 radi u timu s vrhunskim make-up umjetnikom Peterom Philipsom na reviji prestižnog belgijskog dizajnera Dries Van Notena.

MAKE-UP STUDIO “SIMONA”
Simona Antonović je vlasnica make-up studija ‘Simona’ u Zagrebu u kojemu pruža usluge šminkanja za svaku prigodu, oblikovanje obrva i individualne edukacije i savjetovanja o šminkanju, kao i školovanje za buduće profesionalne vizažiste. Simonin make-up studio je mjesto gdje svaka osoba postaje diva, mjesto gdje možete dobiti profesionalne upute za svakodnevno šminkanje i za odabir pravih i funkcionalnih proizvoda u vašoj kozmetičkoj torbici, saznati male slatke make-up tips&tricks ili, pak, naučiti kako uljepšavati druge. Za osobe koje žele postati profesionalni vizažisti, Simona organizira ekskluzivnu individualnu školu šminkanja.