Talijanski dizajner i modna ikona izgradio je pravo carstvo: Armani Jeans, AX, Armani Junior; popis se nastavlja, ali kako je to izgledalo na samom početku? Giorgio Armani, rođen 1934. godine, u početku je imao odjevni salon luksuzne svakodnevne odjeće, s kvalitetnim materijalima i primjesama visoke mode. S vremenom je cijela marka napredovala i krenula u beauty svijet.
Giorgio Armani(Foto: www.profimedia.hr)
Armani je jednom prilikom rekao za časopis InStyle: "Razmislite koliko je oslobođajuće za dizajnera napraviti jednu haljinu, savršenu, kako bi zadovoljio jednog kupca." Ovaj citat je vrlo zanimljiv jer nas vraća toj ideji luksuznosti i kvalitete, a ne količine koja se može primijeniti i na Armani Beauty. Izgled cijele linije dosta je čist i manje napadan od drugih make up brendova, ali utjelovljuje ideju o ljepoti i seksepilukoji dolazi iznutra.
Cate_Blanchett u kampanji za Giorgio Armani beauty (Foto: Tom Munro)
Iako je Giorgio Armani dizajnerski brend osnovan 1975. godine, dekorativna i preparativna linija predstavljena je tek 2000. godine. U početku su to bili samo parfemi, a sad možemo pronaći sve što poželimo. Prvi eau de parfum koji je Giorgio Armani napravio bio je 1982. godine pod etiketom i jednostavnim imenom 'Armani' - a danas ima više od 70 ženskih i muških parfema.
Tijekom posljednjih 20 godina, brend Armani Beauty razvio je pravila 'odijevanja za lice'. Prekrivanje, ali uz osjećaj kao da ne nosite dekorativnu kozmetiku. Njihova misao vodilja je da budemo odjevene u samo u ono što nam je potrebno za poboljšanje vlastitog tena.
Proizvodi su stvoreni tako da pružaju osjećaj samouvjerenosti - neovisno o tome radi li se o stvaranju unutarnje samouvjerenosti zahvaljujući savršenom tenu ili samouvjerenosti koja dolazi uz jarki ruž za usne i sjajno lice.
Jedna od njihovih najpoznatijih dekorativa je Lip Maestro, puušten u prodaju 2012. Njegova formula stvorena je iza modne piste, kada je međunarodna vizažistica tvrtke Giorgio Armani Linda Cantello pomiješala čiste pigmente s prozirnim gelom baršunaste teksture. U suradnji s laboratorijima brenda Armani Beauty, ova intuicija razvila se u jedan od najpoznatijih ruževa na svijetu.
Drugi njihov najpoznatiji proizvod je puder Luminous Silk, čija se formula nije mijenjala od 2000. kada je došao na tržište. "Luminous Silk odmah je postao kultni proizvod za vizažiste, a zatim i obične žene. Savršen je za profesionalnu upotrebu te pruža sjajan, prirodan i svjež ten. Ključ je u isticanju dobrih obilježja te smanjenju vidljivosti loših pomoću svjetla i sjene” rekla je tada Linda Cantello.
Sam dizajner uvijek je uključen u stvaranje novih beauty linija - od boja i formula do pakiranja. Kako ove godine slave 20 godina, savršeno je vrijeme za naš izbor najboljih proizvoda.