Neven Kepeski, jedan od osnivača Psihomodo popa i Boytronic, alfa i omega ET-ja, udružili su snage na projektu Tino Cappuccino i uz singl koji je izašao prvog dana ljeta dolazi i spot.
Neobično je to što pjesma nije ni „psihomodovska“ niti „ET-jevska“ nego je – veseli dalmatinski pop, a Tino Cappuccino zapravo – ne postoji!
„Umorila nas je priča s koronom, umorile su nas izolacije, samoizolacije, zoomovi, jedna opća „depra“ koja nas prati sada već godinama i 'Kada sunce sja' posljedica je naše želje za napokon nečim pozitivnim, veselim i optimističnim.“, kaže Kepeski. „Falilo nam je sunca, ljeta, morskog plavetnila, druženja i tu smo želju pretočili u pjesmu. U lik Tina Cappuccina 'uvalili' smo sve ono pozitivno za čim čeznemo… Tako pozitivan lik na svijetu ne postoji pa smo ga jednostavno morali izmisliti.“
Neven Kepeski autor je glazbe i teksta, a Boytronic je pjesmu aranžirao i producirao.
„Ovo je moja prva dalmatinska pjesma i trudio sam se, osim leksika, pogoditi i pravi pozitivni ljetni dalmatinski ugođaj…“, kaže Kepeski.
Sam lik Tina Cappuccina vizualno je osmislio Martin Hrastić, grafički dizajner, a Matija Čibaj napravio je spot.
Pjesmu „Kada sunce sja“ objavljuje RTL Music.
Singl “Kada sunce sja” dostupan je na svim streaming servisima, a spot na Yotube kanalu RTL music-a.