Olujna ljubav u Rodantheu

Ponekad život nudi drugu priliku za ljubav

Olujna ljubav u Rodantheu

Pogledajte trailer

Richard Gere i Diane Lane ponovno su zajedno na velikom platnu u romantičnoj drami OLUJNA LJUBAV U RODANTHEU, koja se temelji na bestseleru Nicholasa Sparksa, o dvoje ljudi koji otkrivaju da uvijek postoji druga prilika za pronalaženje ljubavi vašeg života.
        Adrienne ( Diane Lane ), žena koja se još uvijek oporavlja od muževe izdaje i bori se da ponovno izgradi svoj život bez njega, upravo saznaje da se on želi vratiti kući. Rastrgana proturječnim emocijama, ona se veseli prilici da pobjegne kada je stara prijateljica zamoli da za vikend vodi njezin mali hotel. Tamo, na udaljenom mjestu duž otočnog niza Outer Banks u Sjevernoj Karolini, Adrienne se nada da će pronaći mir koji joj je potreban da razmisli o svom životu. 
Sezona je već prošla i hotel bi bio zatvoren da nije bilo neočekivanog dolaska jednog usamljenog gosta, Paula ( Richard Gere ), liječnika iz grada. Čovjek koji je već davno žrtvovao svoju obitelj zbog karijere došao je u Rodanthe kako bi ispunio tešku obvezu i kako bi se suočio s vlastitiom krizom.
        Oni su dva stranca ispod istog krova. Međutim, kako se približava velika oluja, oni jedan u drugome pronalaze utjehu i tako se budi romanca koja će odjeknuti ostatkom njihovih života.

        Warner Bros Pictures predstavlja, u suradnji s kompanijom Village Roadshow Pictures, te u produkciji kompanije Di Novi Pictures Production: romantičnu dramu OLUJNA LJUBAV U RODANTHEU, s Richardom Gereom, Diane Lane, Scottom Glennom, Christopherom Meloniem i Violom Davis u glavnim ulogama.
        Film je režirao George C. Wolfe po scenariju Ann Peacock i Johna Romanoa, na temelju romana Nicholasa Sparksa. Producentica je Denise Di Novi. Izvršni producenti su Doug Claybourne, Alison Greenspan, Dana Goldberg i Bruce Berman.
Kreativni tim uključuje direktora fotografije Affonsoa Beatoa, dizajnericu produkcije Patriziu von Brandenstein i montažera Briana A. Katesa. Glazbu je skladala Jeanine Tesori.
        Film OLUJNA LJUBAV U RODANTHEU distribuirati će diljem svijeta Warner Bros. Pictures, kompanija Warner Bros. Entertainment Company, te u odabranim područjima kompanija Village Roadshow Pictures. Soundtrack album objavljuje kompanija New Line Records; album instrumentalne filmske glazbe objavljuje Varése Sarabande.


Ponekad život nudi drugu priliku za ljubav

        „Ovo je film o ljudima koji otkrivaju da u njihovim životima postoji Drugi čin “, kaže redatelj George C. Wolfe. To je prikladna referenca na teatar koja je Wolfeu potpuno prirodna budući da se radi o renomiranom kazališnom redatelju, piscu i producentu s dvije nagrade Tony Award, kojemu je OLUJNA LJUBAV U RODANTHEU redateljski debi na filmskom platnu.
        „Ljudi provode veliki dio svojih života donoseći odluke koje su dobre ili loše, ispravne ili neispravne, i često misle da su posljedice tih odluka za njih trajne “, kaže on. „ Kao da dođu do određene točke i kažu- „ Dobro, ovo je moj život; ovo sam učinio od njega i to je sve što mogu dobiti.““
        „ Međutim, što se događa kada otpočnemo drugu polovinu naših života?“, pita producentica Denise Di Novi. „ Pronalazimo li ljubav? Pronalazimo li naše srodne duše ako ih već nismo pronašli, ili smo ih pronašli pa izgubili? Ljudi stalno otkrivaju nove interese i nove aspekte samih sebe. Ideja pronalaženja srodne duše usred putovanja nije tako neobična; ponekad je potrebno toliko dugo, a ponekad se to događa kada to najmanje očekujete. San o pronalaženju prave ljubavi ne završava kada napunite 25. To je poruka OLUJNE LJUBAVI U RODANTHEU i smatram da se mnogo ljudi s time može saživjeti te da će mnoge film inspirirati.“
        „ To je ljubavna priča za odrasle “, kaže Richard Gere koji glumi Paula. „ Ovo su ljudi koji su imali živote prije nego što su se upoznali i ne traže vezu koja bi ih definirala.“ Ipak, ovo je veza koja će promijeniti način na koji se oni definiraju te promijeniti smjer njihovih života i nakon vremena koje provedu zajedno.
        Wolfe kaže: „ Okolnosti i dinamika se mijenjaju. Ponekad nam život i svemir daju nešto što nikada nismo očekivali ili smo se već bili prestali nadati.“
        OLUJNA LJUBAV U RODANTHEU ne sugerira samo da nikada nije kasno za pronalaženje prave ljubavi, nego i da nikada nije kasno za pronalaženje samog sebe kojeg ste usput izgubili, živeći život kojeg ste mislili da želite- ili kojeg su drugi od vas očekivali.
        To je prvenstveno sveobuhvatna ljubavna priča u tradiciji Nicholasa Sparksa.
        Diane Lane, koja glumi Adrienne, tvrdi: „ Sparks je tako privlačan kao autor zbog njegovog osjećaja za ljudska srca. Mislim da ljudi žele vidjeti da postoje ljudi kao što su oni, ljudi koji imaju potrebe slične njihovima, bez obzira na vrijeme, godine ili okolnosti. Ljubav pobjeđuje sve.“
        Sparks, proslavljeni autor nezaboravnih naslova kao što su Zima za dvoje, Poruka u boci i Šetnja za pamćenje- od kojih je zadnja dva producirala Di Novi- osjeća da je OLUJNA LJUBAV U RODANTHEU povratak njegovoj izvornoj tematici. „ Od svih romana koje sam napisao, ovaj je po svojoj suštini najviše ljubavni. Ima oluju, izoliranu plažu i dvoje ranjenih ljudi koji se povežu i liječe, te uključuje cijelu lepezu ljudskih osjećaja: sreću, tugu, ljutnju, frustraciju, strast, nestrpljivost i strpljivost.“
„Ono što volim u Nickovim romanima je da on daje jednaku težinu muškim likovima “, dodaje Di Novi, koja govori kao obožavateljica i kreativna suradnica, te vjeruje da je emocionalni život muškaraca prečesto zanemaren i pojednostavljen na filmu i u fikciji. „ Paul je kompliciran čovjek. On nije samo „ tip u kojeg se Adrienne zaljubi.“ Njegovo je iskustvo jednako važno kao i njezino i taj smo element priče George i ja pokušali prenijeti na platno. To je jedan od razloga zašto sam htjela da on bude redatelj.“
        „ Obožavam Georgeov rad “, dodaje ona, navodeći Wolfeov hvaljeni redateljski rad na HBO drami „ Lackawanna Blues.“ „ Njegova koncentriranost na detalje u toj seriji, od kostima i setova do cjelokupnog bogatstva tog svijeta kojeg je stvorio, imala je tako velik emocionalni učinak. Znala sam da će tu osjećajnost unijeti i u ovaj projekt.“
        Još jedan aspekt na kojeg su filmaši reagirali je način na koji se Paul i Adrienne upoznaju kao neovisne, potpuno formirane individue s kojima se ljudi mogu saživjeti, ne samo s emocionalnom prtljagom nego i s povijesti, mišljenjima i odgovornostima. Wolfe kaže: „ Već su iskusili puno toga- gubitak roditelja, rođenje djece, planove, razočarenja i bol s kojom se svi nosimo.“
        Kirurg Paul došao je u Rodanthe da se sastane s Robertom Torrelsonom, udovcem njegove pacijentice koja je umrla nesretnim slučajem. Tobože je tu kako bi zatvorio cijelu priču i možda spriječio tužbu, ali čini se da ga pokreću snažniji razlozi. 
        Gere kaže: „ Paul je odmah odlučio da će mu karijera biti na prvom mjestu, da će dati sve od sebe da bude najbolji liječnik, ne zbog novca nego zbog iskrene želje da pomaže ljudima. I to je sve postigao, iako se u isto vrijeme udaljio od svog sina i izgubio svoj brak i dom. Sada, u ovakvoj emocionalnoj i duhovnoj krizi, napušta sve bivše kriterije u svojem životu. Stiže u hotel nesputan, što nije karakteristično za njega.“
        Adrienne također dolazi nesputana, iako bi riječ „ uništena “ bila bliža istini. Još uvijek boreći se s činjenicom da se njezin suprug viđao s drugom ženom, pogođena je zbunjujućom viješću da se on predomislio i da je želi natrag. Naravno, to je ono što njezina djeca žele, a posebno njezina kćer Amanda koja stalno vrši pritisak nad njom u tu svrhu. To bi naravno bilo najjednostavnije rješenje...ali je li to ono što Adrienne zaista želi?
        „ Njezin život se okrenuo za 180 stupnjeva, prvo se priprema za razvod, a sada za moguće pomirenje. Tijekom godina Adrienne se odrekla puno slobode stavljajući svoju obitelj uvijek na prvo mjesto i to joj nije smetalo, ali je u zadnje vrijeme za sebe stvarala novi identitet kao neudana žena i shvaća da nije tako lako sada to napustiti i vratiti se “, kaže Lane.
        „ Mislim da Adrienne smatra da nije zrela za romancu “, dodaje ona. „ Ona uopće ne razmišlja o tome. Vjerojatno sada misli da nije zrela za ništa osim za možda tri mjeseca u toplicama.“
        Kada njezina prijateljica Jean ode na odmor i zamoli je da za vikend preuzme dužnosti vođenja pitoresknog hotela kojeg posjeduje u Outer Banksu, Adrienne to vidi kao utočište, priliku da sredi misli. U isto vrijeme, hotel pruža Paulu ugodno mjesto za težak sastanak s Torrelsonom.
        Mjesto također nudi Wolfeu priliku da pokaže ono što on smatra jednom od najvažnijih tema priče: kako sile prirode mogu odražavati razvoj veze, i kako neobuzdana oluja postaje metafora za snagu ljubavi.
        Tako, oboje dolaze u hotel u, kako to redatelj zove, „ prekrasnom ranjivom stanju. Kao da se život, sudbina i elementi ujedine kako bi stvorili savršenu priliku. Tamo, kroz niz okolnosti- večere, razgovore, sukobe i konačno uplitanje uragana koji ih natjera da potraže utočište u kući i zajedno rade- oni se upoznaju na iskren i moćan način, što je moguće jedino kada su ljudi izvan svog elementa i daleko od plitkih stvari koje ih inače definiraju i daju im sigurnost.“

Upoznati nekoga - može vam promijeniti život - i to može promijeniti sve

        „ Razgovarati sa strancem dopušta vam da se otkrijete, što rijetko možete s ljudima koje poznajete “, kaže Wolfe. Biti centar pažnje stranca može nas potaknuti da se pogledamo na svjež način i vidimo, prvi put nakon puno godina, snagu na koju smo zaboravili ili možda čežnju i žaljenje koje smo na kraju prihvatili.
        „ Ono što Paul i Adrienne potiču jedan u drugome je hrabrost da se zapitaju- „ Tko si ti po svom mišljenju?“ To je dobro pitanje “, kaže Lane. „ Pričekajte trenutak da razmislim o tome...što ja mislim tko sam?!“ To je ono što ljudi donose jedni drugima na početku veze; priliku reći i učiniti nešto s namjerom umjesto obične rutine. To može biti neugodno, ali je oslobađajuće.“
        „ Na taj način, Paul i Adrienne su jedno drugome pokretač ka samoostvarenju “, kaže scenaristica Ann Peacock. „ Paul omogući Adrienne da učini ono što je dobro za nju, a ne ono za što je uvjetovana, a Adrienne omogući Paulu da se opusti i otvori mogućnosti za ljubav i oprost.“
        „ To je iskustvo učenja “, kaže Gere. Svi smo mi djeca koja pokušavaju saznati tko smo i što smo i što to sve znači. Ono što je lijepo u filmu OLUJNA LJUBAV U RODANTHEU jest da film pokazuje kako dvoje ljudi u krizi mogu opustiti svoje obrambene mehanizme, posegnuti jedan za drugim i snažno utjecati jedan na drugog u relativno kratkom vremenskom periodu.“
        A taj utjecaj često može doseći i stvari iznad njih.
        Di Novi kaže: „ Ono što pronalaze jedan u drugome, vrsta povezanosti koju imaju, je jedna od onih stvari koje se nalaze samo jednom u životu, ljubav tako duboka da je, kao što Adrienne kaže u filmu, želite podijeliti s cijelim svijetom.“

Richard Gere i Diane Lane ponovno zajedno

        OLUJNA LJUBAV U RODANTHEU obilježava treći zajednički film Richarda Gerea i Diane Lane. Prije 24 godine glumili su brzoplete ljubavnike u filmu Francisa Forda Coppole THE COTTON CLUB, a nedavno su glumili par čiji uzdrmani brak još uvijek isijava strašću u nezaboravnoj drami iz 2002. godine NEVJERNA.
        Komentirajući svoju opipljivu kemiju na platnu, Gere i Lane odmah se počinju zadirkivati i samim time, dok se smiju, potvrđuju tu činjenicu. Lane navodi primjer glumaca između kojih u stvarnom životu postoji velika kemija, ali njihovi romantični prizori na filmu ispadnu neobjašnjivo neuvjerljivi, a onda se šali: „ Richard i ja imamo suprotnu situaciju. Ne osjećamo apsolutno ništa kada smo jedan pokraj drugoga...“ a onda se Gere odmah nadovezuje:“ Da, doslovno ništa. Manje od ništa. A ipak, kada nas vidite na platnu, onda je to druga priča. To je čudo.“
        On dodaje: „ Naše prijateljstvo je tijekom godina preraslo u veliko povjerenje. Obožavam raditi s njom.“
        Gere također vjeruje da razlika između onoga tko su bili u danima filma THE COTTON CLUB, kao glumci i kao individue, i tko su od tada postali, dolikuje vrsti veze koja se razvije između Paula i Adrienne. „ Ono što mi je bilo važno pri odabiru ove uloge, i Diani također, vjerujem, jest da to nije priča o dvoje djece koji obore jedno drugog s nogu čim se upoznaju. Ovo nije takav film. Ima prizora u kojima se oni jedva pogledaju, ali između njih postoji snažno i duboko razumijevanje i možete osjetiti kako se ono razvija ispred vas.“
        Lane nadodaje: „ Ono što unosite u vezu u ovom stadiju vašeg života je puno više od onoga što možete ponuditi kada vam je osamnaest. Imate više znanja, više osobnosti i više cijenite stvari- i jedno drugo.“
        Wolfe kaže: „ Kako se svi ovi elementi povezuju u sve dubljoj vezi između Paula i Adrienne, dvoje ljudi koji zbog oluje zapnu u Outer Banksu, nemate osjećaj da gledate dva glumca. Imate osjećaj kao da gledate dva ljudska bića koja žive život.“
Kao što uvijek postoji prilika za zaljubljivanje i pronalaženje smisla u životu, tako uvijek postoji prilika za učenje i za ispravljanje stvari s ljudima u našem životu. Osim Paula i Adrienne u ovoj drami ima i drugih ključnih igrača koji ih podržavaju ili izazivaju kako bi im pomogli da dođu do ovog obrata.
        Torrelsonova tragedija je ta koja dovodi do Paulovog putovanja u Outer Banks te do prilike za ozbiljno preispitivanje duše. Adriennin zbunjeni muž Jack je taj koji stvara krizu zbog koje se ona prepušta sudbini. Jeanina odluka da taj sudbonosni vikend povjeri hotel Adrienni je ta koja je stvorila savršeno mjesto za oluju i ljubav.
        Paulova situacija s Torrelsonom, razvod njegovog braka i udaljavanje od sina događaju se gotovo istovremeno, ali samo jedan od ta tri problema ima naizgled najjednostavnije rješenje. Wolfe objašnjava: „ Paul je fokusiran na krizu u svojoj karijeri. Pacijentica je umrla i njezin suprug je podigao tužbu zbog smrti uzrokovane liječničkim nemarom. Kao što je to često slučaj s jako fokusiranim, motiviranim i uspješnim ljudima kakav je Paul, on se ne zna nositi s neuspjehom, gubitkom ili razočarenjem. On zna ispravljati stvari. On voli postizati rezultate, a što manje komplicirati. Tako je došao u Rodanthe kako bi ispravio stvari.“
        Scott Glenn, koji glumi ožalošćenog udovca, kaže: „ Paul nikako ne razumije da Torrelsona ne zanima novac. Nije stvar u tužbi; on želi ispriku. Želi biti siguran da ova osoba koju je volio, koja je umrla, nije bila samo još jedan broj u nizu, da je bila važna i dragocjena. Ono što on želi je privući pažnju ovog liječnika i čuti ga kako priznaje da je zabrljao i kako mu je žao.“
        „ Scott je fantastičan “, kaže Di Novi. „ Prizor u kojem se Torrelson suoči s Paulom je jednostavno neopisivo lijep. Ovo je čovjek koji duboko pati i kojemu je teško to izraziti. Jasno je da je ovo prvi put da je Paul prisiljen povezati se na ovakav način s drugim ljudskim bićem.“
        Dok se Paul bori da nađe smisao u ovom susretu i pita se kako pristupiti svom sljedećem izazovu- premošćivanju jaza između njega i sina- Adrienne pokušava odlučiti što osjeća o Jacku, čije su iskrene molbe, čak i u ovom udaljenom mjestu, blizu kao i telefon.
        Christopher Meloni, koji glumi Jacka, svoju ulogu vidio kao pokretačku. „ Jack upali fitilj Adrienninog putovanja. On je gurne u ovu dilemu, ona mora pronaći sklad i ispitati sve kako bi otkrila što je za nju ispravno, a što pogrešno i koji je njezin idući korak.“
        Uloga je složenija nego što se čini na prvi pogled. Di Novi naglašava: „ Nitko ne želi biti negativac. Nitko ne planira učiniti krivu stvar. Postojao je razlog zašto se Adrienne zaljubila u Jacka i moramo razumjeti da je postojao razlog zašto su ostali u braku toliko dugo. Bilo je jako važno da glumac koji glumi Jacka može iznijeti sve ove nijanse tako da ne bude crno- bijeli lik.“
        „ On mora biti vrijedan natjecatelj, tako da vidite Adrienne da se istinski i uvjerljivo povlači natrag u njegovom smjeru “, dodaje Wolfe.
        Meloni kaže: „ Jack je iskren kada kaže da ponovno želi postati dio svoje obitelji, ali mislim da se ne vraća zbog pravih razloga. Čak i kroz njegovu iskrenost imate osjećaj da nešto nije u redu i nadam se da će publika osjetiti dvojbe koje Adrienne ima glede njega, a da ne znaju u potpunosti zašto.“
        Jedna osoba koja bi se vjerojatno složila s time je Adriennina odana prijateljica Jean, koju glumi Viola Davis. Jean joj pruža hrabrost, humor i iskrena mišljenja...i za to je se ne mora moliti. Jasno je da su te dvije žene već dugo prijateljice jer je Jeanina kuća, hotel, puna predmeta koje su zajedno izradile još kao djevojčice, te fotografija i uspomena koje stoje uz Jeanine suvenire s putovanja i eklektičku zbirku umjetnina koju je ili napravila ili sakupila tijekom godina.
        Di Novi kaže: „ Jean predstavlja potpuno emancipiranu ženu. Ona zna tko je i nije je briga što ljudi misle. Potpuno se izražava kroz svoju umjetnost i talent i živi život punim plućima, a na neki način Adrienne to želi postići.“
        Adrienne naravno i u svojoj prirodi ima sve te elemente, ali, Davisova kaže: „ Dok je Jean slijedila snove koje su dijelile kao djevojke, Adrienne je ta koja je to potisnula kako bi odgojila djecu i vodila stabilniji, konzervativniji život, odričući se nekih sloboda i stavljajući svačije potrebe ispred svojih. One se dobro slažu jer daju ravnotežu jedna drugoj i dijele slična gledišta.“
        Na sličan način, Jeanin nesputani stil prilično se razlikuje od Violinog života, što je ulogu učinilo još izazovnijom i zabavnijom, i to je bio još jedan razlog zašto joj je Wolfe dao ulogu. „ Ovo definitivno nisam ja “, kaže ona. „ Jean je puno vatrenija i slobodnija te čini stvari koje ja nikada ne bih učinila. Ja sam puno prizemljenija i introvertiranija.“
        Wolfe i Davis oboje su dio Public Theatrea, ali ovo je prvi put da surađuju tako blisko kao redatelj i glumica. Dajući joj ulogu u „ Rodantheu,“ on je bio uvjeren da „ Viola može prenijeti Jeaninu toplinu i zaigranu vitalnost kao i njezinu snažnu dušu, ženu koja strastveno štiti svoju najbolju prijateljicu.“
        Glavnim glumcima priključuje se Mae Whitman ( serija Arrested Development ) kao Adriennina emotivna i tvrdoglava kćer Amanda, čija želja za pomirenjem roditelja tišti Adrienne; te Pablo Schreiber ( serija The Wire ) kao sin Roberta Torrelsona, Charlie, koji žestoko daje oduška svojoj tuzi kada Paul dođe na razgovor.

Olujno vrijeme

        Produkcija je započela u svibnju 2007. godine u malom gradiću Rodantheu i njegovoj okolici u Outer Banksu, nizu barijernih otoka dugom približno 322 kilometra, koji prati obalu Sjeverne Karoline i sezonski podnosi nalete oceanske žestine. Ova regija sklona uraganima, poznata pod imenom Groblje Atlantika, smatra se da ima najveći broj brodoloma na svijetu.
        „ Radnja Nickovih knjiga uvijek je smještena u Sjevernu Karolinu, a Rodanthe je izoliran i jako specifičan dio Outer Banksa “, kaže Di Novi, potvrđujući činjenicu da je vrijedilo truda snimati tamo. „ Ima nešto neporecivo čarobno u tom mjestu i znali smo da to ne možemo dobiti negdje drugdje. To je mjesto koje se rijetko viđa na filmu, doista jedinstveno mjesto u Americi koje je malo ljudi doživjelo.“
        Izviđajući lokacije za film, Wolfe je posebno bio zatečen načinom na koji Outer Banks pristaje ovoj romantičnoj drami. „ Ti pejzaži vam oduzimaju dah, ali su u isto vrijeme ranjivi i ogoljeni, relativno oskudne pješčane plaže okružene vodom s obje strane. Doista možete osjetiti snagu oceana i neba. Postalo mi je jasno kako su prirodne sile i elementi odigrali ulogu u stvaranju ove ljubavi između ovo dvoje ljudi.“
        Scenarist John Romano kaže kako Nicholas Sparks iskazuje počast pripovjedačkoj tradiciji korištenja ovih moćnih vanjskih sila za prikazivanje emocionalnih stanja likova i drame u njihovim životima. „ Vani bjesni uragan, baca ih jedno drugome u naručje, ali postoji i oluja koja se sprema u kući, između njih dvoje, i oponaša tu vanjsku oluju. Vanjski i unutarnji nemiri odvijaju se paralelno. George je to htio prenijeti na platno; na način na koji je on to zamislio- u dijalogu, na način na koji je to snimao i s obzirom na ono što glumci u to unose sa svojim ogromnim prostorom za podtekst.“
        Može biti istina da se priroda i okolnosti dramatično udružuju kako bi spojile Paula i Adrienne, ali jednako je istina da su se ove sile činile odlučne da razbacaju ekipu i njihove materijale po cijeloj obali.
        Wolfe se smije dok se prisjeća: „ Bilo je trenutaka kada bi započeli snimanje i ocean bi rekao- „ Ne, danas nećete snimati taj prizor jer ja upravo stižem kako bi vam odnio dio vašeg seta.“ A onda bi to i učinio. Nismo mogli ništa učiniti osim prilagoditi naš raspored. Bilo je fascinantno, posebno za mene, osobu koja već tisuću godina živi u New Yorku, otići tamo i naći se u situaciji u kojoj aktivno pregovaram s prirodom kako bih dovršio svoj posao.“
        Unatoč opreznom planiranju kako bi se izbjegla sezona oluja, produkciju je već drugi dan pogodio Nor'easter, s udarcima vjetra i kiše jačine i do 90 km/h. Bila je to najranija oluja u tom području u proteklih 30 godina, koja je sa sobom donijela najviše plime viđene posljednji put prije više od desetljeća.
        „ Plima je sa sobom odnijela većinu pijeska ispod kuće “, kaže Oscarom nagrađena dizajnerica produkcije Patrizia von Brandenstein ( AMADEUS ), pritom misleći na glavni vanjski set- lokalno zdanje koje je postalo hotel u filmu- koje ne samo da je izgubilo 1.24 metra pijeska iz svog temelja nego i dva niza stuba od 5.58 metara, zajedno s opremom i rekvizitima koji su se tamo čuvali. „ Zdanje je još uvijek stajalo, ali pod vrlo opasnim kutem. Kada se rahli pijesak isprao, vidjeli smo velike vreće pijeska postavljene ispod kuće kako bi je stabilizirale tijekom prethodne oluje, te ogoljeno korijenje i panjeve čempresa, starih vjerojatno stoljećima, koji su se pojavili na rubu obale i koji su ostali još iz vremena kada je ovo područje bilo obalna šuma.“
        Pod Patrizijinim vodstvom ekipa je dovela nekoliko dodatnih građevinskih ekipa iz obližnjeg Wilmingtona te su iduća četiri dana zajedno radili na ponovnoj izgradnji. „ Dva niza stuba koja su bila odnesena, pronađena su par tjedana kasnije i dovučena natrag “, kaže ona. „ U duhu recikliranja, pronašli smo način kako ih ponovno iskoristiti na našim drugim setovima te je to na jedan način dolikovalo priči. Sviđa mi se ideja spašavanja, uzimanja nečega što se čini uništeno i njegovog obnavljanja. Vidite to kada Adrienne od naplavljenog drvlja izrađuje kutije za nakit i kada ona i Paul spašavaju i obnavljaju svoje živote.“
        Prizori interijera snimljeni su u udobnoj kući za dvije obitelji na Topsail Islandu, oko 64 kilometra izvan Wilmingtona, koja je uklanjanjem nekoliko zidova pretvorena u veći prostor kako bi u nju stalo hotelsko predvorje, blagovaonica i kuhinja.
        Za Wolfea, sami hotel postao je „ sastavni lik u priči, mjesto koje ima povijest i dušu, opterećeno godinama i životima ljudi, te vrsta doma za duhovne sile.“ Imajući na umu multikulturalnu povijest regije i zamišljajući bogatu pozadinsku priču za Jean i njezin pradjedovski dom, naumio je te elemente unijeti u hotel kroz nebrojene umjetnine duhovne tematike generacija koje dijele isti prostor s Jeaninim kreacijama i zbirkama blaga koja je zanimaju i koje je sakupila na svojim istraživanjima.
        Još jedan ostatak duhovnog nasljeđa Rodanthea postao je jedan od glavnih vanjskih detalja hotela, njegovi plavi prozorski kapci- za koje je Wolfe kasnije saznao da su lokalno poznati kao „ haint blue“ ( dječje plava boja koja se u južnom dijelu SAD-a koristila na vratima i prozorima za zaštitu od zlih duhova ) i da vjerojatno datiraju još od vremena kada su robovi, koji bi preživjeli brodolom, naseljavali to područje, dodajući utjecaj svojih kultura i vjera domorodačkoj populaciji. Prema običaju, ljudi su bojali prozore svojih domova kako bi se zaštitili od „ haints “- ili zlih duhova. Iako već dugo nema priča o posjetima nadnaravnih sila, običaj i boja ostaju. „ To je uglavnom sivo-plava boja, ali naša je bila oštrije nijanse jer Jean voli sjajne i blistave stvari “, kaže von Brandenstein.
        Kapci također najavljuju nadolazeću oluju. Njihovo neprestano lupanje od prozore ukazuje na nevolju i pomaže pri stvaranju osjećaja sve veće napetosti i nepostojanosti.
        Wolfe smatra da su hotel i njegova teška topografija, zajedno s oceanom i vremenom, simboli života. Čak je i smještaj kuće, s oceanom s jedne, a međuobalnim plovnim putem s druge strane, simbolički prikaz onoga što je život, i onoga što je ljubav- oboje krhki i veličanstveni. Najvažnije je da su izdržljivi, čak i kada se čini da je sve neizdrživo.
        „ Mislim da u svima nama postoji potreba da vidimo emocionalnu istinu i emocionalne mogućnosti kada gledamo kako se priča razvija na platnu “, dodaje on.      „ Svi razumijemo da je život krhak, da je ljubav krhka, i da je vrijeme koje provodimo zajedno zapravo dragocjeno. Na neki način, sreća je kao zračni mjehurić; uhvatiš ga prečvrsto i on nestane. Divno je vidjeti dvoje ljudi koji još uče o tome tko su i ponovno shvaćaju da je velika ljubav moguća.“
        „ Nadam se da će publika osjetiti da je proživjela nešto s ovim likovima “, kaže Di Novi. „ Voljela bih da ih priča nadahne i oplemeni te da iziđu iz kina s malo drukčijim pogledom na svijet. Možda budu htjeli pronaći tu posebnu osobu ako je već nisu pronašli ili, ako već jesu, da je čvršće drže uz sebe.“

Originalni naslov: Nights in Rodanthe

Redatelj: George C. Wolfe (Fires in the Mirror, Lackawanna Blues)

Scenarij: Ann Peacock (Country of My Skull, The Chronicles of Narnia, Pictures of Hollis Woods)
John Romano (Intolerable Cruelty, The Third Miracle, Dark Angel)

Producent: Denise Di Novi (Edward Scissorhands, Batman Returns, Original Sin)

Uloge: Richard Gere (Chicago, Runaway Bride, First Knight)
Diane Lane (The Perfect Storm, Hollywoodland, A Streetcar Named Desire)
Christopher Meloni (Carriers, Runaway Bride, Fear and Loathing in Las Vegas)
James Franco (Spider-Man 1-3, The Great Raid, In the Valley of Elah)

Žanr:  romansa
Trajanje:  97 minuta

Trailer