58-godišnja glumica, koja je svoje tri kćeri dobila u braku s Bruceom Willisom, udružila se sa slavnom markom kupaćih kostima Andie u višegeneracijsku kampanju. Fotografije su jednostavno zapanjujuće.
“Tijekom protekle godine veze i odnosi su postali presudniji nego ikad. Podržavam Andie od početka kao investitor, a sada sam, više nego ikad, osjećala da je savršeno vrijeme da im se pridružim u dočeku ljeta slobode i zajedništva. Pogotovo jer je Andie brand koji promiče sve veličine i oblike tijela ", izjavila je Demi nastavljajući: "Bilo mi je važno uključiti svoje kćeri u ovu kampanju i nadam se da će i drugi iskoristiti prilike u svom životu da stvore značajne veze i slave svaki trenutak s ljudima koje vole."
Brend Andie je poznat po svojoj kvaliteti kupaćih kostima koji uključuju sve veličine od lansiranja 2017. godine, a prema osnivačici i izvršnoj direktorici brenda Melanie Travis, Moore podržava brend od samih početaka.
"Demi je bila rani investitor. Oduvijek smo razgovarali o tome što bi imalo smisla raditi zajedno, a onda smo još u prosincu 2020. - kad smo očekivali uspješno cjepjenje zbog čega bi ovo ljeto moglo biti sjajno zbog prijatelja i obitelji, mogućnosti putovanja i ponovnih okupljanja - osjećali da bi ovo moglo biti savršeno ljeto za zajedničku kampanju", rekla je Melanie Travis za InStyle.
Za kampanju, koju je fotografirala Cass Bird, Moore i njezine kćeri pozirale su u pregršt različitih kupaćih kostima - i u svima izgledaju odlično! 27-godišnja Tallulah Willis, 29-godišnja Scout Willis, 32-godišnja Rumer Willis i 58-godišnja mama Demi Moore zaista su pokazale kako godine nisu bitne, ali i da je obitelj najvažnija stvar na svijetu.